Այս ինքնատիպ տոնը տարածվել էր դպրոցի համակարգչային սենյակում և ստեղծել թեժ իրարանցում.
X-ի 4,5 տնտեսագիտական հոսքի հավաքականը և X-ի 3 դասարանի խումբը ներկայացան հետաքրքիր ծրագրերով:
X-ի 4,5 հավաքականը պատրաստել էր տեսաֆիլմ, որը հանդիսատեսին վերհուշով տեղափոխեց 30 տարի հետ՝ 1989թ., երբ մարդն ապրում էր առանց ինտերնետի, իսկ X-ի 3 դասարանի…
Ծխախոտի դեմ պայքարի միջազգային օրվա կապակցությամբ Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կենսաբանության ուսուցիչ Աստղիկ Համբարձումյանը անցկացրեց դաս-զրույց դպրոցի VIIբ դասարանի աշակերտների համար: Միջոցառման հիմնական նպատակն էր աշակերտներին զերծ պահել վտանգավոր նյութերից, նրանց մեջ ձևավորել առողջ ապրելակերպ, կարևորել սպորտի և ֆիզկուլտուրայի դերն ու նշանակությունը:
Դասասենյակը ձևավորված էր աշակերտների կողմից պատրաստված թեմատիկ պաստառներով, նկարներով,…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ սեմինար-պարապմունք «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում /դասընթացավար Ռոզա Թևանյան/
Թեման՝ Ընտանիքում և դասարանում կանոններ և կարգեր սահմանե՛ք
Բնական և տրամաբանական հետևանքների նպատակն է երեխաներին պատասխանատվություն սովորեցնել, իսկ կանոններն ու կարգերն օգնում են պաշտպանել երեխաներին:Կանոններն ու կարգերն անհրաժեշտ են երեխաների կրթության դաստիարակության և նրանց առողջ…
Սիրելի՛ գործընկերներ,
Այսօր առաջին անգամ նշվում է ՄԱԿ-ի կողմից հռչակված Կրթության միջազգային օրը։ Այսուհետ այդ օրը մեզ համար կարևոր առիթ է դառնալու վերահաստատելու մեր այն համոզումը, որ կրթությունը՝ իբրև համընդհանուր իրավունք, հասարակական բարիք և պետության պարտավորություն, մեր երկրի զարգացման կարևորագույն հենասյուներից է։
Մենք դժվարին խնդիրներ ենք ժառանգել նախորդներից՝ կիսաքանդ, քաղաքական…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Արևիկ Անափիոսյանը Լոնդոնում մասնակցում է Համաշխարհային կրթական ֆորումին, որի ընթացքում նա հանդես է եկել ելույթով: Փոխնախարարը ներկայացրել է Հայաստանի կրթության ոլորտում ստեղծարար մոտեցումների ներդրման մի շարք հաջողված օրինակներ:
«Համաշխարհային կրթական ֆորում-2019»-ը մեկ հարկի տակ է հավաքել աշխարհի տարբեր երկրներից ժամանած կրթության նախարարների, ոլորտի…
Հունվարի 20-ին ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի դուդուկի խմբակի սաները և ազգագրական երգ ու պարի խմբակի ղեկավար Կարեն Աթոյանը մասնակցեցին Շիրակի պետական համալսարանում կազմակերպված «Զարթնի՛ր Մասիս, հայն է գալիս» խորագրով միջոցառմանը՝ նվիրված Հայաստանի Ազատագրության Հայ Գաղտնի Բանակի /ԱՍԱԼԱ/ հիմնադրման 44 ամյակին:
Միջոցառման նպատակն էր ներրրկաներին ծանոթացնել ԱՍԱԼԱ-ի կազմավորման նպատակին, ճանաչելի…
Հունվարի 21-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի «Դաստիարաության դրական մոտեցումներ» դասընթացի թեման «Ակտիվ ունկնդրում»-ն էր:
Դասընթացավար Հասմիկ Մեսրոպյանը լսարանին` 6-րդ «ա» դասարանի ծնողներին, համապատասխան գիտելիք հաղորդելուց հետո, ինտերակտիվ մեթոդ կիրառեց և բացահայտեց երեխաների հետ հաղորդակցվելու ընթացքում առաջացած խոչընդոտները, ծնողների հնարավոր սխալները, որից անշուշտ, պետք է խուսափել, որպեսզի փոխըմբռնում…
Ամերիկահայ ճարտարագետների և գիտնականների միության նախագահ Ջոն Էմանուել Շիրաջյանի հրավերով աշխատանքային այցով ԱՄՆ-ում գտնվող ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանն այսօր այցելել է «Ռոզ և Ալեքս Փիլիպոս» հայկական վարժարան: Նախարարը շրջել է դպրոցում, զրուցել պատասխանատուների և աշակերտների հետ, ինչպես նաև ծանոթացել ուսումնական ծրագրերին:
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհուրդը «Հիշողությունը թանկ է ժամանակից» ծրագրի շրջանակներում այցելեցին զոհված ազատամարտիկ, դպրոցի շրջանավարտ Ռուբեն Կամոյի Բաբայանի ծնողներին /նախաձեռնությունը ԴԱԿ Ռիմա Մկրտչյանի/:
Հենց Կապանում էլ ծնվել ու մեծացել է Ռուբեն Բաբայանը: Սովորել է Կապանի թիվ 27 գիշերօթիկ և N13 միջնակարգ դպրոցներում:Հայրենի քաղաքի հետ անչափ կապված ու մեծ…
Հիմք ընդունելով վարչապետի առաջարկությունը` համաձայն Սահմանադրության 150-րդ հոդվածի, ՀՀ նախագահ Արմեն Սարգսյանը հրամանագիր է ստորագրել` Արայիկ Հարությունյանին ՀՀ կրթության և գիտության նախարար նշանակելու վերաբերյալ։
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ