Ընթերցանությունը մտածողության և մտավոր զարգացման աղբյուրներից մեկն է:
Վ.Ա. Սուխոմլինսկի
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը հունիս-սեպտեմբեր ամիսներին իրականացրեց «Ընթերցանությունը՝ զարգացման աղբյուր» խորագրով փառատոն:
Ծրագրի նպատակն էր սաների մոտ զարգացնել ընթերցելու մշակույթ, ամրապնդել սերը ընթերցանության հանդեպ, դեռահասների մոտ ձևավորել գրադարան հաճախելու և ընթերցասրահներից օգտվելու մշակույթ, նպաստել սան-գրադարան կապերի ստեղծմանն ու ամրապնդմանը, ինչպես նաև համալրել կենտրոնի գրադարանը նոր գրքերով:
Ծրագիրը մեկնարկել էր դեռևս հունիս ամսին հայտարարված գրքահավաքով և «Գիրքը և ես» խորագրով ստեղծագործական մրցույթով, որին ներկայացվել էին դեկորատիվ- կիրառական արվեստի բազմաոճ աշխատանքներ: Մրցույթի արդյունքներն ամփոփվեցին սեպտեմբերի 20-ին մասնագիտական գնահատող հանձնախմբի կողմից:
Փառատոնի շրջանակներում սեպտեմբերի 4-ից 9-ը Շիրակի մարզի Աշոցք, Գոգհովիտ, Երազգավորս, Թորոսգյուղ, Ցողամարգ գյուղական համայքներում և «Ընտանիք» կենտրոնում անցկացվեց «Ընթերցանությունը՝ զարգացման աղբյուր» թեմայով սեմինարներ: Քննարկվեցին նաև «Երբ և ինչպես է ստեղծվել գիրքը» և «Ընթերցանության դերը կյանքում» թեմաները: Հետաքրքիր և բուռն քննարկումներից հետո սաներն ընթերցեցին Խաչատուր Աբովյանի Ձու գողացողը պատմվածքը, վերլուծեցին և մեկնաբանեցին առակի բարոյախրատական իմաստն ու բովանդակությունը:
Ծրագրի շրջանակում Ընտանիք» կենտրոնի Շիրակի մարզի գյուղական համայնքներում և Գյումիրում գործող խմբակների դեռահասները սեպտեմբերի 19-ին այցելեցին Շիրակի մարզային և Մկրտիչ Արմենի անվան կենտրոնական գրադարաններ: Նրանք ծանոթացան գրքերի հսկայական պաշարին, գրադարանից օգտվելու կանոններին և հետաքրքրաշարժ ու ուսանելի տեղեկություններ ձեռք բերեցին գրքերի հավաքագրման վերաբերյալ: Սաները գրադարաններից հեռացան տպավորված, խորը մտորումներով և նորից վերադառնալու պատրաստակամությամբ։
Սեպտեմբերի 26-ին Անի թաղամասի Սբ. Հակոբ Մծբնեցի եկեղեցու բակում անցկացվեց մասսայական բացօթյա ընթերցանության փառատոն, որին ներկա էին գրողների միության Շիրակի մարզային բաժանմունքի ներկայացուցիչներ, գրադարանավարներ, մանկավարժներ, թաղամասի բնակիչներ, ծնողներ, սաներ, ինչպես նաև անցորդներ: Ներկաները դիտեցին ստեղծագործական մրցույթին ներկայացրած աշխատանքների ցուցահանդեսը և դեռահասների հետ մասնակից դարձան բացօթյա ընթերցանությանը:
Տարբեր տաղավարներում ներկայացված էին անգլերեն, ֆրանսերեն, հայերեն բազմաժանր, ինչպես նաև մանկական և հոգևոր գրականություն:
Ավագ և մատաղ սերնդի ներկայացուցիչները, կողք կողքի նստած, ընթերցում էին և մեկնաբանում միևնույն հեքիաթը յուրովի. մանուկն իր մաքուր ու անկեղծ հոգով ու վառ երևակայությամբ, ծերունին` իր կյանքի փորձով ու իմաստությամբ:
Անցորդների դրական արձագանքները և դրվատանքն ավելի ոգևորեցին ընթերցողներին: «Շատ գովելի նախաձեռնություն է, հաճելի է տեսնել տարբեր տարիքի մարդկանց ընթերցելիս: Անցնում էի և ուշադրությունս գրավեց գրքերի տաղավարները: Գտա նաև իմ նախընտրելի ստեղծագործություններից մեկը»,-կիսվեց իր տպավորություններով անցորդներից Աննա Ղազարյանը:
Փառատոնի շրջանակներում անցկացվեց նաև «Արագ ընթերցանության» մրցույթ, որտեղ մասնակիցները բուռն խանդավառությամբ և ակտիվությամբ ջանում էին կարդալ ամենաարագը, ընթեռնելին և հաղթել մրցույթում:
Մրցույթի հաղթող Գյումրու թիվ 11 հիմնական դպրոցի աշակերտ Անահիտ Վարդանյանը պարգևատրվեց մրցանակով:
Պարգևատրվեցին նաև ստեղծագործական մրցույթում աշխատանքներ ներկայացրած մասնակիցները: Փառատոնը եզրափակվեց կենտրոնի սաների գեղարվեստական ելույթներով:
Զ. Հովհաննիսյան
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Հարգելի՛ ուսուցիչներ եկեք միասին քննարկենք ներառականությունը և արժեքային դաստիարակությունը դպրոցում: Այսօրվա կրթական համակարգը պարտավորվում է ոչ միայն գիտելիք փոխանցել, այլև ձևավորել այնպիսի միջավայր, որտեղ յուրաքանչյուր երեխա՝ անկախ իր կարողություններից, սոցիալական…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան