Հունվարի 24-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում գեղեցիկ ավանդույթ է դարձել հայ գրողների հոբելյաններին անդրադառնալը: Հունվարի 24-ին հայ մեծ բանաստեղծ Պարույր Սևակի ծննդյան օրն է: Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIա դասարանի սաները գրադարանում անցկացրին դաս-միջոցառում՝ նվիրված Պարույր Սևակին: Աշակերտները ներկայացրեցին հետաքրքիր դրվագներ Պարույր Սևակի կյանքից, ստեղծագործական հարուստ ու բեղմնավոր ուղուց: Միջոցառմանը աշակերտների կատարմամբ հնչեցին բանաստեղծություններ «Մենք քիչ ենք… », «Մարդ էլ կա, մարդ էլ», ինչպես նաև հատվածներ «Սուլամիթա» և «Երգ երգոց» բանաստեղծական շարքերից: Դասը վերածվել էր մի գեղեցիկ սիրային երկխոսության: Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Անահիտ Արզումանյանն աշակերտներին պատմեց դրվագներ, որոնց միգուցեև ծանոթ չէին աշակերտների մի մասը,պատասխանեց աշակերտների հարցերին: Միջոցառման ընթացքում ձայնագրությամբ հնչեց Պարույր Սևակի ասմունքը, ինչպես նաև բանաստեղծի անզուգական պոեզիայից պատառիկներ` հայ սիրված և ճանաչված ասմունքողների կատարմամբ: Սևակը հրաշալի գիտեր բանաստեղծական խոսքի դաստիարակիչ ուժը, գիտեր, որ նոր գաղափարները, մտքերը սերունդների վրա ներգործող մեծ ազդեցություն են ունենում: Մեր մատաղ սերունդը դեռ նոր է ծանոթանում Սևակ-բանաստեղծին, Սևակ-գրականագետին, Սևակ-թարգմանիչին, Սևակ-խմբագրին: Շնորհակալություն աշակերտներին,ուսուցչուհուն և գրադարանավարուհի Լ.Պետրոսյանին այդ գեղեցիկ րոպեների համար: Համոզված եմ, որ այս դասի ամեն մի խոսք, միտք կօգնի նրանց կյանքում ճիշտ կողմնորոշվել: Սևակի պոեզիան անմահ մի կանթեղ է և հավերժ կմնա սերունդների հիշողության մեջ:
ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժ.Վարդանյան
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ