Անսովոր էր ֆիզիկայի դասը Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի 8-րդ դասարանում: Դասի թեման էր` «Ֆիզիկան և պոեզիան», ուսուցիչ` Սուսաննա Եղշատյան: Նպատակն էր ցույց տալ, որ գիտությունն ու արվեստը պահանջում են նմանատիպ մտածողության պրոցես, սակայն տարբեր են արտահայտչամիջոցները, ձևավորել բնության ներդաշնակություն զգալու, նկարագրելու և դրանք գնահատելու կարողություններ, բացահայտել…
Ապրիլի 5-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցի 8-րդ դասարանի աշակերտները «Հասարակագիտություն» առարկայից ներկայացրին բաց դաս՝ «Քվեարկությունը որպես իրավունք, պահանջ և պատասխանատվություն» թեմայով (ուսուցիչ՝ Սամվել Մանուկյան), որի ընթացքում ներկայացրին ընտրությունների անցկացման կարգը: Աշակերտները պատասխանեցին ընտրություններին և քվեարկությանը վերաբերող հարցերի, ապա լսարանին ներկայացան որպես «Ապագայի քաղաքի» քաղաքապետի թեկնածուներ՝ Խելամիտ Գիտունիկյան (Սվետլանա Ղանդիլյան), Հնարագետ Ժրաջանյան…
Մայրության, գեղեցկության տոնին էր նվիրված Ստեփանավանի հ.1 հիմնական դպրոցում իրականացված միջոցառումը: Միջոցառման մասնակիցները «Արևներ» նախակրթարանի սաներն էին: Դաստիարակ Շողիկ Ղազարյանի գլխավորությամբ փոքրիկները ուրախ ու գեղեցիկ պահեր նվիրեցին իրենց մայրիկներին և ներկա գտնվող մանկավարժներին: Իրենց գեղեցիկ արտասանությամբ, երգերի հրաշալի կատարումներով նրանք զարմացրին և հիացրին ծնողներին: Առավել ուշագրավ էր նրանց փոքրիկ բեմականացումը…
Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում 2017թ. ապրիլի 7-ին տեղի ունեցավ «Սպորտլանդիա» տարրական դասարաններում:
Կազմակերպված միջոցառման նպատակը մարզական խաղերի միջոցով ցածր դասարանների աշակերտների ֆիզիկական դաստիարակությանը և առողջ ապրելակերպի նպաստելն էր:
Տնօրեն Ն. Կոստանդյան
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարին ուղղած գրությունով Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի (ԿՏԱԿ) կատարած աշխատանքների և համագործակցության շարունակականության մասին է տեղեկացրել ու շնորհակալություն հայտնել ԼՂՀ կրթության, գիտության և սպորտի նախարարը:
Գրությունում ներկայացված են առաջին եռամսյակում ԿՏԱԿ-ի՝ Արցախի Հանրապետությունում (ԱՀ) իրականացրած աշխատանքները.
Գավառի ավագ դպրոցում իրականացվեց «Առաջին անգամ ընտրող» նախաձեռնությունը 10-12- րդ դասարանների աշակերտների ակտիվ մասնակցությամբ: Սեմինարավար ուսուցիչներ Ն. Ղուլոյանը և Ա. Զոլյանը ներկայացրին ծրագրի նպատակներն ու խնդիրները: Սեմինարի 2-րդ մասը սիմուլյացիոն խաղի միջոցով ընտրական գործընթացի մինի մոդելի կազմակերպումն ու իրականացումն էր: Այդ նպատակով կատարվեց դերային բաշխում՝ թեկնածուներ, հանձնաժողովի անդամներ, վստահված անձինք, դիտորդներ,…
Ապրիլի 5-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի դահլիճը լցվեց գարնանային գույներով: Նարե Հակոբյանն իր ուսումնական պրակտիկան անց էր կացնում հարազատ կրթօջախում և որպես գործունեության ավարտ կազմակերպեց գրական երաժշտական համադրություն «Spring Party» խորագրով` տարբեր դասարանների աշակերտների մասնակցությամբ:
Դպրոցի նախկին սանն իր սաների գեղեցիկ արտասանություններով և նրբաճաշակ լուծումներով հիացմունք պատճառեց հանդիսատեսին:
…Առավոտյան ժամը 8-00-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի սպորտային հրապարակը իրենց ներկայությամբ զուգել են 1-9-րդ դասարանների աշակերտները։
Այսօր ինքնակառավարման օր է։
Այսօր ուսումնադաստիարակչական աշխատանքների ծանրաբեռնվածությունն աշակերտական խորհուրդը կիսել է մանկավարժական խորհրդի հետ։
Օրեր առաջ ուսուցիչներն ընտրել էին իրենց փոխարինողներին, միասին կազմել աշխատանքային պլանները և օրվա աշխատանքների հիմնական մասը կատարեցին ոգևորված սաները։
…Ստեփանավանի թիվ 3 հիմնական դպրոցի նախակրթարանի դաստիարակ Նոնա Բեժանյանը իր սաների հետ կազմակերպել էր բաց-պարապմունք «Ի՞նչն է երկնքից բարձր» խորագրով: Պարապմունքի ընթացքում երեխաների մեջ պատկերացում ձևավորվեց Արեգակնային համակարգի մասին: Երեխաները կատարեցին ճանապարհորդություն դեպի Արեգակնային համակարգի զարմանահրաշ աշխարհը: Նրանք ներկայացրեցին «տիեզերքի բնակիչներին», կատարեցին առաջադրանքներ, արտասանեցին ոտանավորներ, երգեցին: Փոքրիկները խոսում էին ազատ,…
Ապրիլի 7-ին Լոռու մարզի Ուրասարի հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ Արմեն Մխեյանը Ձորագյուղի հիմնական դպրոցի 5-րդ դասարանցիների համար կազմակերպել էր հեռավար դաս՝ «Կոտորակների գումարումը» թեմայով: Ձորագյուղի հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Արիգա Մելքոնյանի և նույն դպրոցի աշխարհագրության ուսուցիչ Նարեկ Արզումանյանի անմիջական օժանդակությամբ երկու դպրոցի աշակերտները հնարավորություն ստացան ծանոթանալու միմյանց հետ, մասնակիցը դառնալու…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: