ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ս. Գրիգոր Լուսաւորիչ Եկեղեցւոյ «Փեթակ» Շաբաթօրեայ Դպրոցը Տօնեց Վարդանանց Տօնը

Փետրվարի 23, 2024
Սփյուռքի լրատու

Քաջ Վարդանի Տօնն է Այսօր

17 Փետրուար, 2024 Շաբաթ օր, Փասատենա քաղաքի Ս. Գրիգոր Լուսաւորիչ Եկեղեցւոյ «Փեթակ» շաբաթօրեայ դպրոցը, ծնողներու եւ հիւրերու ներկայութեամբ մեծ շուքով տօնեց Վարդանանց Տօնը: Դպրոցի տնօրէն Նորայր Տատուրեանը ներկայացուց օրուան իմաստը, խորհուրդը, ապա յայտագրին ուրուագիծը: 2րդ, 3րդ եւ Աւագ կարգի աշակերնտերը ուսուցչուհիներ Ազնիւ Սէրայտարեանի եւ Մարալ Դաւիթեանի առաջնորդութեամբ բեմի վրայ արտասանեցին Վարդան Մամիկոնեանին եւ իր զինուորներուն նուիրուած ոտանաւորներ, հնչեցուցին «Հայ աշակերտին ուխտը», լիաթոք երգեցին օրուան յատուկ երգեր, ինչպէս նաեւ «Անուշ Հայրենիք» հայրենասիրական երգը: 

Օր. Ազնիւ Սէրայտարեանը սահիկներու ցուցադրութեամբ, պատկերաւոր ձեւով եւ փոքրիկներուն հասկնալի պարզունակ լեզուով ներկայացուց Աւարայրի ճակատամարտը եւ այդ պատերազմի հետ յիշուող պատմական դէմքերը. Վարդան Մաիկոնեանը, Ղեւոնդ Երէցը, Եղիշէ Պատմիչը, պարսկական պատերազմիկ փիղերը եւ այլն: 

Աշակերտները հետաքրքրութեամբ դիտեցին Աւարայրի ճակատամարտի գծագրական նոր, կարճատեւ շարժանկար մը, որ նախատեսուած էր դպրոցականներու համար: Փոքրիկներու, ինչպէս նաեւ չափահասերու համար անկասկած, եզակի փորձառութիւն էր, որ անոնք արեւմտահայերէն շարժանկար մը դիտեցին: 

Ապա յոտնկայս ծափողջիւններով, հանդիսապէս, զինուորներու յատուկ համաչափ քայլերով սրահ մուտք գործեցին մանկապարտէզի աշակերտները: Անոնց հանդիսասրահ մուտքը ծնողներուն, մեծ հայրերուն եւ մեծ մայրերուն պարգեւեց հպարտութիւն: Սանիկները իրենց համակրելի կեցուածքով ստեղծեցին ցնծուն մթնոլորտ: 

Իւրաքանչիւր 4-6 տարեկան տղայ եւ աղջնակ սուրով, վահանով, խաչով եւ թաւշակարմիր շրջազգեստով դարձեր էր Վարդան մը կամ հայոց իշխանուհի մը: Անոնք մանկապարտիզպանուհի Օր. Անի Մարսէլեանի եւ դասարանի երիտասարդ օգնականուհի Օր. Էլեն Վարդանեանի առաջնորդութեամբ, ոգեւոր շունչով արտասանեցին ոտանաւորներ եւ երգեր: Ապա ամբողջ սրահը միաբերան երգեց Հայաստանի Հանրապետութեան օրհներգը եւ Տէրունական աղօթքը ու հանդէսը հասաւ իր աւարտին: 

Ս. Գրիգոր Լուսաւորիչ եկեղեցւոյ Փեթակ շաբաթօրեայ դպրոցը 4-14 տարեկան հայորդիներուն կու տայ հայեցի դաստիարակութիւն, թէ կը սորվեցնէ հայոց լեզուն եւ թէ՝ ազգային եւ հոգեւոր ճոխ ձեռնարկներու միջոցով կը կերտէ հայկական ինքնութիւն: Դպրոցի արձանագրութիւնը միշտ բաց է: Պատգամ ձգել՝ 1626 660 9443, գրել՝ stgregorysaturdayschool@gmail.com

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Գործողություններ բազմությունների հետ » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին,կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…