Վանաձորի Ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում կազմակերպված միջոցառումը նվիրված ՀՀ Անկախության 25-ամյակին, կրում էր «Հայաստանը ե՛ս եմ» խորագիրը: Միջոցառումն սկսվեց օրհներգի կատարմամբ: Ներկաներին ՀՀ Անկախության օրվա առթիվ ողջունեց ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Գ. Հակոբյանը: Զինղեկ Արեգ Նորեկյանը ներկայացրեց ՀՀ ձևավորման պատմական անցյալը մինչև Անկախության հասնելը անցած նրա ճանապարհը: Պատմության…
Մասիսի հ.3 հիմն. դպրոցում սեպտեմբերի 22-ին տեղի ունեցավ «Հայաստանը մենք բոլորս ենք» խորագրով միջոցառում` նվիրված Հայաստանի անկախության 25-ամյակին: Սեպտեմբերի 21-ը ամեն հայի հոգում ու մտքում ամրագրված է իբրև մի գեղեցիկ տոն, որը վերստին արժևորում է անկախության գաղափարը, մեզ համակում հայրենիքն անմնացորդ սիրելու, շենացնելու, պահպանելու եռանդով: Միջոցառմանը մասնակցում էին 5-9-րդ դասարանի…
«Ահա դարերի խորքից, պատերազմներից ու ասպատակումներից ավերված ճամփաներով, հրի ու սրի միջով, դեպի մեզ է գալիս մի հոգնած, վիրավոր, բայց համառ ու տոկուն ճամփորդ»։
ՀՀ Արարատի մարզի Սայաթ-Նովայի միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ ՀՀ անկախության 25 ամյակին նվիրված «Հայաստանը մենք ենք» խորագրով թատերականացված ներկայացում՝ ըստ Գևորգ Էմինի «Հավերժի ճամփորդը» ստեղծագործության:
Որպես…
Ու պիտի գա հանուր կյանքի արշալույսը վառ հագած,
Հազար-հազար լուսապայծառ հոգիներով ճառագած,
Իմ նոր հայրենիք,
Հզո՜ր հայրենիք...
ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի մշակույթի տան դահլիճի մուտքից զգացվում էր, որ ունկնդիրը պիտի լինենք մի փոթորկահույզ, արբեցնող, յուրօրինակ գրական-երաժշտական միջոցառման, որը կրում էր «Ես սիրում եմ իմ երկիրը» խորագիրը:…
Համադպրոցական արշավը նվիրված էր ՀՀ անկախության 25 ամյակին, որի ընթացքում իրականացվեց «ԱՌՈՂՋ ԱՊՐԵԼԱԿԵՐՊ ԵՎ ՄԱՔՈՒՐ ՄԻՋԱՎԱՅՐ» ակցիան:
Ակցիայի ընթացքում հնչեցին հայրենասիրական երգեր, անցկացվեցին սպորտային խաղեր, շուրջպար բռնեցին աշակերտներն ու ուսուցիչները: Ս.Խաչ մատուռում կազմակերպվեց մոմավառություն, հնչեց «Հայր մեր» տերունական աղոթքը: Աշակերտները և ու սուցիչները մաքրեցին սրբավայրի տարածքը և կոչ արեցին մաքուր…
Անկախության 25-ամյակին ընդառաջ սեպտեմբերի 17-ին և 18-ին «Քվանտ» վարժարանի տարրական և միջին դպրոցի սաները մասնակցեցին ամենամյա համավարժարանային արշավին։ Ելնելով եղանակային վատ պայմաններից՝ փոքրիկների արշավը չկայացավ, սակայն եղանակը չխանգարեց, որ նրանք հրաշալի օր անցկացնեն Աղավնաձորի «Ուղեծիր» ճամբարում․ կազմակերպվեցին «Պարանի ձգում», «Վազք-էստաֆետա», «Պարային մրցույթ» ու էլի ուրիշ խաղեր, որոնց փոքրիկները և նրանց…
Երբ 2011 թ. «Քվանտ» վարժարանը միացավ Միջազգային բակալավրիատի համակարգին, հայ աշակերտները հնարավորություն ունեցան սովորելու աշխարհի ամենահայտնի կրթական համակարգում՝ հետագայում ավարտական գնահատականների հիման վրա ընդուվելով աշխարհի առաջատար համալսարաններ: Սկսած 2013 թ.-ից՝ «Քվանտի» ՄԲ «Դիպլոմա» ծրագրի շրջանավարտները համալրում են աշխարհի լավագույն համալսարանների ուսանողների շարքերը` Օքսֆորդի, Լոնդոնի համալսարանական քոլեջի: Այս տարի ևս ծրագրի…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում այսօր տեղի է ունեցել ՀՀ ԿԳՆ գիտության պետական կոմիտեի նախագահ Սամվել Հարությունյանի մամուլի ասուլիսը` «Անկախության 25 տարիները. գիտության ոլորտի ձեռքբերումները և հիմնախնդիրները» թեմայով: Բանախոսը լրագրողներին է ներկայացրել գիտության ոլորտի բարեփոխումները՝ պատմական հակիրճ անդրադարձ կատարելով խորհրդային շրջանում գիտության ոլորտի ձեռքբերումներին, անկախության տարիներին ոլորտի առջև ծառացած մարտահրավերներին,…
Սեպտեմբերի 22-ին Զառիթափի միջնակարգ հանրակրթական դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում նվիրված անկախության 25-ամյակին: Միջոցառմանը ներկա էին ուսուցիչներ, ծնողներ և համայնքի ներկայացուցիչներ:
Ի շնորհիվ աշակերտների և մանկավարժական կոլեկտիվի կատարած աշխատանքների դահլիճում թևածում էր անկախության բարձր ոգին:Մեր երկրի համար այս կարևոր օրը տոն էր ամբողջ հայության համար:
Վերջապես ձեռք ենք բերել անկախություն: Անկախությունը…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IIIա դասարանի սաները տոնեցին ՀՀ Անկախության 25-ամյակը. Դասվար՝ Աստղիկ Դանիելյան:
Մենք քիչ ենք‚ սակայն մեզ հայ են ասում:
Մենք մեզ ո՛չ ոքից չենք գերադասում:
Պարզապես մենք էլ պի՛տի ընդունենք‚
Որ մե՛նք‚ միայն մե՜նք Արարատ ունենք:
Այս խոսքերով սկսվեց «Ես սիրում եմ իմ երկիրը»…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
ՆՈՒ նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը: Ձևավորել վերլուծելու և գնահատելու հմտություններ: Ձևավորել հետազոտական աշխատանք կատարելու
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: