Սեպտեմբերի 26-ին և 27-ին Վանաձորի աթլետիկայի մարզադպրոցում անցկացվեց Վանաձոր քաղաքի դպրոցականների աթլետիկայի առաջնություն 5-րդ և 6-րդ դասարանների միջև:
Միջոցառման նպատակը սովորողների ֆիզիկական պատրաստվածության մակարդակի ստուգումն էր:
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի 5-րդ դասարանի սովորող Դավիթ Ստեփանյանը 5-րդ դասարանների առաջնությունում զբաղեցրեց 2-րդ տեղ (50մ վազք), 6-րդ դասարանի առաջնություններում…
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանն այսօր ընդունել է Սինգապուրի ավագ նախարար և սոցիալական քաղաքականության համակարգող նախարար Թարման Շանմուգարատնամի գլխավորած պատվիրակությանը։
Հանդիպման սկզբում նախարար Արայիկ Հարությունյանն ընդգծել է, որ Հայաստանի և Սինգապուրի միջև համագործակցության ամբողջ ներուժն օգտագործելու համար հայկական կողմը պատրաստ է ներդնել անհրաժեշտ բոլոր ջանքերը և…
Հոկտեմբերի 1-ը տարեցների միջազգային օրն է: Առիթը պատեհ էր ուշադրության, հարգանքի և ջերմության դրսևորման:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի հմուտ մանկավարժ Ալինա Մկրտչյանը դաստիարակչական բաց դաս էր կազմակերպել 6-րդ բ դասարանում:
Դասն իր ձևաչափով ճանաչողական էր, բովանդակությամբ` տոնական. երգ, պար, վիկտորինա, պոեզիա և ուղղակի երկխոսություն:
Ամենն հաջողվեց…
Հետաքրքրքիրն այն է, որ…
30.09.2019թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IX ա դասարանի աշակերտների հետ «4 Պլյուս» վավերագրական լուսանկարչական կենտրոնը անցկացրեց դասընթաց «Լուսանկարչություն» թեմայով: /Լուսանկարիչ, «4 Պլյուս» վավերագրական լուսանկարչական կենտրոնի հիմնադիր Նազիկ Արմենակյան/:
Նա աշակերտների հետ խոսեց խաղաղության և պատերազմի լուսանկարչության զուգահեռների շուրջ: Քննարկման ընթացքում Նազիկ Արմենակյանը ներկայացրեց իր «Վերապրածներ» նախագիծը և տպված համանուն գիրքը,որտեղ խոսվում…
Այսօր` հոկտեմբերի Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի նորընտիր աշակերտական խորհուրդը «Մտքերի փոխանակում» օրակարգով հյուրընկալվել է դպրոցի տնօրենի աշխատասենյակում:
6-րդ դասարանցիները առաջին անգամ էին ոտք դնում դպրոցի ամենապաշտոնական տարածքում. ուրախ էին, հավասարակշռված լրջմիտ:
Անկաշկանդ մթնոլորտում աշակերտները քննարկեցին իրենց հետաքրքրող հարցերը և խնդրեցին թույլատրել ինքնակառավարում իրականացնել յուրաքանչյուր կիսամյակ:
- Մեր ջանքերն ուղղված են…
Հայաստանի Հանրապետության մարզերի և Երևանի դպրոցների 22 թիմեր՝ զինվորական ղեկավարների ուղեկցությամբ, մասնակցել են «Դիպուկ հրաձիգ» հանրապետական մրցումների եզրափակիչ փուլին:
Սեպտեմբերի 27-29-ը «Հայաստանի ԴՕՍԱԱՖ» համահայկական հայրենասիրական կազմակերպության Նուբարաշենի հրաձգարանում անցկացված մրցման (50 մետր, ТОЗ-8 հրացաններ) անհատական պայքարում հաղթել է Արմավիրի մարզի Արգավանդի հիմնական դպրոցի աշակերտ Հունան Ավետիսյանը, որը գրանցել է ֆանտաստիկ…
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանն այսօր ընդունել է ՀՀ-ում Ֆրանսիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Ժոնաթան Լաքոտին։
Հանդիպման սկզբում նախարար Արայիկ Հարությունյանը ցավակցություն է հայտնել նախագահ Ժակ Շիրակի մահվան կապակցությամբ՝ ընդգծելով, որ նրա կառավարման օրոք հայ-ֆրանսիական հարաբերություններն աննախադեպ վերելք են ապրել։
Դեսպան Ժոնաթան Լաքոթն իր խոսքում կարևորել…
Հարգելի գործընկերներ,
ՀՀ ԿԳՆ «Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոն» ՊՈԱԿ-ը, ով նաև հանդիսանում է «Իթվինինգպլյուս Հայաստան» ծրագրի Աջակցող գործընկեր գործակալությունը Հայաստանում, 2019թ. հոկտեմբերի 4-ից 5-ը Վանաձորի տեխնոլոգիական կենտրոնում (ՀՀ, 2019, Վանաձոր, Շինարարների 12) կազմակերպում է Իթվինինգյան տարածաշրջանային համաժողով:
Համաժողովին մասնակցելու են Լոռու և Տավուշի մարզերի Իթվինինգ ծրագրի մասնակից դպրոցների տնօրեններ և…
2019 թվականի սեպտեմբերին Հայաստանի դպրոցներում գործել է 284 «Արմաթ» ինժեներական լաբորատորիա` շուրջ 340 խմբակներով, որոնցում ընդգրկված է ավելի քան 7500 աշակերտ:
Կառավարության որոշմամբ ծրագրի ընդլայնման նպատակով Առաջատար տեխնոլոգիաների ձեռնարկությունների միությանը տրամադրվել է լրացուցիչ 834 մլն ՀՀ դրամ, որի շրջանակում մինչև տարեվերջ լաբորատորիաների թիվը կկրկնապատկվի: Նորաբաց 284 լաբորատորիաներից 5-ը կբացվի Երևանում,…
Սեպտեմբերի 27-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 6-9-րդ դասարանների աշակերտները կատարեցին այս ուսումնական տարվա աշակերտական խորհրդի նախագահի ընտրությունները:Աշակերտական խորհրդի ընտրությունները դպրոցում ժողովրդավարության ու քաղաքացիական դաստիարակության նորմ է, որին դպրոցականները վերաբերվում են` որպես պարտականություն: Այս դեպքում կանոնադրական կամավորության սահմանները համընկնում են պարտավորվածության բարոյական սահմանին:
Աշակերտական խորհրդի կանոնադրական կամավորության սահմանները համընկնում…
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ