ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը Մատենադարանում հանդիպում է ունեցել ՀՀ պետական բուհերի հոգաբարձուների խորհուրդների նախագահների հետ, որը կազմակերպել էր Մասնագիտական կրթության որակի ապահովման ազգային կենտրոնը /ՈԱԱԿ/՝ իր 10-ամյակի միջոցառումների շրջանակում: Ողջունելով խորհուրդների նորընտիր նախագահներին՝ ԿԳ նախարարը նշել է, որ հանդիպման նպատակն է ապահովել բուհերի հոգաբարձուների խորհուրդների տեղեկացվածությունը միմյանց…
ՀՈՎՀԱՆՆԵՍ ԹՈՒՄԱՆՅԱՆԻ ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԲԵՄԱԿԱՆԱՑՈՒՄՆԵՐԸ
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի Iբ դասարանի աշակերտները «Հովհաննես Թումանյան-150» միջոցառումների շրջանակներում հանդես եկան Կապանի Մանկական և Էլեկտրոնային գրադարաններում /դասվար Ռոզա Թևանյան, գրադարանավար Լարիսա Պետրոսյան/։
Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի հեքիաթները՝ «Սուտասանը» և «Կիկոսի մահը» աշակերտներն իրենց իսկ պատրաստած տիկնիկներով ներկայացրին: Այդ ստեղծագործությունները մեզ հետ են վաղ…
Այսօր արդեն ավանդական դարձած տոնն են նշում Ջերմուկի Մաքսիմ Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցում: Միջոցառումը տարրական օղակի սաների և նրանց դասվարների նախաձեռնությունն է:
Տոնին թևեր տվեցին և նախաբան երգով սկսեցին տարրական օղակի ավագները՝4-րդ դասարանցիները: Այնուհետ 8-րդ և 9-րդ դասարանի սաները փոքրիկներին ներկայացրեցին գիրք նվիրելու տոնի խորհուրդները: Հետաքրքիր և ինքնատիպ…
«Բարելավելով հմտությունները հանուն ավելի ուժեղ հասարակության» ծրագրի շրջանակում Տավուշի մարզի Բերդ քաղաքի ավագ դպրոցում այսօր բացվել է անգլերենի ակումբ, որտեղ ընդհանուր առմամբ կհաճախի 60 աշակերտ: Ծրագիրը, որի շրջանակում ամբողջապես վերանորոգվել և կահավորվել է երկու դասասենյակ, իրականացնում է Հայաստանում Բրիտանական խորհուրդը, Միացյալ Թագավորության կառավարության ֆինանսավորմամբ և ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը խորհրդակցություն է անցկացրել «Շախմատ» առարկայի ներդրման արդյունավետությունն ուսումնասիրող աշխատանքային խմբի հետ Խ. Աբովյանի անվան պետական հայկական մանկավարժական համալսարանում: Հանդիպմանը ներկա են եղել Հայաստանի շախմատի ակադեմիայի հիմնադիր-տնօրեն Սմբատ Լպուտյանը, ԿԳ նախարարության հանրակրթության վարչության ներկայացուցիչներ, մանկավարժական համալսարանի մասնագետներ: Հանդիպման նպատակը, ինչպես իր խոսքում նշել է նախարար…
X-5 դասարանի աշակերտները դասղեկ Գ.Հակոբյանի ուղեկցությամբ այցելեցին ԵՊՀ-ի «Կենսաբանության» ֆակուլտետ, ծանոթացան կենսաբանի մասնագիտության բոլոր մանրամասներին, մասնակցեցին տարբեր փորձերի:
Նմանատիպ այցելությունները աշակերտին օգնում են մասնագիտական կողմնորոշման հարցում:
«Կենսաբանության» առարկայի ուսուցչուհի Գ.Հակոբյան:
Մայրենիի փառաբանումը հանապազօրյա բնույթ պիտի ունենա, քանի որ մեր ՀԱՅԵՐԵՆԸ, իր հրաշափառ և աստվածատուր բնույթով, համարվում է ոչ միայն մեր գոյության, արժանապատիվ գոյության երաշխիքը, այլ համամարդկային ձեռքբերում է աշխարհի բոլոր ժողովուրդների համար. պատահական չէ մեծ մտածողների՝ մշտապես այս լեզվի հմայքվ հրապուրված լինելու հանգամանքը:
Փետրվարի 21-ը ՄԱՅՐԵՆԻԻ միջազգային օրն է: Մայրենիին…
Հայ մեծանուն գրող Հովհաննես Թումանյանի գրվածքները ուղեկցում են մեզ ցանկացած տարիքում՝ անկախ ամենատարբեր նախասիրություններից:Նա դարձել է մեր ինքնության ու գոյության Հավերժի ճամփորդը:Փետրվարի 19-ին լրացավ նրա 150-ամյա տարելիցը:Դպրոցում անցկացված միջոցառումը կրում էր «150 տող…» խորագիրը: Այդ օրը՝ առավոտյան, դպրոց մտնող սաները, ուսուցիչները հենց շքամուտքում ձևավորված վահանակի վրա մեծ բանաստեղծին նվիրված տողեր…
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 1-4-րդ դասարաններում «Տիկնիկային թատրոն» արտադասարանական խմբակը /խմբակավար՝ Հերմինե Առաքելյանը/ փոքրիկ հանդիսատեսի դատին ներկայացրեց Հովհ. Թումանյանի «Անխելք մարդը» և «Ոսկու կարասը» ներկայացումները՝ նվիրված Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան 150-ամյակին:
Անշունչ տիկնիկներն աշակերտների ձեռքերում կենդանացել էին, կյանք առել: «Փոքրիկ դերասանները» ներկայացրին անխելք մարդուն, գեղեցիկ աղջկան…
Բեմական…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIա դասարանի դասղեկ Ռիմա Մկրտչյանը անցկացրեց «Թումանյան-150» և «Մայրենի լեզու ՝ Դու մեր սրբություն՝ կնքված Մեսրոպով» խորագրերով դասղեկի ժամ:
Դասղեկն աշակերտներին խոր ու կայուն գիտելիքներ տվեց մայրենի լեզվից, աշակերտի մեջ ներարկեց մեր լեզվի գեղեցկությունը, ուժն ու նրբությունը, կարողացավ նրանց տալ գրականությունն զգալու, ընկալելու կախարդական բանալին: Մայրենի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ