Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում 2017թ. ապրիլի 6-ին տեղի ունեցավ մայրության և գեղեցկության տոնին նվիրված միջոցառում: Հնչեցին գարնանաբույր երգեր, հոգեթով բանաստեղծություններ, պարեր, բարեմաղթանքներ՝ համեմված սիրով, նազանքով ու քնքշությամբ, որովհետև խոսքը վերաբերվում էր աշխարհի սուրբ ու գեղանի մայրերին:
Տնօրեն Նելլի Կոստանդյանը շնորհավորեց բոլորին այս գեղեցիկ տոնի առթիվ, մաղթելով՝ առողջություն , երջանկություն,…
Ապրիիլի 4-ին Չարենցավանի հ.3 հիմնական դպրոցի համակարգչային դասասենյակում դասվարի ժամ էր: Դասվար Ասյա Երիցյանը «Երեխան և համակարգիչը» թեմայի շուրջ կազմակերպել էր զրույց-պարապմունք: Դասվարի ժամին ներկա էին հոգեբանը, փոխտնօրենները, ծնողներ, ուսուցիչներ: Դիտեցին «Անվտանգ համացանց», «Ինչպես ճիշտ նստել...» տեսանյութերը, որից հետո կազմակերպվեց քննարկում, ինչպես նաև աշակերտները գործնականորեն փորձեցին կիրառել տեսանյութում կիրառված կանոնները:
…ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն ընդունել է Հայաստանում Եվրամիության պատվիրակության համագործակցության բաժնի ղեկավար Հոա-Բին Աճեմյանին: Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են կրթության ոլորտում ԵՄ աջակցության հնարավոր ուղղություններն ու հիմնական գերակայությունները: Շնորհակալություն հայտնելով Եվրոպական Միությանը կրթության բարեփոխումների գործընթացին ցուցաբերված աջակցության համար՝ ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանը նշել է, որ այս փուլում առաջնայինի…
Ապրիլի 7-ի առիթով կրթության, դաստիարակության ոլորտում ներդրած ավանդի և երկարամյա մանկավարժական գործունեության համար Երևանի Մուշեղ Իշխանի անվան թիվ 5 հիմնական դպրոցի տնօրեն Անահիտ Սարգսյանը ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի հրամանով պարգևատրվել է ԿԳՆ բարձարագույն պարգևով՝ Ոսկե հուշամեդալով: Պարգևը հանձնել է ԿԳ նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանը: Շնորհավորելով պարգևի համար՝…
Կրթության և գիտության ոլորտի սիրելի կանայք և աղջիկներ, սրտանց շնորհավորում եմ ձեզ Ապրիլի 7-ի` մայրության ու գեղեցկության տոնի առթիվ:
Մարդկության համար մայր հասկացությունը մշտապես նվիրական է եղել: Այն իր մեջ բարության, սիրո, անսահման զորության ու խոհեմության խորհուրդ ունի: Մայրական սրտի ջերմությունը, քնքշանքն ու օրհնությունը յուրաքանչյուրիս կյանքի մշտական ուղեկիցն է:
Բաց դաս՝ Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանում
2017թ. ապրիլի 4-ին «Ռադիոէլեկտրոնային միջոցների տեխնիկական սպասարկում և նորոգում» մասնագիտության I կուրսի ուսանողների մասնակցությամբ անցկացվեց «Լևիտացիա» թեմայով բաց դաս, որի նպատակն էր կիրառել ուսանողների մասնագիտական գիտելիքները, ընդլայնել նրանց մտահորիզոնը բնագիտամաթեմատիկական և մասնագիտական առարկաներից ստացած գիտելիքների կիրառման բնագավառում, նպաստել ուսանողների ստեղծագործական մտքի զարգացմանը:
…Ապրիլի 6-ին Ֆանտանի միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում` նվիրված գարնանն ու մայրերին` «Մայր`զանգահար գարնան թովչանքի...»: Միջոցառման ընթացքում հնչեցին բազմաթիվ բանաստեղծութուններ, երգեր, որոնցով գովերգվում էին մեր սուրբ մայրերը` որպես գարնան զանգահարներ, քանզի մոր սերն էլ գարնան պես ջերմ է և հորդաբուխ... Միջոցառումը կազմակերպել էր երկրորդ դասարանի դասվար Թ. Սրապիոնյանը:
Թագուհի Սրապիոնյան
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը քարտեզագրել և ամփոփել է 2016-2017 ուս.տարում ՀՀ ուսումնական հաստատություններում սովորող սփյուռքահայերի վերաբերյալ ամփոփ տեղեկություններ` ըստ բուհերի և երկրների: Այսպես, 2016-2017 ուս. տարում ՀՀ պետական բուհերում սովորում է 1865, ՀՀ ոչ պետական բուհերում և ՀՀ-ում արտասահմանյան պետական և ոչ պետական բուհերի մասնաճյուղերում` 547, ՀՀ միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատություններում` 434,…
Չարենցավանի Ամենայն Հայոց Կաթողիկոս Վազգեն Ա-ի անվան N 3 հիմնական դպրոցում ապրիլի 5-ին տեղի ունեցավ ապրիլյան պատերազմի հերոսներին նվիրված ոգեկոչման միջոցառում, որին ներկա էին ապրիլյան պատերազմի մասնակից զինվորները: Դպրոցի աշակերտական խորհուրդը մեծ ոգևորվածությամբ էր սպասում հրավիրված հերոսներին,ովքեր վտանգի տակ դնելով իրենց երջանկությունը, մինչև վերջ պայքարեցին հանուն իրենց հայրենիքի:
Քառօրյա պատերազմի…
Սիրով շնորհավորում ենք բոլոր կանանց
գարնանային գեղեցիկ տոների առթիվ,
ցանկանում ենք երջանկություն,
բարձր տրամադրություն և ամենայն բարիք:
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: