Բերդ համայնքում ակտիվ գործունեություն ծավալող Բերդի ԻՄՓԱՔԹ Պոզիտիվ ակումբը իր համայնքային ծրագրերն իրականացնում է նաև համագործակցելով տեղական ինքնակառավարման մարմինների, կրթական հասատությունների ու այլ կառույցների հետ: Ակումբը ոչ ֆորմալ կրթական համայնքային միավորում է, որի անդամները 13-17 տարեկան երեխաներ են և ակտիվ քաղաքացիության, առաջնորդության և այլ ոլորտներում ակումբային հանդիպումների միջոցով ձեռք են բերում գիտելիքներ և հզորացնում իրենց կարողությունները, որոնք կիրառում են համայնքային նախագծեր իրականացնելիս: Ակումբը նախաձեռնեց (ակումբի առաջնորդ՝ Լիանա Տերզիկյան) իր 4-րդ համայնքային ծրագիրը՝ «Արվեստը հանուն սահմանի երեխաների» խորագրով, որը նպատակ ուներ բարեգործական համերգ կազմակերպել Բերդի տարածաշրջանի համայնքների երեխաների մասնակցությամբ և հասույթն ուղղել սահմանամերձ համայնքներից մեկի մանկապարտեզին: Ծրագրին, ինչպես նաև նախորդ ծրագրերի դեպքում, համագորածկցող կողմ հանդիսացավ Բերդի համայնքապետարանը, ի դեմս համայնքի ղեկավար, պարոն Հարություն Մանուչարյանի, ով ակումբին առաջարկեց համերգը կազմակերպել Այգեպարում, որին կմասնակցեն նաև այլ համայնքների երեխաներ: Համերգը կայացավ Այգեպարի միջնակարգ դպրոցի արարողությունների սրահում: Մասնակիցներին սկզբում ներկայացվեց ակումբի գործուենության մասին շնորհանդեսը: Գեղեցիկ երաժշտական կատարումներով, ազգային ու ժամանակակից պարերով հագեցած համերգին հրավիրված էին Ներքին Կարմիր Աղբյուր, Տավուշ, Այգեպար, Բերդ և Նավուր համայնքներից երեխաներ, երիտասարդներ, դպրոցների տնօրեններ, ուսուցիչներ, ծնողներ, Տավուշի թեմի Բերդի հոգևոր ներկայացուցիչը: Ծրագրին, բացի ՎՎՀ Իջևանի գրասենյակից, աջակցել է նաև Բերդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի տնօրինությունը (տնօրեն՝ տիկին Ռուզան Թումանյան), Բերդի Մշակույթի տունը, Այգեպարի միջնակարգ դպրոցի տնօրինությունը (տնօրեն՝ Արևիկ Արզումանյան): Համերգից հետո կհաջորդի Չինարի գյուղի մանկապարտեզի փոքրիկներին այցելությունը, որոնց կնվիրաբերվի նվեներ: Ակումբի անդամ, 14-ամյա Մանեն տպավորված է ծրագրով, քանի որ նախորդել էր բավականին կազմակերպչական աշխատանք, որին մասնակցել են մեծ սիրով: Իսկ 14-ամյա Մոնիկան ծրագիրը համարում է մարդասիրական, քանի որ նպատակ ունեն նաև օգնել մանուկներին.<<Ծրագրի շնորհիվ մենք ավելի համախմբվեցինք նույն գաղափարի շուրջ: Ինչպես ամեն ծրագրից առաջ,այս անգամ էլ մեծ էր լարվածությունը: Փորձեցինք անել այնպես, որ աչքի ընկնի ողջ ակումբը: Մտավախությունները շատ էին, սակայն հանդիսատեսի լավ ընդունելությանն արժանանալով, փորձեցինք դրական էմոցիաներ հաղորդել, որը ստացվեց: Նաև կօգնենք մեզնից կրտսերներին մեր մարդասիրական աջակցությամբ>>:
Ծրագրի հիմքում ընկած է մարդասիրությունը քանի որ ողջ հասույթը կտրամադրվի Չինաիի մանկապարտեզին,իսկ սահմանսպահ մանուկները իմ կարծիքով կվողջունեն այս քայլը:
Քանի որ Բերդ համայնքն ու հարակից բնակավայրերը նոր են խոշորացման ծրագրում , ապա Բերդի ԻՄՓԱՔԹ Պոզիտիվ ակումբը իր համայնքային ծրագրերն արդեն տարածում է նաև հարակից համայնքներում: Նշենք,որ Բերդի ԻՄՓԱՔԹ-1 ակումբը ևս իր համայնքային ծրագիրն իրականացրեց մի քանի այլ համայնքներում:
ԻՄՓԱՔԹ ծրագիրը մշակվել է Ռումինիայում «Նոր Հորիզոններ» հիմնադրամի կողմից և Հայաստանում իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստանի կողմից: Նպատակն է համախմբել երիտասարդությանը ԻՄՓԱՔԹ խմբերում, աջակցել նրանց ձեռք բերել քաղաքացիական հասարակության և աշխատանքային շուկայում մրցունակ լինելու համար անհրաժեշտ կարողություններ:
ՎՎՀ Իջևանի գրասենյակ
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ