ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Հետաքրքիր ընթերցող» նախագիծը ամփոփել է արդյունքները

Մայիսի 12, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից

Կրթության ազգային ինստիտուտում տեղի է ունեցել «Հետաքրքիր ընթերցող»  մրցութային նախագծի  ամփոփումը: «Հետաքրքիր ընթերցող» խորագրով կրթամշակութային  նոր նախագծին  մասնակցում  են 9-12-րդ դասարանի  աշակերտները, որի շրջանակում մի քանի փուլերով քննարկման է դրվում որևէ գրական ստեղծագործություն: Նախագծին մասնակցող աշակերտներն ընթերցում, քննարկում, քննադատում և վերլուծում են ընտրված գրական ստեղծագործությունը: Կազմակերպվում են  խմբային ընթերցումներ, բանավեճեր, ընթերցած հատվածի քննարկումներ, հանդիպումներ  հեղինակների, նրա ընկերների և հարազատների հետ, կատարվում են էքսկուրսիաներ կրթամշակութային օջախներ, անիմացիոն տեսահոլովակների դիտումներ և այլն:

Այս ուսումնական տարվա ընթացքում ընթերցանության և քննարկման է ներկայացվել Լևոն Խեչոյանի «Մհերի դռան գիրքը» ստեղծագործությունը: Նախագծին մասնակցելու նախնական հայտ են ներկայացրել մայրաքաղաքի տարբեր դպրոցների 250 աշակերտներ, որոնցից 25-ը անցել են կիսաեզրափակիչ, իսկ 12-ը՝ եզրափակիչ փուլ:

 Նախագծի աշխատանքները գնահատել է ԿԱԻ-ի տնօրենի կողմից ստեղծված հանձնաժողովը, որը սահմանել է տարբեր անվանակարգեր և մրցանակներ: ԿԱԻ-ի դահլիճում կազմակերպված հանդիսավոր միջոցառման ժամանակ տեղի է ունեցել հաղթողների պարգևատրումը՝ 1-4-րդ տեղերը գրաված աշակերտները ստացել են սահմանված մրցանակները, իսկ եզրափակիչ փուլ անցած մյուս մասնակիցները՝ խրախուսական մրցանակներ:Ողջունելով նախագծի մասնակիցներին՝ ԿԱԻ-ի տնօրենի տեղակալ Վարդան Ղանդիլյանը նշել է, որ նախաձեռնությունը սկիզբ է առել 5 ամիս առաջ. «Մեր գլխավոր նպատակն էր մեծացնել հետաքրքրությունը դեպի ընթերցանությունը և գիրքը: Բոլորին հայտնի է, որ վերջին տարիներին գրքի նկատմամբ հետաքրքրությունը նվազել է: Սակայն այսօր մենք կարող ենք փաստել, որ «Հետաքրքիր ընթերցող»  նախագիծը կայացած է, որին նպաստեցին առաջին հերթին մասնակից աշակերտները և իհարկե ընտրված թեման և գիրքը: Գրող, ազատամարտիկ, հրապարակախոս Լևոն Խեչոյանի «Մհերի դռան գիրքը», որն արդի գրականության լավագույն նմուշներից է, թեմատիկ առումով բավականին բարդ ստեղծագործություն է, սակայն մեր աշակերտները այն կարողացան հաղթահարել՝ շնորհիվ իրենց համառ և հետևողական ջանքերի: Գրքի գրականագիտական արժեքը բարձր է, և գիրքը ներկայացնում է Խեչոյան մտածողին, անհատականությանը, փիլիսոփային»,- նշել է Վ. Ղանդիլյանը՝ ավելացնելով, որ նախագծի կայացմանը նպաստել են նաև դպրոցները: Շնորհավորանքի խոսք է        ասել նաև բանասիրական գիտությունների դոկտոր Դավիթ Գասպարյանը: Նախագծի ղեկավարի ԿԱԻ-ի հայոց լեզվի և գրականության մասնագետ Գայանե Դավթյանը, ով անցած 5 ամիսների ընթացքում ամենշաբաթյա պարբերականությամբ հանդիպումներ է ունեցել նախագծի մասնակիցների հետ: Միջոցառման ընթացքում եզրափակիչ փուլ անցած աշակերտները ներկայացրել են տպավորություններ, իրենց կողմից պատրաստված Լևոն Խեչոյանի «Մհերի դռան գիրքը» ստեղծագործության քննարկումներին նվիրված   գիրք և դիտարկումների վերաբերյալ շնորհանդես:

«Հետաքրքիր ընթերցող»  նախագծի շրջանակում նախատեսվում է ԿԱԻ-ում ստեղծել ընթերցողների ակումբ, որի անդամները կդառնան գիրք կարդալու մշակույթի կրողներն ու փոխանցողները: 

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…

  • Դասերի առցանց պլանավորում - Planboard

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարի Գասպարյան

    Կրթական ֆորումի հարգելի մասնակիցներ Այս թեմայի շրջանակներում կազմակերպվում է քննարկում դասերի պլանավորման առցանց գործիքների վերաբերյալ․․․

  • Տարբեր երկրների կրթական համակարգերը

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Ճապոնիայի դպրոցական կրթությունը Կրթության ոլորտում Ճապոնիայի կատարած ծախսերի տեսակարար կշիռը պետական բյուջեի ընդհանուր ծախսերում զգալիորեն զիջում է արևելյան որոշ երկրների նույն ցուցանիշին: Եթե Չինաստանում այն 16.7% է, իսկ Կորեայում՝ 18.2%,…