ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Ընտանիք» կենտրոն. «Ընթերցանությունը՝ զարգացման աղբյուր»

Հոկտեմբերի 4, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից

Ընթերցանությունը մտածողության և մտավոր  զարգացման աղբյուրներից մեկն է:

Վ.Ա. Սուխոմլինսկի

 

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը հունիս-սեպտեմբեր ամիսներին իրականացրեց «Ընթերցանությունը՝ զարգացման աղբյուր» խորագրով փառատոն:

Ծրագրի նպատակն էր սաների մոտ զարգացնել ընթերցելու մշակույթ, ամրապնդել սերը ընթերցանության հանդեպ, դեռահասների մոտ ձևավորել գրադարան հաճախելու և ընթերցասրահներից օգտվելու մշակույթ, նպաստել սան-գրադարան կապերի ստեղծմանն ու ամրապնդմանը, ինչպես նաև համալրել կենտրոնի գրադարանը նոր գրքերով:

Ծրագիրը մեկնարկել էր դեռևս հունիս ամսին հայտարարված գրքահավաքով և «Գիրքը և ես» խորագրով ստեղծագործական մրցույթով, որին ներկայացվել էին դեկորատիվ- կիրառական արվեստի բազմաոճ աշխատանքներ: Մրցույթի արդյունքներն ամփոփվեցին սեպտեմբերի 20-ին մասնագիտական գնահատող հանձնախմբի կողմից:

Փառատոնի շրջանակներում սեպտեմբերի 4-ից 9-ը Շիրակի մարզի Աշոցք, Գոգհովիտ, Երազգավորս, Թորոսգյուղ, Ցողամարգ գյուղական համայքներում և «Ընտանիք» կենտրոնում անցկացվեց «Ընթերցանությունը՝ զարգացման աղբյուր» թեմայով սեմինարներ: Քննարկվեցին   նաև «Երբ և ինչպես է ստեղծվել գիրքը» և «Ընթերցանության  դերը կյանքում» թեմաները: Հետաքրքիր և բուռն քննարկումներից հետո սաներն ընթերցեցին Խաչատուր Աբովյանի Ձու գողացողը պատմվածքը, վերլուծեցին և մեկնաբանեցին առակի բարոյախրատական իմաստն ու բովանդակությունը:

Ծրագրի շրջանակում Ընտանիք» կենտրոնի Շիրակի մարզի գյուղական համայնքներում  և Գյումիրում գործող խմբակների դեռահասները սեպտեմբերի 19-ին այցելեցին Շիրակի մարզային և Մկրտիչ Արմենի անվան կենտրոնական գրադարաններ: Նրանք ծանոթացան գրքերի հսկայական պաշարին, գրադարանից օգտվելու կանոններին և հետաքրքրաշարժ ու ուսանելի տեղեկություններ ձեռք բերեցին գրքերի հավաքագրման վերաբերյալ: Սաները գրադարաններից հեռացան տպավորված, խորը մտորումներով և նորից վերադառնալու պատրաստակամությամբ։  

Սեպտեմբերի 26-ին Անի թաղամասի Սբ. Հակոբ Մծբնեցի եկեղեցու բակում անցկացվեց մասսայական բացօթյա ընթերցանության փառատոն, որին ներկա էին գրողների միության Շիրակի մարզային բաժանմունքի ներկայացուցիչներ, գրադարանավարներ, մանկավարժներ, թաղամասի բնակիչներ, ծնողներ, սաներ, ինչպես նաև անցորդներ: Ներկաները դիտեցին ստեղծագործական մրցույթին ներկայացրած աշխատանքների ցուցահանդեսը և դեռահասների հետ մասնակից դարձան բացօթյա ընթերցանությանը:              

Տարբեր տաղավարներում ներկայացված էին անգլերեն, ֆրանսերեն, հայերեն բազմաժանր, ինչպես նաև մանկական և հոգևոր գրականություն:  

Ավագ և մատաղ սերնդի ներկայացուցիչները, կողք կողքի նստած, ընթերցում էին և մեկնաբանում միևնույն հեքիաթը յուրովի. մանուկն իր մաքուր ու անկեղծ հոգով ու վառ  երևակայությամբ, ծերունին` իր կյանքի փորձով ու իմաստությամբ:

Անցորդների դրական արձագանքները և դրվատանքն ավելի ոգևորեցին ընթերցողներին: «Շատ գովելի նախաձեռնություն է, հաճելի է տեսնել տարբեր տարիքի մարդկանց ընթերցելիս: Անցնում էի և ուշադրությունս գրավեց գրքերի տաղավարները: Գտա նաև իմ նախընտրելի ստեղծագործություններից մեկը»,-կիսվեց իր տպավորություններով անցորդներից Աննա Ղազարյանը:  

Փառատոնի շրջանակներում անցկացվեց նաև «Արագ ընթերցանության» մրցույթ, որտեղ մասնակիցները բուռն խանդավառությամբ և ակտիվությամբ ջանում էին կարդալ ամենաարագը, ընթեռնելին և հաղթել մրցույթում:

 Մրցույթի հաղթող Գյումրու թիվ 11 հիմնական դպրոցի աշակերտ Անահիտ Վարդանյանը պարգևատրվեց մրցանակով:

Պարգևատրվեցին նաև ստեղծագործական մրցույթում աշխատանքներ ներկայացրած մասնակիցները: Փառատոնը եզրափակվեց կենտրոնի սաների գեղարվեստական ելույթներով:

Զ. Հովհաննիսյան

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…