Այսօր Թեքեյան մշակութային կենտրոնի մեծ դահլիճում (Խանջյան 50) տեղի ունցավ ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության և Հենրիկ Իգիթյանի անվան Գեղագիտության ազգային կենտրոնի կազմակերպած «Ճանաչել զիմաստութիւն եւ զխրատ, իմանալ զբանս հանճարոյ» խորագրով հայ բանահյուսությանը և մանրանկարչության նվիրված Համահայկական մանկապատանեկան նկարչական 6-րդ մրցույթ-փառատոնի փակման և հաղթողներին պարգևատրման պատոնական արարողությունը:
2016թ. մրցույթ-փառատոնի առաջին…
Շարունակելով հայապահպան առաքելությունը՝ դպրոցը վերստին ապացուցեց, որ առաջամարտիկ լինում են ո՛չ միայն բարձրորակ ուսուցման իրականացմամբ, այլև տարաբնույթ միջոցառումների կազմակերպմամբ։ «Հայ ասպետ» մրցախաղը 3 տարի է ավանդույթ է դարձել Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում (պատմության ուսուցիչ՝ Էդգար Հարությունյան):
Նպատակը՝
1. դաստիարակել համամարդկային և ազգային բարձր գաղափարներով, ասպետական բարեկրթությամբ և ոգով.
…
Ապրիլի 5-ին Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում տեղի ունեցավ գրական–երաժշտական ցերեկույթ՝ «Приди, приди, Весна» խորագրով: Միջոցառումը կազմակերպել էին 4ե դասարանի աշակերտները և դասղեկ Անի Աղամալյանը: Միջոցառումը և՛ ռուսաց լեզվի իմացության յուրատեսակ դրսևորում էր, և՛ դասղեկական աշխատանքի արտահայտություն: Գարնանային բարձր տրամադրություն էր տիրում 4ե դասարանում: Կազմակերպչական աշխատանքներին…
Ապրիլի 5-ին Կոտայքի Ս.Վարդանյանի անվան միջնակարգ դպրոցի առաջին դասարանի դասվար Լ.Վարդանյանն իր աշակերտների հետ միասին կազմակերպել էր միջոցառում «Հայաստան-հոգուս տունը» խորագրով:
Բեմից փոքրիկները մեր հզոր հայենիքն էին փառաբանում,գովերգում Հայաստանի թանգարան-հանգստավայրերը` Գեղարդ, Գառնի Սևան,Դիլիջան, Ծաղկաձոր` հանդիսատեսին մտովի տեղափոխելով և ականատեսը դարձնելով մեր դրախտավայր հայրենիքի հրաշալիքներին:
Միջոցառման սկզբից ևեթ դահլիճում հայրենասիրական ոգին…
Մարտի 24-ին Վանաձորի Ա. Պուշկինի անվան հ.4 հիմնական դպրոցի 7 Բ դասարանում /ուսուցիչ՝ Ս. Մաքթաղյան/ անցկացվեց բաց դաս «Գորգագործության համար անհրաժեշտ նյութեր, գործիքներ և սարքեր» թեմայով:
Դասի սկզբում ուսուցիչը ներկայացրեց ամենահին գորգը՝ Պազիրիկը: Խոսեց Եռախորան գորգի ծագման և թվագրման մասին: Աշակերտները ներկայացրեցին աշխատանքային գործիքները և ցուցադրեցին, թե ինչպես են բուրդ…
Ապրիլի 7-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում կազմակերպվել էր միջոցառում` նվիրված ֆրանկոֆոնիայի միջազգային օրերին: Այն կազմակերպել էր դպրոցի ֆրանսերենի ուսուցչուհի Կ. Մելիքսեթյանը: Միջոցառումը կրում էր «Երգը՝ հայ–ֆրանսիական բարեկամության կամուրջ» խորագիրը: Միջոցառման ընթացքում VI – IX դասարանի սովորողները ներկայացրեցին դրվագներ Շառլ Ազնավուրի կյանքից և ստեղծագործական գործունեությունից: Միջոցառմանը հատուկ…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ Մայրության և գեղեցկության տոնին նվիրված միջոցառում, որը նախաձեռնել և կազմակերպել էր Vա դասարանի դասղեկ Արփինե Կարապետյանը:
Միջոցառման ընթացքում շնորհալի աշակերտները ներկայացրեցին Մարտի 8-ի ստեղծման պատմությունը, հանդես եկան լուսափթիթ գարնան, «կենաց ծառը մշտադալար պահող» կանանց ու մայրերի, «մայրամուտի շողից պոկված, արշալույսի ցողով օծված» չքնաղ…
- Տանդ միշտ ցո՛րեն լինի, կյանքդ ու արտդ, երաշտ չտեսնեն,- օրհնանքով հացի սրբության և կարևորության մասին գունեղ միջոցառում էր կազմակերպել Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 2-րդ ա դասարանի դասվար Ջ. Հովհաննիսյանը:
- Հայի հացը սկսվում է գութանից ու հորովելից,- ահա այսպես ներկայացրին փոքրիկները հացի ծագումը: Սրբության գաղափարն ամփոփվեց խնայողության վերջաբանով:…
Կարմիրգյուղի հ.1 միջնակարգ դպրոցում շատ է կարևորվում ռազմահայրենասիրական դաստիարակությունը: Դպրոցի վաստակաշատ մանկավարժ Նորիկ Գափոյանի հեղինակած «Զոհրապ» պիեսը՝ նվիրված Արցախյան պատերազմին մասնակցած մեր համագյուղացիներին և նրանց ցուցաբերած սխրագործություններին, նույնպես ոգեկոչման աղբյուր և հայրենասիրության դաս է հաջորդ սերունդների համար: Պիեսը վերնագրված է մեր համագյուղացի Զոհրապ Շհոյանի անունով, ով անձնուրացաբար մարտնչեց Արցախյան պատերազմում…
Գավառի ավագ դպրոցի քիմիայի ուսուցչուհի Լալա Գասպարյանը և բնագիտական ենթահոսքի 12-րդ դասարանի աշակերտները` մասնակցությամբ նույն ենթահոսքի 10-րդ և քաղաքի հիմնական դպրոցների 9-րդ դասարանցիների, ներկայացրին «Քիմիական ռեակցիաների դասակարգումը» թեմայով մի հետաքրքիր գործնական դաս: Հմուտ ուսուցչուհու գլխավոր ձեռքբերումն ակնհայտ էր՝ նրա աշակերտները կարողացան ինքնուրույն նախապատրաստել և անցկացնել տասը փորձ, այդ թվում «փարավոնի…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: