ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ուսուցչի օր

Հոկտեմբերի 4, 2017
Օրվա խորհուրդ

Ուսուցչի օրը, ուսուցիչներին նվիրված տոնը նշվում է ամեն տարի սկսած՝ 1994 թվականի հոկտեմբերի 5-ից։

Օրվա ընտրությունը կապված էր այն հանգամանքի հետ, որ 1966 թվականի հոկտեմբերի 5-ին Փարիզում ՅՈՒՆԵՍԿՈ-ի եւ Աշխատանքի միջազգային կազմակերպության կողմից հրավիրված համատեղ կոնֆերանսում ընդունվել է «Ուսուցչի կարգավիճակի հետ կապված ուղեցույց» (Recommendation concerning the Status of Teachers) վերտառությամբ փաստաթուղթը, ինչն էլ ուսուցիչների աշխատանքը կարգավորող առաջին միջազգային փաստաթուղթն էր:

Ըստ ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի՝ Ուսուցչի օրը խորհրդանշում է ուսուցիչների՝ կրթության և զարգացման բնագավառում ունեցած հսկայական ներդման ճանաչումը, ընդունումը և գնահատումը։

Ուսուցիչների տոնը նշվում է ավելի քան 100 երկրներում, այդ թվում նաև Հայաստանում:

Նյութի աղբյուրը. Վիքիպեդիա

  • Հարավային Ամերիկա.ընդհանուր բնութագիրը

    Իմանալ Հարավային Ամերիակայի աշխարհագրական դիրքը,ափագիծը,մակերևույթի առանձնահատկությունները,կլիման,ներքին ջրերը,բնական զոնաները,վերընթաց գոտիականությունն Անդերում:

  • Գոյական անուն

  • Синтаксис.Словосочетание.Простое педложение.

  • Համո Սահյան

  • Համո Սահյան

    Գրական անունՍահյանն իր գրական անունը ստեղծել է հոր՝ Սահակի անվան առաջին մասի «ՍԱՀ» և ազգանվան վերջավորության «յան» համատեղումով։ԿենսագրությունՀամո Սահյանը ծնվել է 1914 թվականի ապրիլի 14-ին Սիսիանի շրջանի (այժմ՝ Սյունիքի մարզ) Լոր գյուղում։ Սահյանը սկզբնական կրթությունը ստացել է տեղի դպրոցում, որտեղ իբրև ուսուցիչ աշխատել էին բանաստեղծներ Գառնիկ Քալաշյանը և Ակսել Բակունցը։ 1927 թվականին Հ. Սահյանը տեղափոխվել է Բաքու, որտեղ ստացել է միջնակարգ կրթություն։ 1935 թվականին ընդունվել և 1939 թվականին ավարտել է Բաքվի մանկավարժական ինստիտուտի հայկական բաժանմունքը։ 1939-1941 թվականներին աշխատել է Բաքվի «Խորհրդային գրող» ամսագրում որպես գրական աշխատող: Որպես Կասպիական նավատորմի նավաստի, մասնակցել է նաև Հայրենական մեծ պատերազմին (1941–1945 թթ.)։ 1944 թվականին Զորյանի հրավերով գալիս է Երևան և բնակություն հաստատում նրա տանը։ Հենց Զորյանի օգնությամբ է Սահյանը ստեղծել իր առաջին գիրքը՝ «Որոտանի եզերքին» վերնագրով։ Ստեփան Զորյանի ուշադրությանը Սահյանը պատասխանել է ձոն-նվիրումով, որում եղել են այսպիսի տողեր.Դուք հոր նման խիստ եք եղել,Ու հոր նման ներող,Ձեր խորհուրդը խորն է եղելՈւ խրատը՝ գերող։1965-1967 թվականներին եղել է «Գրական թերթ»-ի գլխավոր խմբագիրը։Մահացել է 1993 թվականի հուլիսի 17-ին Երևանում։ Նրա աճյունը տեղ է գտել Կոմիտասի անվան պանթեոնում։

  • ՀԱՅՈՑ ԼԵԶՈՒ 8-ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ

    Դասընթացը  պատրաստել  է  Ղևոնդ  Ալիշանի  անվան  հ.95  դպրոցի   ուսուցչուհի   Արեգնազ  Անտոնյանը :                                                                                                                                                                         Դասընթացի  հիմնական  նպատակները՝                                                                                                  Ձևավորել կապերի տեսակները տարբերակելու, հոլովառության, անձնանիշ և իրանիշ գոյականների հետ գործածության հմտություններ, նպաստել ճիշտ խոսքի կազմմանը Ձևավորել շաղկապի տեսակները տարբերակելու, ճիշտ կետադրելու,  բառեր և նախադասություններ կապելու դերը    հասկանալու և խոսքում ճիշտ կիրառելու հմտություններ 

  • Ինչպես է կլիմայի փոփոխությունը ազդում անտառների վրա:

    Կլիմայի փոփոխությունը մեր ժամանակների ամենակարևոր հիմնախնդիրներից է: Կլիմայի զգալի փոփոխության, հատկապես ցրտելու դեպքում, տեղի էր ունենում այսպես կոչված «կենսաբանական աղետ»: Տասնյակ միլիոնավոր տարիների ընթացքում կենդանի օրգանիզմների ամբողջ տեսակներ  վերանում էին, մնում էին միայն այն տեսակները, որոնք կարողանում էին հարմարվել կլիմայական նոր պայմաններին:Բնության մեջ ամեն ինչ փոխկապակցված է։ Անգամ բաղկացուցիչներից մեկի աննշան փոփոխությունը հանգեցնում է մյուսների փոփոխությանը։ Դա է պատճառը, որ մոլորակի վրա ջերմաստիճանի բարձրացմանը զուգահեռ կարող են տեղի ունենալ նաև այլ՝ փոխկապակցված փոփոխություններ․ համաշխարհային օվկիանոսի մակարդակը բարձրանում է, հալչում են սառույցները, տարեցտարի ավելանում է եղանակային այնպիսի ծայրահեղ դրսևորումների թիվը և հզորությունը, ինչպիսիք են ջերմային ալիքները, փոթորիկները, հորդառատ անձրևները, հեղեղումները և երաշտները։ Նոր, վտանգավոր վարակիչ հիվանդություններ և նոր վնասատուներ են հայտնաբերվում այն վայրերում, որտեղ նախկինում չեն եղել։ Կլիմայի փոփոխության այս և այլ հետևանքները վտանգավոր են ֆլորայի և ֆաունայի համար, որոնք չեն կարող արագ հարմարվել այդքան կտրուկ փոփոխություններին։ Դրանք նաև հսկայական տնտեսական վնաս են հասցնում, վտանգավոր են մարդու առողջության և անգամ կյանքի համար։  Կլիմայագետների ամենահեղինակավոր` Կլիմայի փոփոխության հարցերով միջկառավարական փորձագիտական խմբի (ԿՓՄՓԽ) վերջերս հրապարակած եզրակացությունները փաստում են, որ կլիմայի փոփոխություններն ապագայում կարող են հանգեցնել շատ ավելի վտանգավոր հետևանքների թե՛ բնության, և թե՛ մարդու համար։ Կլիմայական փոփոխությունների հասցրած վնասը կրճատելու նպատակով մարդկությունը պետք է նախաձեռնի համապատասխան՝ այսպես կոչված հարմարվողականության (ադապտացիոն) միջոցներ։

  • Նման եռանկյունների հատկությունները

  • մայրենի

    աշխատեք միասին

  • Հայոց լեզու և գրականություն

    եկեք ծանոթանանք