2016թ. հոկտեմբերի 23-ին, դպրոցի գիտակների թիմը մասնակցել է «Հայ ասպետ» հեռուստախաղի եզրափակիչ փուլին և ճանաչվել հաղթող, որի համար շնորհավորում և շնորհակալություն եմ հայտնում գիտակների թիմը ներկայացնող աշակերներ Գոռ Աղամիրյանին, Էդգար Թորոսյանին, Սոնա Ղազարյանին. Մելինե Բարսեղյանին, Արամե Մնացականյանին, նրանց ուսուցիչներին՝ Լիլիթ Պետրոսյանին, Սաթիկ Հովակիմյանին, Հռիփսիմե Մարգարյանին, Կարինե Ստեփանյանին, Նելլի Հարությունյանին, Անյուտա…
«Ծաղկաձոր Մարիոթ» հյուրանոցային համալիրի աշխատակիցները իրենց գլխավոր տնօրենի ղեկավարությամբ դարձյալ դպրոցում են, դարձյալ դպրոցի հատուկ կրթության ստորաբաժանման աշակերտների հյուրերն են:
Նրանք մեկ անգամ ևս ապացուցում են, որ երեխաների կրթությունն ու դաստիարակությունն իրենց համար առաջնային խնդիրներ են: Առավել ևս, երբ խոսքը հատուկ խնամքի կարիք ունեցող երեխաների մասին է: Երեխաներ, ովքեր մարդկային…
Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի N3 հիմն. դպրոցի VIIIբ դասարանի աշակերտները հայոց պատմության դասն անցկացրին Հայաստանի պատմության թանգարանում: Պատմության ուսուցչուհի Հերմիկ Ղազարյանը մանրամասն ու հետաքրքիր փաստերով ներկայացրեց հայոց պատմությունը հին քարի դարից մինչև մեր օրերը: Դասը յուրօրինակ էր նրանով, որ ժամանակահատվածի ընդհանուր բնութագրի մասին ուսուցչի խոսքը լսելուց հետո աշակերտները բազմաթիվ հարցեր…
Արարատի մարզի Սուրենավանի միջնակարգ դպրոցի 10-րդ դասարանի աշակերտները մասնակցում են ֆիզիկայի հեռավար դասընթացի, որը վարում է Երևանի թիվ 198 դպրոցի տնօրեն Ա. Թորոսյանը: Այն ուսուցման նոր ձև է մեր կրթական համակարգում, որի միջոցով աշակերտները ավելի հեշտությամբ են ընկալում նոր դասը:
Հատկանշական է, որ դասի թվային տարբերակը կախված չէ համացանցի արագությունից,…
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի 2016-2017 ուստարվա առաջին դասարանցիները կատարեցին իրենց դպրոցական կյանքի առաջին լուրջ քայլը. տոնեցին այբուբենի մուտքը և հատկապես՝«Ա» տառի ծնունդը: I ա, բ, գ դասարանների աշակերտների համար առավել քան կարևոր էր ծանոթությունը մեսրոպյան այբուբենին: Նրանք մեծ ոգևորությամբ երգեցին, պարեցին, արտասանեցին և բազմաթիվ անակնկալների ականատես…
Հոկտեմբերի 25 էր: «Ամառային ընթերցանություն 2016» մանկապատանեկան ծրագրի շրջանակներում «Զանգակ» գրատան աշխատակիցները կրկին հյուրընկալվել էին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում: Այս անգամ մրցանակը շահել էր VIբ դասարանի աշակերտուհի Աննա Նիկողոսյանը:
Նա ընթերցել էր հանձնարարված բոլոր գրքերը և առանց վարանելու պատասխանում էր իրեն ուղղված հարցերին:
«Տնակն» իր գրքերով…
Հոկտեմբերի 27-ին Վանաձորի N18 միջն. դպրոցի VII և X դասարանների աշակերտները` աշխարհագրության ուսուցչուհի Ա.Խառատյանի նախաձեռնությամբ, ուսումնական նպատակով այցելեցին Մարգահովիտ գյուղի ԷյԹԻՓԻ բնապահպանական կրթական կենտրոն: Աշակերտները մեծ հետաքրքրությամբ լսեցին «Թափոնների վերամշակում» թեմայով դասախոսություն, դիտեցին տեսաֆիլմ: Դասընթացի երկրորդ մասում ներկայացվեց «Լոռու մարզի թռչունները» ուսուցողական տեսաֆիլմը: Կրթական կենտրոնից աշակերտները հեռացան մեծ բավականությամբ և…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում հրավիրված մամուլի ասուլիսում բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի նախագահ Լիլիթ Արզումանյանը ներկայացրել է գիտական աստիճանաշնորհման նոր անվանացանկն ու ոլորտում կատարված փոփոխությունները:
Լ. Արզումանյանը տեղեկացրել է, որ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովում ավարտվել են «Հայաստանի գիտական աստիճանաշնորհման անվանացանկի» վերահաստատման աշխատանքները, իսկ մասնագիտական խորհուրդների նոր ցանցի ձևավորման գործընթացը ավարտին է…
Այս տարի լրանում է Երևանի զարդակիրառական արվեստի արհեստագործական պետական ուսումնարանի (http://artvet.schoolsite.am/) հիմնադրման 50-ամյակը, որի բացման ժապավենը կտրել և առաջին դասն ավանդել է կերպարվեստի մեծ վարպետ Մ. Սարյանը: Այստեղ ուսանողները մասնագիտանում են ոսկերչության, փայտի և քարի գեղարվեստական փորագրության, խեցեգործության, մանրանկարչության, գորգագործության, դերձակ-մոդելավորման մասնագիտությունների մեջ և պարբերաբար կազմակերպում են ցուցահանդեսներ և վարպետության…
Հայաստանի կրթական ցանցի (ՀԿՑ) «Հայկական կրթական միջավայրում» գործում է «Դպրոցական կայքեր» (http://schoolsite.am/) տեղեկատվական կայքը, որում ըստ մարզերի և ըստ կրթական ծրագրի աստիճանի տեղադրված են Հայաստանի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների կայքերի հղումները:
Տեղեկացնում ենք, որ Կրթական ուսումնական հաստատությունների կայքերի ստեղծման ու զարգացման գործին խթանելու, կայքերի գործարկմանն օժանդակելու նպատակով Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Հարգելի՛ ուսուցիչներ եկեք միասին քննարկենք ներառականությունը և արժեքային դաստիարակությունը դպրոցում: Այսօրվա կրթական համակարգը պարտավորվում է ոչ միայն գիտելիք փոխանցել, այլև ձևավորել այնպիսի միջավայր, որտեղ յուրաքանչյուր երեխա՝ անկախ իր կարողություններից, սոցիալական…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան