ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Միջոցառում ռուսաց լեզվից

Նոյեմբերի 17, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Մասիս քաղաքի հ.3 հիմն. դպրոցում հոկտեմբերի 28-ին տեղի ունեցավ "Любовь-волшебная страна!" խորագրով միջոցառում ռուսաց լեզվից: Միջոցառմանը մասնակցում էին 5-9-րդ դասարանի աշակերտները: Միջոցառումը սկսվեց 9-րդ դասարանի աշակերտների պարային կատարմամբ: Նրանք օտար լեզվով սիրո մասին բանաստեղծություններ և երգեր կատարեցին: Գիտառի հնչյունների ներքո հնչեց «Սեր» բառը օտար լեզուներով: Աշակերտները պատրաստել էին նաև համակարգչային…

Նախարար Լևոն Մկրտչյանը հանդիպել է ուսանողական կառույցների ներկայացուցիչների հետ

Նոյեմբերի 16, 2016
Պաշտոնական

Երիտասարդական տոների շրջանակում ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն այսօր Հայաստանի երիտասարդական հիմնադրամում հանդիպում է ունեցել ուսանողական կառույցների ներկայացուցիչների հետ։ Նախարարը և ՀԵՀ հոգաբարձուների խորհրդի համակարգող, ՀՀ ԱԺ պատգամավոր Կարեն Ավագյանն ուսանողների հետ քննարկել են կրթությանը, գիտությանը և երիտասարդությանն առնչվող հարցեր։ Լևոն Մկրտչյանը, խոսելով Հայաստանի երիտասարդական հիմնադրամի կազմավորման մասին,…

Տեսադաս՝ Երևան-Գյումրի-Վանաձոր

Նոյեմբերի 16, 2016
ՏՀՏ նորություններ

ՀՀ կառավարության գյուղական դպրոցների և հեռավար կրթության զարգացման հանձնարարականի կատարման շրջանակում` հերթական հեռավար դասը կազմակերպվել է Վանաձորի «Էվրիկա», Գյումրու «Ֆոտոն», Երևանի «Քվանտ» և «ԵՊՀ Ա. Շահինյանի անվան ֆիզմաթ» դպրոցների միջև՝ «Ֆիզիկա» առարկայից:
Դասը վարել է «Էվրիկա» դպրոցի տնօրեն Արմեն Ծատուրյանը, որպես առաջադրանք ընտրվել է «Ֆիզիկայի» միջազգային օլիմպիադայի խնդիրներից մեկը:…

Բաց դաս ֆիզիկա առարկայից Ստեփանավանի Հովհ. Թումանյանի անվան ավագ դպրոցում

Նոյեմբերի 16, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Նոյեմբերի 16-ին Ստեփանավանի Հովհ. Թումանյանի անվան ավագ դպրոցի VIIIա  դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս նվիրված Նյուտոնի օրենքներին:

Դասարանը նախապես բաժանված էր խմբերի, տրված էր հանձնարարություններ: Յուրաքանչյուր խնբում ընտրված էր ավագ, յուրաքանչյուրն ունեին իրենց տարբերանշանները: Յուրաքանչյուր խմբի բոլոր անդամների մասնակցությամբ ներկայացվեց խմբի աշխատանքը՝ մեկնաբանելով համապատասխան փորձերի միջոցով: Ցուցադրվեցին համակարգչային ցուցադրություններ խմբերի…

Հայրենաճանաչության դաս

Նոյեմբերի 16, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIIա դասարանի սաները դասղեկի (Սերգեյ Մինասյան) և դասարանի ծնողների հետ միասին այցելեցին պատմական նշանակություն ունեցող վայր` Վահանավանք: 

Հայրենաճանաչության մի յուրօրինակ դաս, ծանոթացան վանքի պատմությանը, շրջեցին վանքի տարածքում,կատարեցին մոմավառություն:
Աշակերտները պատմական նյութին ծանոթանալուց բացի մասնակցեցին մաքրման աշխատանքներին և բնապահպանական, բարոյախրատական ու տեղեկատվական ցուցանակներ…

Երգը բարեկամության կամուրջ է

Նոյեմբերի 16, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում «Երգը բարեկամության կամուրջ է» ռուսական երգի փառատոնն անցավ հիանալի: Մցույթում տեղ էին գտել երգացանկի լավագույն երգեր՝ ռուսական ժողովրդական, հայրենասիրական, ռոմանս, էստրադային և մանկական երգեր, հայկական երգեր` ռուսերենով : Մասնակցության համար չկար տարիքային սահմանափակում:
Միջոցառմանը ներկա էին նաև ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության տեսչական աշխատակազմի ներկայացուցիչները:…

Բաց դաս կերպարվեստից Վանաձորի հ.27 դպրոցում

Նոյեմբերի 16, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Նոյեմբերի 11-ին Վանաձորի Ղ. Ալիշանի անվան հ.27 դպրոցի 3-րդ «ա» դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս «Կերպարվեստ» առարկայից (դասվար՝ Շուշան Մայիլյան): Դասի թեման «Բնանկարչություն»-ն էր, իսկ գործնական աշխատանքը՝ «Իմ սիրած եղանակը»: Դասարանը կահավորված էր գեղագիտական ճաշակով: Դասի նպատակն էր ներկայացնել ստացած գիտելիքները կերպարվեստի տեսակների, ժանրերի ու գույների բազմազանության մասին: Աշակերտները պատկերացում…

Սպորտն ինձ համար մի ամբողջ կյանք է

Նոյեմբերի 16, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIIա և VIIբ դասաանի սաները իրենց ունակությունները ցուցադրեցին դպրոցական սպորտլանդիայում: Մինչ մրցումներին անցնելը՝ աշակերտները հնչեցրին օրվա կարգախոսը՝  «Սպորտն ինձ համար մի ամբողջ կյանք է»:
Կազմակերպիչ, ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչ Սերգեյ Մինասյանը կարևորում է նման միջոցառումների անցկացումը և ինչպես ինքն է նշում, այն նպաստում է շարժողական կարողությունների ձևավորմանը,…

Պեկինի համալսարանում հայոց լեզուն կուսուցանվի որպես առանձին մասնագիտություն

Նոյեմբերի 15, 2016
Պաշտոնական

Չինաստանի Ժողովրդական Հանրապետություն կատարած այցի շրջանակում ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի գլխավորած պատվիրակությունը հանդիպում է ունեցել ՉԺՀ կրթության նախարար Չեն Բաո Չենի հետ: Հանդիպման ընթացքում ամփոփվել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի պաշտոնական այցի արդյունքները: Երկու նախարարները մանրամասն քննարկել են Հայաստանում կառուցվող չինական դպրոցի գործունեության  հեռանկարները, կարևորել դպրոցին…

Իջևանի թիվ 1 հիմնական դպրոցում այսօր տեղի ունեցավ կիրակնօրյա դպրոցի հանդիսավոր բացում

Նոյեմբերի 15, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Իջևանի թիվ 1 հիմնական դպրոցում այսօր տեղի ունեցավ կիրակնօրյա դպրոցի հանդիսավոր բացում՝ ի հիշատակ կանադահայ Լուսին Պողոսյանի, ով մեծ ներդրում է ունեցել երեխաներին  դպրոցական ու հոգևոր կրթություն տալու գործում: Բացման արարողությանը ներկա էին Տավուշի մարզպետարանի, Իջևանի քաղաքապետարանի և հոգևոր դասի ներկայացուցիչներ, ուսուցիչներ, ծնողներ ու դպրոցականներ:  Միջոցառմանը մասնակցում էր Տավուշի թեմի…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան