Հունվարի 28-ին Ռուսաստանի Դաշնության Օմսկի տարածաշրջանային «Լույս- հայկական մշակույթի կենտրոն» հասարակական կազմակերպությսւնը անցկացրեց դաս-ցերեկույթ նվիրված Հայոց բանակի կազմավորման 28-րդ տարեդարձին։ Միջոցառմանը մասնակցում էին Մեսրոպ Մաշտոցի անվան հայկական կիրակնօրյա դպրոցի սաները, «Լույս» ժողովրդական վոկալի խումբը և Օմսկի ավտոզրահատանկային ինստիտուտի հատուկ ֆակուլտետի կուրսանտները-Հայոց բանակի ապագա սպաներ Ս․Դավթյանը, Ռ․Միքաելյանը,Տ․Պետրոսյանն և Ա․Շահնազարյանը ։
Բանակի կազմավորվան 28-րդ տարեդարցին նվիրվաց միջոցառմանը բացման խոսքով հանդես եկավ համայնքի ղեկավար Գայանե Հակոբյանը։ Ելույթ ունեցավ նաև կիրակնօրյա դպրոցի ուսուցչուհի Արմանուշ Սուքիասյան։ Տիկին Սուքիասյանը ներկաներին շնորհավորեց հայերիս համար հպարտություն դարձաց տոնի կապակցությամբ։ Նա պատմեց բանակի կազմավորման, նրա անցաց ուղու, փառապանձ հաղթանակների, անձնազոհ զավակների մասին և այն, որ այսօր տարածաշրջանում մեծ հեղինակություն է վայելելում մեր բանակը։
Օրվա առթիվ պատվոգրեր հանձնվեց ավտոզրահատանկային ինստիտուտի կուրսանտներն։
Միջոցառումն ամփոփեց տոնական համերգով։ Հնչեց ավանդական «Քոչարին», ներկաներին իրենց շնորհաշատ և օրվա խորհուրդը լրացնող կատարումներով ողջունեցին վոկալ խումբը միասին կատարելով մեր հայրենասիրական երգերը։ Իրենց գեղեցիկ կատարումը նվիրեցին նաև հրավիրված հյուրերը գնչուական կազմակերպությունից, գեղեցիկ հայերենով հնչեց Իմ Հայաստան երգը։
Միջոցառման լավ տրամադրության ելևէջները մեզ նորից տարան մեր երկիր, մեր չքնաղ Հայաստան։
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան