Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի VIII և IX դասարանի աշակերտները «Մասնագիտական կողմնորոշում» ծրագրի շրջանակներում կատարեցին այց Կապանի «Բարեշեն» հացաթխման արտադրական ձեռնարկություն: Սովորողները ծանոթացան հացաթխման տեխնոլոգիային, հրուշակեղենի պատրաստման և ձևավորման «գաղտնիքներին»: Նրանք շատ տպավորված էին և փորձեցին նաև որոշ աշխատանքներում օգնել վարպետներին:
Սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ռիմա Մկրտչյան
Դեկտեմբերի 6-ին Վանաձորի Ղ.Ալիշանի անվան հ.27 հիմնական դպրոցի քիմիայի մասնաշենքում առավոտից եռուզեռ էր: Քիմիայի ուսուցչուհի Ա. Զուրաբյանը և IXբ դասարանի աշակերտները պատրաստվում էին փորձարարական դասի: Նրանց ոգևորել էր դպրոցի տնօրեն Գ.Քարհանյանի յուրահատուկ նվերը՝ քիմիական տարրերի պարբերական համակարգը` համալրված նոր տարրերով, հայկական տարբերակով և շքեղ դիզայնով:
Փորձարարական դասի թեման «Կերակրի աղն»…
Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում բաց դաս էր երկրաչափություն առարկայից՝ VIIա դասարանում: Երկրաչափության ուսուցչուհի Գ. Հակոբյանը դասարանը բաժանեց երկու թիմերի միջև: Առաջին փուլը՝ եռանկյուն,կիսորդ, բարձրություն և միջնագիծ: Երկրորդ փուլը՝ իմաստավորման փուլ և երրորդ փուլը՝ դրոշակներով խաղ: Դասը հագեցած էր համակարգչային տեսանյութով,երկրաչափական պատկերներով և պաստառներով: Դասի ընթացքում ուսուցչուհին երկրաչափական …
ՀՀ կառավարության հեռավար և էլեկտրոնային կրթության զարգացման հանձնարարականի կատարման շրջանակում կազմակերպվել է սեմինար քննարկում՝ դպրոցների տնօրենների և փոխտնօրենների համար: «Ներդպրոցական վերահսկողություն» թեմայով հեռավար սեմինարը վարել է Երևանի թիվ 198 ավագ դպրոցի տնօրեն Արտաշես Թորոսյանը: Հեռավար սեմինարին տեսակապով միացել են Երևանի Գ. Էմինի անվան թիվ 182 ավագ, թիվ 78 և թիվ…
2016թ. դեկտեմբերի 2-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի աշխորհուրդը հրավիրել էր Վանաձորի թիվ 19 հիմնական դպրոցի աշխորհրդի նախագահին և անդամներին դպրոցի կազմակերպիչ Աիդա Սարուխանյանի գլխավորությամբ: Այդ օրը դպրոցում նաև անց էր կացվում Կարմիր խաչի ընկերության կողմից իրականցվող «Կառուցենք անվտանգ և կայուն համայնքներ» ծրագրի շրջանակներում «Աղետները երեխաների աչքերով»…
Դեկտեմբերի 1-ին Գավառի ավագ դպրոցի աշակերտական խորհուրդը կազմակերպեց ՄԻԱՎ - ՁԻԱՀ-ի կանխարգելմանը և միգրացիայի հիմնախնդիրներին նվիրված սեմինար: Հետաքրքիր տեղեկատվություն, վիճակագրական տվյալներ, խաղային վարժություններ, զուգահեռների անցկացում միգրացիայի և ՄԻԱՎ - ՁԻԱՀ-ի տարածման միջև` այս բոլոր հարցերի շուրջ տարածվեց բուռն քննարկում, արվեցին կարևոր հետևություններ: Սեմինարին իրենց ակտիվ մասնակցությունը բերեցին նաև Հացառատի թիվ…
Մոմավառւթյուն, զոհերի հիշատակի ոգեկոչում, լռության րոպե…
Այսպես Գավառի ավագ դպրոցում նշեցինք Սպիտակի ավերիչ երկրաշարժի 28-ամյա տարելիցը:
1988 թվական, 7-ը դեկտեմբերի, ժամը 11.42-ին 10 բալ ուժգնությամբ երկրաշարժը 40 վայրկյանում ավերեց Հայաստանի 41 տոկոսը:25 հազար զոհ, 500 հազարից ավելի անօթևան մնացածներ: Եվ ամբողջ աշխարհ , որ կանգնեց հայերիս կողքին, սատարեց, փորձեց փարատել…
2016թ. նոյեմբերի 25-ին Եվրասիա միջազգային համալսարանում տեղի ունեցավ «Կիլիկյան Հայաստանի դերը հայոց պետականության կայացման գործում» աշակերտական գիտաժողովի նյութերի ժողովածուի շնորհանդեսը: Սույն գիտական ժողովածուում ներառված են այն զեկուցումները, որոնք առանձնանում են հետազոտական պատշաճ մակարդակով, գիտական, տեսական ու գործնական աշխատանքի խորությամբ և արդիականությամբ: Մասնակցում էին 9գ դասարանի աշակերտներ Ներսիսյան Նունեն և Միրաքյան…
Գյուղական դպրոցների զարգացման հայեցակարգի շրջանակում բնագիտական առարկաների տեսադասերի ապահովման, շաբաթական առնվազն մեկ դպրոցի հետ հաղորդակցային կապի իրականացման և տվյալ դպրոցի հետ համապատասխան ուսուցողական ծրագրի կիրառման մեխանիզմներ մշակելու նպատակով ստեղծված աշխատանքային խումբը գումարել է իր հերթական նիստը, որին մասնակցել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը, նախարարի տեղակալներ Մ. Մկրտչյանը…
ԵՊՀ ծրագրավորող ուսանողները նվաճել են «ACM-ICPC» ծրագրավորման միջազգային օլիմպիադայի եզրափակիչ փուլի ուղեգիր:
«ACM-ICPC» օլիմպիադայի կիսաեզրափակիչը տեղի է ունեցել դեկտեմբերի 3-4-ը Թբիլիսիում: Հայաստանյան բուհերից օլիմպիադային մասնակցում էին ԵՊՀ-ն, Հայաստանի ամերիկյան համալսարանը, Հայ-ռուսական (Սլավոնական) համալսարանը: ԵՊՀ-ն ներկայացել էր 3 թիմերով:
Պայքարն ընթանում էր 226 թիմերի միջև, որոնք ներկայացնում էին նախկին խորհրդային երկրների…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: