Հերթական լուրջ հաջողությունը արձանագրեց Վանաձորի հ.23 հիմնական դպրոցը՝ ի դեմս 8ա դասարանի աշակերտուհի Եվա Պետրոսյանի: «Երգը բարեկամության կամուրջ է» ռուսական երգի հանրապետական 4-րդ փառատոնի շրջանակներում կազմակերպված ռուսաց լեզվով լավագույն շարադրության մրցույթում հաղթող ճանաչվելու համար մեր դպրոցի սանը արժանացել է դիպլոմի և արժեքավոր մրցանակի:
Բազմաթիվ շարադրությունների միջից ժյուրին նախապատվությունը տվել է…
Տեղի է ունեցել Եվրոպական դպրոցների Իթվինինգ ծրագրի ամփոփիչ համաժողովը, որի ընթացքում ներկայացվել է ծրագրի ընթացքը, մասնավորապես 2016 թ. կատարված աշխատանքները, ինչպես նաև նախանշվել են 2017-18 թվականների զարգացման հիմնական ուղղությունները։ Համաժողովի ընթացքում տեղի ունեցած Որակի ազգային մրցանակաբաշխության արարողության ժամանակ ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության անունից հավաստագրեր և մրցանակներ են հանձնվել 2016թ․…
Դեկտեմբերի 21-ին Արմավիրի Ռ.Եղոյանի անվան h1 ավագ դպրոցում հանդիպում կազմակերպվեց Մխիթար Տիգրանյանի հետ:Հանդիպմանը մասնակցում էին դպրոցի աշակերտները, տնօրենը, ՄԿԱ փոխտնօրենը և դպրոցի ոստիկանը:Հանդիպումը տեղեկատվական էր, ճանաչողական և հետաքրքիր:Դատախազը աշակերտների հետ զրուցեց հետևյալ թեմաներով`
1.Կյանքի դեմ ուղղված հանցագործություններ
2.Սպանություն
3.Անզգուշությամբ մահ պատճառել
4.Հոգեկան խիստ հուզմունքի վիճակում կատարված սպանություն
5.Մոր կողմից նորածին…
Ըստ դասղեկի նախապես կազմած պլանի, դեկտեմբերի 16-ին Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի 4գ դասարանի աշակերտները ներկայացրին միջոցառում «Մեր առողջությունը մեր ձեռքերում է» խորագրով:
Միջոցառման նպատակն էր ամրապնդել և խորացնել սովորողների ձեռք բերած գտելիքներն առողջ ապրելակերպի ,ճիշտ սնվելու և սպորտով զբաղվելու մասին:Միջոցառումը նպատակ ուներ նաև զարգացնել աշակերտների գեղագիտական կարողությունները…
Դեկտեմբերի 19-ին Ստեփանավանի Հովհ. Թումանյանի անվան ավագ դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում՝ նվիրված Ամանորի տոնին: Տոնական շքեղ ձևավորումով զարդարված բեմը հենց սկզբից գրավեց հանդիսատեսին, իսկ աշակերտների բեմական խոսքը և վարպետությունը հիացմունք պատճառեցին բոլորին: Միջոցառումն սկսվեց տոնածառի մոտ Ամանորին սպասող երեխայի խոհերով, թե արդյոք Ձմեռ պապ կա՞: Եվ կատարվում է հրաշք, հայտնվում…
Տեղի է ունեցել «Արարատյան բակալավրիատ» ծրագրին ՀՀ մարզային դպրոցների անդամակցության վերաբերյալ մամուլի ասուլիս, որի ընթացքում ներկայացվել են Արարատյան բակալավրիատի նպատակները, տեսլականը, ծրագրին անդամակցելու քայլերն ու պահանջները։ Հանդիպմանը մասնակցել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը, «Արարատյան բակալավրիատին» անդամակցելու թեկնածու դպրոցների ընտրության հանձնաժողովի անդամները՝ Կրթության գերազանցության ազգային ծրագրի տնօրեն…
2016թ. նոյեմբերի 14-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում կազմակերպվեց ՀՀ շախմատի դպրոցականների 11-րդ օլիմպիադայի դպրոցական փուլը:
Մինչ մրցույթի սկսվելը Vբ դասարանի աշակերտների կողմից անցկացվեց փոքրիկ միջոցառում՝ «Շախմատը գիտություն է, արվեստ և սպորտ» խորագրով: Ամենուրեք զգացվում էր շախմատի շունչը՝ և՛ ձևավորման, և՛ երեխաների հանդերձանքի մեջ: Միջոցառման ընթացքում նշվեց,…
Սույն թվականի դեկտեմբերի 2-ին Վանաձորի Ազատ Խլղաթյանի անվան №18 միջնակարգ դպրոցի 6-րդ «գ» դասարանի աշակերտները, դասղեկ Արմինե Գրիգորյանի օժանդակությամբ, կազմակերպել էին ցերեկույթ` նվիրված դպրոցի անվանադիր ուսուցչի` Ազատ Խլղաթյանի ծննդյան 106-ամյակին: Աշակերտները գեղեցիկ ասմունքով ներկայացրին Ազատ Խլղաթյանի կյանքը, ծննդավայրը, անցած ուղին` արժևորելով սրտացավ ու ազգանվեր ուսուցչի կատարած աշխատանքն ու ծավալած գործունեությունը:…
Նախատոնական տրամադրություն է տիրում Վանաձորի Ղ.Ալիշանի անվան թիվ 27 հիմնական դպրոցում: Ամանորյա միջոցառումները լրացնում են մեկը մյուսին: Դեկտեմբերի 13-ին 7 բ դասարանի աշակերտները (դասղեկ Մ.Քոչարյան) ներկայացրեցին, թե ինչպես են դիմավորում Ամանորը տարբեր երկրներում: Ուրախ տրամադրությունը վարակել էր ներկաներին: Միջոցառումը բազմաբովանդակ էր, տոնական և հետաքրքիր: Երեխաները ներկայացան տարբեր հերոսների կերպարներով, գեղեցիկ երգ…
2016թ. դեկտեմբերի 13-ին Ղ.Ալիշանի անվան թիվ 27 հիմնական դպրոցի III բ դասարանում երաժշտության ուսուցչուհի Ի.Դեդուսենկոն կազմակերպել էր փորձարարական դաս «Հնչերանգ» թեմայից: Դասը հագեցած էր ժամանակակից մեթոդներով: Ուսոուցիչը զարգացրեց երգերի հնչերանգային փոփոխությունները զգալու, երգերը բեմականացնելու կարողությունը, տարբերելու մարդկային ձայների, նվագարանների տեսակները: Սերը հայկական կոմպոզիտորական և ժողովրդական երգերի հանդեպ ապահովված էր:
րեխաները…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: