ՀՀ ԿԳ նախարարի պաշտոնակատար Լևոն Մկրտչյանը Երևանի Մ. Քաջունու անվան թիվ 54 ավագ դպրոցում ներկա է գտնվել «Վերջին դաս» ավարտական միջոցառմանը: Շնորհավորելով շրջանավարտներին՝ ԿԳ նախարարի պաշտոնակատարը նշել է, որ նրանք կյանք են մտնում մեր պետության համար վճռական և պատասխանատու փուլում. «Որպես նոր սերունդ՝ ձեզ փոխանցվում է անկախ Հայաստան, ազատագրված Արցախ, ազգային կենսագործունեության նկատմամբ հպարտության զգացում: Դուք պետք է այս գաղափարները տանեք առաջ՝ մեր ընդհանուր նպատակների իրագործման համար: Համոզված եղեք, որ մեր երկիրը ձեր պատասխանատվության ներքո է գտնվում, և կյանքը ձեզ ուր էլ տանի, դուք մնում ենք այդ պատասխանատվության կրողը և մեր ժողովրդի 5000-ամյա պատմության շարունակողը»,-իր խոսքում նշել է Լևոն Մկրտչյանը և հավելել, որ յուրաքանչյուր աշակերտի ապագայի համար վճռական նշանակություն է ունենում միջավայրը, որ ապահովում է դպրոցը, թաղամասը, քաղաքի կամ գյուղի այն հատվածը, որտեղ անցել են դպրոցական տարիները: ԿԳ նախարարի պաշտոնակատարի խոսքով՝ դպրոցը տալիս է ոչ միայն գիտելիք, այլ նաև անկրկնելի արժեքներ, որոնց կարևորությունն առօրյայում գուցե չի նկատվում, սակայն դրանք այն կարևոր արժեքներն են, որոնք դրվում են մարդկային և ազգային արժեհամակարգի հիմքում: Լևոն Մկրտչյանը տոնի առիթով շնորհակալություն է հայտնել մանկավարժներին՝ ընդգծելով, որ նրանց աշխատանքի ամենամեծ ձեռբերումն այն է, որ Հայաստանն աշխարհի արժեքային քարտեզի վրա շարունակում է ընկալվել որպես գիտակրթական տարածք, որտեղ մենք քայլ առ քայլ առաջ ենք շարժվում. «Մենք տարիներ առաջ դրեցինք եվրոպական կրթական տարածքի հիմքերը և այսօր արդեն ունենք որոշակի արդյունքներ՝ կրթական չափորոշիչների, կրթական ձևաթղթերի առումով: Մեր կրթական համակարգն այսուհետ ընկալելի է Եվրոպական կրթական տարածքում, որտեղ դուք կարող եք ազատ տեղաշարժվել և գտնել ձեր տեղն ու ընթացքը»,- նշել է Լևոն Մկրտչյանը:
Լրագրողների հետ զրույցում Լևոն Մկրտչյանը, տարիների հեռվից վերհիշելով իր դպրոցական տարիները, խոստովանել է, որ Վերջին դասի խորհրդի մեջ շատ բան չի փոխվել. «Ես Չարենցի անվան դպրոցում եմ սովորել, և «Վերջին զանգը» դպրոցական տարիների ամենաանմոռանալի օրերից մեկն էր: Հիմա, երբ մենք երևանյան սովորական մի դպրոցում ենք, շատ տարբերություն չեմ տեսնում միջավայրի և մթնոլորտի մեջ. ըստ էության, ավանդույթը փոխանցվում է, որը շատ կարևոր է»,-նշել է Լ. Մկրտչյանը՝ հավելելով, որ մինչև այսօր էլ իր ամենամտերիմ ընկերները շարունակում են մնալ համադասարանցիները:
ԿԳ նախարարի պաշտոնակատարը պատասխանել է նաև իրեն ուղղված այլ հարցերի, որոնք վերաբերել են դպրոցների միավորմանը և խոշորացմանը, ավարտական քննությունների կազմակերպմանը և այլ հարցերի:
Նշենք, որ Մ. Քաջունու անվան թիվ 54 ավագ դպրոցն ունի շուրջ 300 աշակերտ, որոնցից 100-ն այս տարի ավարտում են դպրոցը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան