Հոկտեմբերի 19-ին Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի IIIբ դասարանում Մայրենիից բաց դաս էր (դասվար Զ. Նիկողոսյան): Դասի թեման էր «Վազ խաղողենի»: Դասը սկսվեց ավանդույթներով: Երեխաները տեղեկացված էին հայրենի բնաշխարհի տարբեր երևույթների մասին ավանդազրույցներով: Նոյ Նահապետի կողմից մեր լեռնաշխարհում առաջին անգամ խաղողի վազի հայտնությունը, խաղողից տարբեր տեսակի սննդամթերքներ,ոգելից խմիչքներ ստանալու հմտությունները…
Հոկտեմբերի 20-ին մեկնարկեց «Հայոց պետականությունը՝ միասնության առանցք» խորագրով Լրագրողների 8-րդ համահայկական համաժողովը, որը հոկտեմբերի 20-22-ը կանցկացվի Երևանում, իսկ 23-24-ը՝ Ստեփանակերտում:
Համաժողովը կազմակերպել է ՀՀ սփյուռքի նախարարությունը Լրագրողների համահայկական համաժողովները համակարգող խորհրդի և Լրատվամիջոցների համահայկական ընկերակցության, Հայաստանի ժուռնալիստների միության հետ համատեղ:
Լրագրողների 8-րդ համահայկական համաժողովը նվիրված է Հայաստանի և Լեռնային Ղարաբաղի…
Հրազդանի հ.7 միջնակարգ դպրոցում ավանդույթ է դարձել առաջին դասարանում գրաճանաչության այբբենական շրջանն սկսելուց առաջ ուխտագնացություն կազմակերպել Սուրբ Մեսրոպ Մաշտոցի գերեզմանին։ Հոկտեմբերի 15-ին, հավատարիմ մնալով դպրոցում ձևավորված ավանդույթին, առաջին դասարանի դասվար Ս․ Կարապետյանը նման ուխտով իր փոքրիկ սաների հետ այցելեց Օշական՝ «Ա» տառի ուսուցանման նախօրյակին սրբազան երդում տալու և ծաղիկ խոնարհելու…
Օրերս Հրազդանի հ.7 միջնակարգ ռուսական երգի «Երգը` բարեկամության կամուրջ է» հանրապետական 4-րդ փառատոնի շրջանակներում անցկացվեց ռուսական պոեզիային նվիրված ցերեկույթ, որին ներկա էին աշակերտներ, ուսուցիչներ, ծնողներ:
Աշակերտները և ուսուցչական կոլեկտիվը ամբողջությամբ ընկղմվել էր ռուսական պոեզիայի մեջ: Հնչեցին Ա.Պուշկինի, Ա. Բլոկի, Ս.Եսենինի, Ա.Ֆետի և այլոց հայտնի ստեղծագործություններ:
Աշակերտների հետ մեկտեղ ասմունքեցին նաև…
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում գեղեցիկ ու հուզիչ միջոցառմամբ, ակնածանքով ու հարգանքով նշվեց Ուսուցչի օրը:
Հոկտեմբերի 5-ին աշխարհի ավելի քան 100 երկրներում տոնում են Ուսուցչի օրը: Սա մի օր է, երբ ևս մեկ անգամ գնահատվում է ուսուցիչների` հայրենանվեր և անձնուրաց աշխատանքը: Այո՛, ուսուցիչն է մարդուն կրթում ու…
Հոկտեմբերի 17-ը IԱ դասարանցիների համար անկրկնելի և հեքիաթային էր դարձրել դասվար Հ.Ղուբաթյանը: Այդ օրը փոքրիկները առաջին անգամ պետք է մուտք գործեին տառերի կախարդական աշխարհ: Դասը գեղեցիկ հեքիաթ էր, որի հերոսներն աշակերտներն էին: Դասարանում հայտնվել էր մի կախարդական ծաղիկ: Նրա թերթիկներում ամփոփված էր անակնկալ. ծաղկի թերթիկները կբացվեին այն ժամանակ, երբ աշակերտները…
Քաջարանի թիվ 2 միջնակարգ դպրոցի 12բ դասարանի աշակերտները` ծնողների և ուսուցիչների ուղեկցությամբ, կատարեցին արշավ «Աշունը հայկական լեռնաշխարհում» խորագրով՝ նվիրված ՀՀ-ի անկախության 25-րդ ամյակին:
Արշավի շրջանակներում դասարանը այցելել է Տաթևի վանք, մասնակցել Թարգմանչաց տոնին: Այնուհետև ճոպանուղով ուղևորվել Հալիձոր, որտեղից էլ` Խնձորեսկի ճոճվող կամուրջ:
Կամրջով Խնձորեսկից անցել Հին Հալիձոր գյուղը, որտեղ այցելել…
«Գիտելիքը ուժ է». Այդ ուժով զորանալու առաջին քայլերն են անում Ենոքավանի միջնակարգ դպրոցի ամենակրտսեր աշակերտները:
Առաջին դասարանի աշակերտների համար հոկտեմբերի 18-ը տարբերվում էր մյուս օրերից, որովհետև սովորում Էին այբուբենի առաջին տառը: Աշակերտները պատրաստել էին դաս-միջոցառում:
Նրանք արտասանեցին, երգեցին և համառոտ ներկայացրին, թե ինչ են սովորել մինչ այդ:
Աշակերտները…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն ընդունել է Հայաստանում եզդի համայնքի ներկայացուցիչներին` Եզդիների ազգային միության նախագահ Ազիզ Թամոյանի գլխավորությամբ: Նախարարը նշել է, որ վաղուց էր հասունացել նման հանդիպում կազմակերպելու գաղափարը, որպեսզի հնարավորություն լինի քննարկել եզդի համայնքի կրթական հիմնախնդիրները: «Ուզում եմ վստահեցնել, որ ի դեմս մեզ` ունեք աջակից և բարեկամ…
Մ. Մաշտոցի անվան հին ձեռագրերի ինստիտուտում՝ Մատենադարանում, տեղի է ունեցել «Միջուկային հետազոտությունների միացյալ ինստիտուտի օրերը Հայաստանում» խորագրով միջազգային գիտաժողովը, որին մասնակցելու նպատակով Հայաստան են ժամանել ճանաչված գիտնականներ: Գիտաժողովի մասնակիցներին ողջունել է ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը, ով շնորհավորել է Միջուկային հետազոտությունների միացյալ ինստիտուտի բոլոր աշխատակիցներին, գիտնականներին ու մասնագետներին՝…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան