Մայիսի 19-ին Մասիս քաղաքի հ.4 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Լույսի, հույսի ծաղիկներ, անմար շողեր վառ, սիրասուն» ահա այս էր մեր այսօրվա հիանալի միջոցառման խորագիրը: Մեր սիրելի ընկեր Մելքոմյանն այսօր իր դասարանի ավարտական հանդեսով լցրեց բոլորիս օրը անմոռանալի, գեղեցիկ զգացմունքներով:
Շնորհակալ ենք նաև Մասիսի չորրորդ մանկապարտեզի փոքրիկ սաներին՝ գեղեցիկ անակնկալի համար (
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում տեղի է ունեցել «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի նախաձեռնությամբ իրականացված «Հեղինակային մանկավարժություն» ծրագրի արդյունքների ամփոփման շնորհանդեսը: Ողջունելով միջոցառմանը ներկա կրթահամալիրի տնօրենին, մանկավարժներին և աշակերտներին՝ ՀՀ ԿԳ նախարարի պաշտոնակատար Լևոն Մկրտչյանը նշել է, որ հեղինակային կրթական ծրագրերը, որոնք տարիներ շարունակ իրականացվում են հանրապետության տարբեր դպրոցներում, այդ թվում նաև… Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպության գործունեության ուղղություններից մեկը երեխաների քաղաքացիական ակտիվության խթանումն է, որին միտված են երեխաների շահերի պաշտպանության ծրագրերը մարզերում, այդ թվում Տավուշում: Տավուշի մարզի Հաղթանակ համայնքի մոտ 23 երեխա ընդգրկված լինելով երեխաների շահերի պաշտպանության խմբում մոտ 8 ամիս, դասընթացների ու գործնական նախաձեռնությունների միջոցով ձեռք են բերել հմտություններ… 2012 թվականից ՌԴ Կրասնոդարի երկրամասում ՀՀ Սփյուռքի նախարարության հետ համատեղ կազմակերպվում է Հայոց լեզվի, գրականության և հայագիտության օլիմպիադաներ, ընթերցանության և երգի մրցույթներ: Մայիսի 13-ին Կրասնոդար քաղաքում անցկացած 4-րդ համահայկական օլիմպիադայի մասին ուսուցչուհի Արև Բալայանի նյութը տեղադրված է ռուսերեն էջում՝ http://armedu.am/index.php/ru/news/view/1128: Մայիսի տասնմեկն էր: Դպրոցում յուրահատուկ խանդավառություն էր տիրում: Բոլոր դասարաններում (ըստ տարիքային առանձնահատկության) անցկացվում էին բաց դասեր, դասղեկական ժամեր նվիրված մայիսյան եռատոնին: Դաս- միջոցառում էր բարձր դասարաններում: Դասարանը կահավորված էր օրվա շնչին համապատասխան: Պատմության ուսուցչուհի Արմինե Մկրտչյանի ելույթով սկսվեց միջոցառումը: Նմանատիպ դասեր նա շատ էր կազմակերպել, բայց այս մեկն իր… Վանաձորի հ.27 հիմնական դպրոցում I բ դասարանի աշակերտները (դասվար՝Ա.Մարաբյան) ներկայացրեցին «Հրաժեշտ Այբբենարանին » միջոցառում: Դպրոցի տոնականորեն զարդարված դահլիճն ամբողջությամբ մաշտոցյան ոգով էր շնչում: Յուրօրինակ քննություն էին հաձնում Iբ դասարանի աշակերտները: Գեղեցիկ խոսքեր, երաժշտական կատարումներ, պարային համարներ, հեքիաթի հերոսներ և Մաշտոցին նվիրված գեղեցիկ տողեր. բոլորի մոտ կարծես նույնն էր ոգին` լավատեսությունն… Հայաստանի Հանրապետության սփյուռքի նախարարությունը Հայաստան - Սփյուռք գործակցության պետական քաղաքանության շրջանակում իրականացվող «Մեր մեծերը» ծրագրի «Հովհաննես Այվազովսկու 200-ամյակը» թեմայով դաս - միջոցառումն էր անցկացրել Ղ. Ալիշանի անվան N 27 հիմնական դպրոցի 7 գ դասարանի դասղեկ Ա.Խաչատրյանը, կազմակերպել էր հանճարեղ ծովանկարչի նկարների պատկերասրահ: Աշակերտները ևս մեկ անգամ փաստեցին, որ գեղագիտական դաստիարակությունը… Մայիսի 10-ին Գյումրու Ասլամազյան քույրերի տուն-թանգարանի պատկերասրահում բացվեց ՀՀ ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի մանրանկարչության խմբակի սաների աշխատանքների ցուցահանդես: Ցուցադրումը կշարունակվի մինչև մայիսի 14-ը: «Ասլամազյան քույրեր» խորագրով ծրագրի նպատակն էր սաներին ծանոթացնել «Ասլամազյան քույրեր» թանգարանի նմուշներին, ներկայացնել գյումրեցի նկարչուհիների ազդեցությունը քաղաքի հոգևոր և մշակութային կյանքի վրա, նպաստել մշակութային կյանքի աշխուժացմանը,… Մայիսի 11-ին Կատարողական արվեստի համաշխարհային ասոցիացիայի կողմից կազմակերպված «Կովկասի առաջնություն-2017» մարզային մրցույթ-փառատոնում ՀՀ ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի ազգագրական երգ ու պարի խմբակի սան Տարոն Ղազարյանը 11-15 տարիքային խմբում զբաղեցրեց 1-ին տեղը և կմասնակցի հուլիս ամսին Երևանում կայանալիք «Կովկասի առաջնություն-2017» միջազգային մրցույթ-փառատոնին: Միջազգային մրցույթ-փառատոնի մասնակցության իրավունք ստացան նաև «Ընտանիք» պարային… Հայը դարերով սիրով է պահել Մայիսի 17-ին Հրազդանի Ասքանազ Մռավյանի անվան N4 հիմնական դպրոցի տարրական դասարանների առարկայական մասնախմբի ղեկավար, վաստակաշատ… «Հեղինակային մանկավարժություն» ծրագրի արդյունքների ամփոփում
Մայիսի 19, 2017
Պաշտոնական
Հաղթանակ համայնքի երեխաները համախմբվում են ընդդեմ աղտոտման
Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ
Հայոց լեզվի, գրականության և հայագիտության համահայկական 4-րդ օլիմպիադան Կրասնոդարի երկրամասում
Մայիսի 19, 2017
Սփյուռքի լրատու
Հաղթանակների մայիս
Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ
Հրաժեշտ Այբբենարանին
Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ
Հովհաննես Այվազովսկի
Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ
«Ընտանիք» կենտրոն. Մանրանկար աշխատանքների ցուցահանդես Գյումրու Ասլամազյան քույրերի պատկերասրահում
Մայիսի 19, 2017
Մշակութային լուրեր
Լուրեր կազմակերպություններից
«Ընտանիք» կենտրոն. «Կովկասի առաջնություն-2017» մրցույթ-փառատոն
Մայիսի 19, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից
Բաց դաս մայրենիից «Իմ անուշի՜կ Հայաստան» խորագրով
Մայիսի 19, 2017
Դպրոցական անցուդարձ
Յոթ թանկ սրբություն`
Գիրքը, Մասիսը, շինարար ոգին,
Հավատը, լեզուն.
Սուրբ անուններ են եղել դարերով
Հայ ընտանիքը,
Եվ ամենից վեր, ամենից լուսե`
Մայր հայրենիքը:
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան