Փետրվարի 19-ին՝ Գիրք նվիրելու օրվա շրջանակում Լճաշենի Ա․ Տեր- Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում աշակերտական խորհրդի նախաձեռնությամբ սովորողները տոնական ավանդույթով տնօրինությանը և ուսուցիչներին գրքեր նվիրեցին։
Թումանյանական մթնոլորտ էր տիրում դպրոցում, հնչեցին երգեր Հ․Թումանյանի խոսքերով, հատվածներ «Անուշ» օպերայից։
Օրն ավարտվեց Ամենայն Հայոց բանաստեղծ Հ․ Թումանյանին նվիրված գրական-երաժշտական ցերեկույթով՝ «Անմահ Լոռեցին» խորագրով ։
2-րդ Բ դասարանը /դասվար՝ Լ․ Վարդանյան/ և 3-րդ Ա դասարանը /դասվար՝ Վ․Կարապետյան/ բեմականացրին Հ․Թումանյանի «Չարի վերջը» և «Տերն ու ծառան» հեքիաթները։
4-րդ Ա դասարանում /դասվար՝ Ա․Դավթյան/ և 2-րդ Ա դասարանում /դասվար՝ Ռ․ Գրիգորյան/ անցկացվեցին Մեծն Թումանյանին նվիրված գողտրիկ միջոցառումներ։
Դպրոցի տնօրեն տիկին Մուրադյանը շնորհավորեց ներկաներին Գիրք նվիրելու օրվա առթիվ և հորդորեց աշակերտներին դառնալ գրքի բարեկամ , շատ ընթերցել, արագ ու միասին ընթերցել, վերլուծել , քննարկել , կարծիք արտահայտել ու քննադատաբար մտածել, սիրել գիրքը ․ չէ՞ որ գիրքը ընթերցողին թևեր է տալիս սավառնելու:
Դպրոցի սովորողները միմյանց գրքեր նվիրեցին։
Սովորողների հետ ԴԱԿ՝ Ծ․Կարապետյան
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան