ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Երեխաների շահերի պաշտպանության ծրագրերի ամփոփում Տավուշում

Սեպտեմբերի 4, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Վորլդ Վիժն Հայաստանի կողմից Տավուշի մարզի Բերդավան, Հաղթանակ, Բաղանիս և Ոսկեվան համայնքներում իրականացնում է երեխաների շահերի պաշտպանության ծրագրեր, որոնցում ներգրավված են մոտ 50 երեխա:  Երկու տարվա ընթացքում մասնակցելով մարդու իրավունքների, շահերի պաշտպանության ու այլ վերապատրաստման դասընթացներին, երեխաները հզորացրել են իրենց կարողությունները համայնքային ծրագրեր իրականացելու գործընթացում:  Երկամյա ծրագրի շրջանակում խմբերը բացահայտել են կարևոր հիմնախնդիրներ իրենց համայնքներում, որոնք շոշափում են երեխաների շահերը և դրանց լուծման համար իրականացրել գործնական քայլեր՝ համագորակցելով ՏԻՄ-երի, դպրոցների ու այլ կառույցների հետ: Օրինակ, Բերդավանի խումբը  խնդիր են համարել սովորողների մոտ համացանցից ճիշտ օգտվելու վերաբերյալ վատ իրազեկվածությունը, Ոսկեվանի խումբը համարել է խնդիր երեխաների համար կավագործական/փայտագործական խմբակի բացակայությունը իրենց համայնքում: Խնդիրների  աստիճանական լուծման համար երեխաները իրականացրել են հարցումներ, դրանց տվյալների վերլուծություններ, կազմել են գործողությունների պլաններ, հանդիպել որոշում կայացնողների հետ և  ներկայացրել  առաջարկություններ: Արդյունքները գոհացուցիչ են: Ոսկեվանում հիմնվել է կավագործական/փայտագործական խմբակը, Հաղթանակի դպրոցում լուծվել է խմելու ջրի հարցը և այլն: Արդյունքների ամփոփման համար  կայացան եզրափակիչ միջոցառումներ, որոնց ընթացքում ներկայացվեցին խմբերի գործունեությունները, իրականացված քայլերը,  ամփոփվեցին իշխանությունների ու դպրոցների տնօրենությունների հետ համագործակցության   արդյունքները, համայնքային ծրագրերի վերջնական ցուցանիշները: Կարևորը այն է, որ խնդիրների լուծման համար երեխաները համագործակցել են որոշում կայացնողների հետ տարբեր մակարդակներում՝ դպրոցների մանխորհուրհուրդների, տնօրենությունների, ավագանիների ու վարչական ղեկավարների հետ:  Ոսկեվանի վարչական ղեկավար Վլադիմիր Ղազինյանը  բարջր գնահատեց ծրագիրը, քանի որ երեխաների բարձրացրած խնդիրը լուծվել է և իրենց համայնքն ունի երեխաների զբաղվածության նոր կենտրոն:

Ծրագիրը  կշարունակվի Տավուշի մարզում ևս այս տարի և կընտրվեն նոր համայնքներ, որտեղ երեխաները հնարավորություն կունենան հզորացնեն իրենց  կարողություններն ու գիտելիքները քաղաքացիական-հասարակական ոլորտներում:

Երեխաների շահերի պաշտպանության ծրագրի շրջանակում  երեխաներն ու երիտասարդները ձեռք են բերում գիտելիքներ ու հմտություններ՝ համայնքային նախագծեր և քաղաքացիական նախաձեռնությունների, քարոզարշավների ու այլ միջոցառումների իրականացման նպատակով: Ծրագիրն իրականացվում է ՀՀ 6 մարզերում՝ Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպության կողմից:

ՎՎՀ Իջևանի և Նոյեմբերյանի գրասենյակներ

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Գործողություններ բազմությունների հետ » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին,կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…