ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԿԱԻ-ի նախկին աշխատակիցները նախարարին ներկայկացրել են համագործակցության նոր ձևաչափ

Հոկտեմբերի 23, 2019
Պաշտոնական

Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանն ընդունել է «Կրթություն և գործունեություն» կրթամշակութային հիմնադրամի ներկայացուցիչներին: Նրանք նախարարին ներկայացրել են իրենց առաջարկությունները` կրթության և մշակույթի ոլորտում մի շարք խնդիրների, մասնավորապես դասավանդման և մանկավարժների վերապատրաստման արդյունավետության վերաբերյալ:

Հիմնադրամը ստեղծվել է Կրթության ազգային ինստիտուտի Սյունիքի մասնաճյուղի մի խումբ աշխատակիցների կողմից: ԿԱԻ-ի լուծարումից հետո նրանք որոշել են կրթության համակարգում իրենց փորձն ու գիտելիքները մատուցել նոր ձևաչափով: Դիմել են  նախարարին` առաջիկա 3 տարվա գործունեության  ռազմավարության հիմնական ուղղությունների  ամբողջական փաթեթով` ակնկալելով արդյունավետ համագործակցություն:

ԿԳՄՍ նախարարը նշել է, որ նախարարությունը մտադիր է ապակենտրոնացնել մի շարք գործառույթներ և բաց է համագործակցության համար. «Նախարարությունը վերապատրաստումներով և հետազոտություններով չի զբաղվելու, մենք այդ գործառույթը դրամաշնորհային ծրագրերի միջոցով պատվիրակելու ենք տարբեր կազմակերպությունների: Ընդհանրապես փորձը ցույց է տալիս, որ հետազոտական և մասնագիտական վերապարտրաստումների աշխատանքներն ավելի արդյունավետ են  իրականացնում ոչ պետական կազմակեպությունները»,- նշել է Արայիկ Հարությունյանը` հավելելով, որ «Կրթություն և գործունեություն» կրթամշակութային հիմնադրամը ևս կարող է մասնակցել  նախարարության դրամաշնորհների մրցույթներին: Ըստ նախարարի`  ԿԱԻ մասնագիտական ներուժը  կարող է շատ օգտակար լինել կրթության ոլորտի հասարակական և փորձագիտական բարձրակարգ հանրույթի  ձևավորման համար:

Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են տարբեր հարցեր` դպրոցների տնօրենների և ուսուցիչների ընտրության, մասնագիտական ներուժի գնահատման մոդելների և համակարգերի վերաբերյալ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն

    Թեմայի հեղինակ՝ Shushanik Dallaqyan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…

  • Նախագծային աշխատանքներում խնդրադրման և դրա ձևակերպման ռազմավարության կարևորությունը

    Թեմայի հեղինակ՝ Lilit Ghazaryan

    Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…

  • իմ ընտանիքի պատմությունը

    Թեմայի հեղինակ՝ Կարինե Ալեքսանյան

    Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…

  • 21-ՐԴ ԴԱՐԻ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

    Թեմայի հեղինակ՝ Արամյան Աննա

    Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…

  • Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ

    Թեմայի հեղինակ՝ Մայա Վարդանյան

    Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…