ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում հրավիրված մամուլի ասուլիսում բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի նախագահ Լիլիթ Արզումանյանը ներկայացրել է գիտական աստիճանաշնորհման նոր անվանացանկն ու ոլորտում կատարված փոփոխությունները:
Լ. Արզումանյանը տեղեկացրել է, որ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովում ավարտվել են «Հայաստանի գիտական աստիճանաշնորհման անվանացանկի» վերահաստատման աշխատանքները, իսկ մասնագիտական խորհուրդների նոր ցանցի ձևավորման գործընթացը ավարտին է…
Այս տարի լրանում է Երևանի զարդակիրառական արվեստի արհեստագործական պետական ուսումնարանի (http://artvet.schoolsite.am/) հիմնադրման 50-ամյակը, որի բացման ժապավենը կտրել և առաջին դասն ավանդել է կերպարվեստի մեծ վարպետ Մ. Սարյանը: Այստեղ ուսանողները մասնագիտանում են ոսկերչության, փայտի և քարի գեղարվեստական փորագրության, խեցեգործության, մանրանկարչության, գորգագործության, դերձակ-մոդելավորման մասնագիտությունների մեջ և պարբերաբար կազմակերպում են ցուցահանդեսներ և վարպետության…
Հայաստանի կրթական ցանցի (ՀԿՑ) «Հայկական կրթական միջավայրում» գործում է «Դպրոցական կայքեր» (http://schoolsite.am/) տեղեկատվական կայքը, որում ըստ մարզերի և ըստ կրթական ծրագրի աստիճանի տեղադրված են Հայաստանի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների կայքերի հղումները:
Տեղեկացնում ենք, որ Կրթական ուսումնական հաստատությունների կայքերի ստեղծման ու զարգացման գործին խթանելու, կայքերի գործարկմանն օժանդակելու նպատակով Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային…
Արցախի Հանրապետության նախագահ Բակո Սահակյանն ընդունել է Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանին:
Քննարկվել են կրթության և գիտության ոլորտում երկու հայկական հանրապետությունների համագործակցությանն առնչվող հարցեր:
Նախագահ Սահակյանը նշել է, որ Հայաստանի Հանրապետության հետ նման փոխգործակցությունը մեծապես նպաստում է Արցախում կրթության և գիտության ոլորտի զարգացմանը եւ տվյալ…
2016 թվականի հոկտեմբերի 20-ին Սյունիքի մարզի Սիսիան քաղաքի Արշակ Գրիգորյանի հ․1 հիմնական դպրոցում տոն էր, հացի տոն` «Հանապազօրյա հացը խորագրով»:
Թվում է, թե հացի մասին այնքան շատ է ասված, որ նոր խոսք ասել հնարավոր չէ: Սակայն երկրորդ «բ» դասարանի աշակերտները և դասվար Անահիտ Գևորգյանը կարողացան հանդիսատեսին մտովի տանել դեպի սերմնացաններ, քրտնաթոր…
Վանաձորի Ղ. Ալիշանի անվան հ․27 հիմնական դպրոցում հոկտեմբեր ամսին ամփոփվեց մայրենիի առարկայական շաբաթը: Հոկտեմբերի 13-ին Iա դասարանում դասվար Ա. Մարտիրոսյանը բացեց հրաշք հայոց այբուբենի առաջին էջը՝ ուսուցանելով «Ա հնչյուն- տառը»:
«Ա հնչյուն տառի» ուսուցման երթը շարունակեց դասվար Ա. Մարաբյանը Iբ դասարանում: Խմբային աշխատանքը փոքրիկները կատարեցին քաղցրալուր երաժշտության ելևէջների ներքո, որից…
Հոկտեմբերի 28-ին ՀՀ Տավուշի մարզի Իջևան քաղաքի Մ. Մարտիրոսյանի անվան. թիվ 5 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ <<Ոսկե աշուն>> փառատոնը:
Այն իր տեսակի մեջ աննախադեպ էր: Բազմաոճ ելույթներով փայլեցին մեր դպրոցի սաները: Երգ, ժողովրդական պար, ասմունք, ժամանակակից պար, դասական երաժշտություն ...
Շքեղ ձևավորված դահլիճը բազմապատկում էր փառատոնի ճոխությունը:Բարձր մակարդակով…
Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպության առանցքային նպատակներից է երիտասարդների կարողությունների զարգացումը և դրանց գործնական կիրառությունը կենսագործունեության տարբեր ասպարեզներում: Դրան է միտված շահերի պաշտպանության ծրագրերի իրակացումը երկրի 6 մարզերի համայքներում: Տավուշի մարզում արդեն մի քանի տարի է ինչ նման ծրագրերի շնորհիվ երիտասարդներն ու երեխաները ստանում են կարևորագույն հմտություններ՝ անձի կայացման…
Ինչպես բոլոր դպրոցներում, այնպես էլ Ենոքավանի միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ
«Մեղու. Հայերենը բոլորի համար» մրցույթը, որին մասնակցում էին 3-12-րդ դասարանների
հետաքրքրված աշակերտները: Այս տարի մրցույթին մասնակցեց 53 աշակերտ:
Հայերենի այս մրցույթի նպատակն է համընդհանուր հետաքրքրություն առաջացնել հայոց լեզու
առարկայի հանդեպ, այն առավել գրավիչ ու սիրելի…
Հոկտեմբերի 28-ին Մասիս քաղաքի հ.2 դպրոցում տոնական տրամադրություն էր տիրում.դպրոցի տնօրինությունը, ուսուցիչները,ծնողները և աշակերտները հավաքվել էին դպրոցի լուսաշող դահլիճի կամարների ներքո՝ հաղթական տրամադրությամբ:Դպրոցի <<Հայ ասպետ>> հեռուստախաղի մասնակից ինտելեկտուալների թիմը՝ մասնակցելով խաղին յուրաքանչյուր փուլում հաղթանակներ է պարգևել հարազատ դպրոցին:
Հոկտեմբերի 23-ի եզրափակիչ փուլը նշանակալից օր էր բոլորի…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան