ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Կավճանկարչություն Վանաձորի հ.27 դպրոցում

Հոկտեմբերի 31, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Հոկտեմբերի 5-ին տոնական տրամադրություն էր տիրում Վանաձորի Ղ. Ալիշանի անվան թիվ 27 հիմնական դպրոցի բակում: Երաժշտությունն օրվան համահունչ էր ու տրամադրող, իսկ գունավոր կավիճները I-IV դասարանի մանուկների ձեռքերում դարձել էին վրձին, դարձել էին սեր ու  նկար: Գունավոր կավիճների օգնությամբ երեխաներն արտահայտել էին իրենց սերն ուսուցչի, դպրոցի, հայրենիքի նկատմամբ: Թեման «Իմ…

Ռուս-հայկական պոեզիա

Հոկտեմբերի 31, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Հոկտեմբերի 28-ին Գեղարքունիքի մարզի Գավառի N5 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ գրական-երաժշտական ցերեկույթ՝ «Ռուս-հայկական պոեզիա» խորագրով, որին մասնակցում էին VII, VIII և IX դասարանների աշակերտները:

Միջոցառմանը հնչեցին հայ և ռուս բանաստեղծների բանաստեղծություններ ռուսաց լեզվով, երգեր՝ գրված բանաստեղծությունների հիման վրա: Թեմային համապատասխան շնորհանդեսի միջոցով ներկայացվեցին բանաստեղծների անցած ուղին, գործունեությունը:

Ռուսաց լեզվով աշակերտները…

Հեռավար դասընթաց` Վայոց ձորի մարզի դպրոցների համար

Հոկտեմբերի 31, 2016
Պաշտոնական

Գյուղական դպրոցների զարգացման ծրագրի շրջանակում հոկտեմբերի 208-ին ԵՊՀ-ին առընթեր Արտաշես Շահինյանի անվան ֆիզիկամաթեմատիկական հատուկ դպրոցում կազմակերպվել է թվով երրորդ հեռավար փորձնական տեսադասը:

Այս անգամ կապ է հաստատվել Վայոց ձորի մարզի Մալիշկայի թիվ 1, Հերհերի և Արենիի միջնակարգ դպրոցների հետ՝ օգտագործելով Հայաստանի կրթական ցանցի ընձեռած տեխնոլոգիական հնարավորությունները: Դասը կազմակերպվել է «Երկրաչափություն»…

Հանդիպում «Մաթեմատիկան դպրոցում» ամսագրի խմբագիր, հանրահաշվի դասագրքերի հեղինակ Հ.Միքայելյանի հետ

Հոկտեմբերի 28, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Հոկտեմբերի 20-ին Արմավիր քաղաքի Ռ.Եղոյանի անվան h1 ավագ դպրոցում մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Լ.Հայրապետյանը դասղեկի ժամի շրաջանակներում  կազմակերպել էր հանդիպում ֆիզմաթ գիտությունների թեկնածու, ԵՊՄՀ-ի մաթեմատիկայի ամբիոնի վարիչ, «Մաթեմատիկան դպրոցում» ամսագրի խմբագիր, Հանրահաշիվ 7-9-րդ դասարանների  դասագրքերի հեղինակ Համլետ Միքայելյանի հետ:

Աշակերտները ընթերցեցին հատվածներ Համլետ Միքայելյանի հեղինակած «Բարոյական արժեքները և մաթեմատիկայի կրթական ներուժը »գրքից:

ԿԳ նախարարը ներկա է գտնվել ՃՇՀԱՀ-ի հոբելյանական հանդիսությանը

Հոկտեմբերի 28, 2016
Մշակութային լուրեր Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը ներկա է գտնվել Ճարտարապետության և շինարարության ազգային համալսարանի 95 ամյակին նվիրված հոբելյանական հանդիսությանը։ 
Շնորհավորելով ներկաներին` նախարար Լևոն Մկրտչյանը նշել է,-«Ինձ համար մեծ պատիվ է հանդես գալ այս հանդիսությանը, քանի որ ի դեմս Ճարտարապետության և շինարարության  համալսարանի` մենք Հայաստանում ունենք իր առաքելությունը գիտակցող…

«Պարտավոր ենք պահպանել գիտելիքի և դաստիարակության համամասնությունը». Լ.Մկրտչյան

Հոկտեմբերի 28, 2016
Պաշտոնական

Եվրոպական խորհուրդը` ԵՄ աջակցությամբ, իրականացնում է «Աջակցություն մարդու իրավունքների կրթությանը և ժողովրդավարական դաստիարակությանը Արևելյան գործընկերության երկրներում» ծրագիրը, որը նախատեսված է 2015-17 թվականների համար: ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն հավաստագրեր է հանձնել վերոնշյալ ծրագրի շրջանակում վերապատրաստում անցած մասնագետներին: Միջոցառմանը մասնակցել է նաև ԵԽ հայաստանյան գրասենյակի ղեկավար Նատալյա Վուտովան:

Ողջունելով…

Հեռավար դասընթաց Սուրենավանի աշակերտների համար

Հոկտեմբերի 27, 2016
Պաշտոնական

Գյուղական դպրոցների զարգացման ծրագրի շրջանակում այսօր ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության թիվ 198 ավագ դպրոցում կազմակերպվել է «Ֆիզիկա» առարկայի հեռավար դասընթաց Սուրենավանի միջնակարգ դպրոցի 10-րդ դասարանի աշակերտների համար: Դասը վարել է թիվ 198 դպրոցի տնօրեն Արտաշես Թորոսյանը, իսկ Սուրենավանում աշակերտների աշխատանքը կազմակերպել` դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Լիլիկ Մարտիրոսյանը: Հատկանշական է, որ…

Լուսեղեն մարդկանց փառաբանում Աբովյանի հ.6 ավագ դպրոցում

Հոկտեմբերի 27, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Մեսրոպ Մաշտոցը  հայ գրերի ստեղծողն է և մատենագրության հիմնադիրը, առաջին թարգմանիչը, առաջին ուսուցիչն ու հայալեզու դպրոցի հիմնադիրը:Եվ պատահական չէ, որ 8-րդ Բ դասարանի աշակերտները դասղեկ Ա.Գրիգորյանի գլխավորությամբ այդ վեհ գիտակցումով կազմակերպեցին  այդ մեծանուն հային նվիրված միջոցառումը` «Եվ այր մի` Մաշտոց անուն»  խորագրով: Ներկայացման ժամանակ  աշակերտները ցույց տվեցին մեծանուն ուսուցչի անցած…

Շնորհավո՛ր տոնդ, խիզախ հրետանավոր

Հոկտեմբերի 27, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Հայ սերնդի ազգային, հայրենասիրական ոգով դաստիարակության մեջ է հայ ազգի հարատևման, նրա առջև ծառացած մարտահրավերներին դիմակայելու, ինչպես նաև համազգային  նպատակների իրականացման` միակ և արդյունավետ ճանապարհը:

 «...ով հայրենապաշտ ու գաղափարապաշտ երիտասարդություն ունի, նա էլ ապագա ունի»

Հայրենապաշտական դաստիարակություն - ահա´ մեր փրկության խարիսխը...

Ականջալուր լինելով  Նժդեհյան պատգամներին՝ Հրազդանի  թիվ 7 միջնակարգ …

Անկախության տոնին նվիրված միջոցառում

Հոկտեմբերի 27, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

  Սեպտեմբերի 20-ին Մասիս քաղաքի հ․3 հիմն. դպրոցի IXա և IXբ դասարանների աշակերտները ՀՀ անկախության 25-ամյակի առթիվ իրենց դասղեկների` Վ. Համբարձումյանի,  Մ. Բարսեղյանի,զինղեկ` Օ.Ղարիբյանի, կազմակերպիչ` Անի Ավագյանի,  պատմության  ուսուցչուհի` Հ. Ղազարյանի և ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչ` Գ. Ստեփանյանի հետ միասին այցելեցին ք. Արտաշատի  ՊՆ. Կապի զորամաս , որը նախատեսված էր համապատասխան զորամասի…

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան