ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Կա՛նչ... ոգու, մտքի, հաղթանակի». «Ընտանիք» կենտրոն և Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարան

Փետրվարի 2, 2018
Լուրեր կազմակերպություններից

«Հայրենիքի համար ապրում և մեռնում է միայն ոգու մարդը»:
Գարեգին Նժդեհ

Հունվարի 29-ին ԿԳՆ Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանը «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի հետ համատեղ կազմակերպել էր «Կա՛նչ... ոգու, մտքի, հաղթանակի» խորագրով միջոցառում՝ նվիրված Հայոց բանակի կազմավորման 26 ամյակին:

Միջոցառման նպատակն էր արժևորել Հայոց բանակի դերը՝ որպես պետականության և անկախության պահպանման երաշխիք, նպաստել դեռահասների և ուսանողների ռազմահայրենասիրական դաստիարակությանը,  ոգեշնչել մատաղ սերնդին քաջարի զինվորների օրինակով:

Հանդիսությանը ներկա էին Գյումրու կայազորի 55035 զորամասի հրամանատարությունը, ՀՀԿ Գյումրի-2 շրջանային կազմակերպության խորհրդի նախագահ Սուքիաս Ավետիսյանը, Երկրապահ կամավորների միության Շիրակի մարզային խորհրդի նախագահ Յուրա Ալեքսանյանը, ազատամարտիկներ, Գյումրու զինկոմիսարիատի 4-րդ  բաժնի պետ, մայոր Զարեհ Զորայանը, Շիրակի մարզի գրողների միության անդամներ, կրթամշակութային հաստատությունների տնօրեններ և զինղեկներ, ԶԼՄ-ների ներկայացուցիչներ, ինչպես նաև ուսումնարանի շրջանավարտներ, ժամկետային զինծառայողներ և ծնողներ, Ապրիլյան քառօրյա ռազմական գործողությունների մասնակիցներ:

Միջոցառումն ազդարարվեց պատվո պահակախմբի կողմից ՀՀ պետական դրոշի հանդիսավոր ներսբերումով, որից հետո հնչեց ՀՀ օրհներգը՝ «Ընտանիք» կենտրոնի նորաստեղծ փողային նվագախմբի նվագակցությամբ:

Միջոցառման հանդիսավոր մասում մայոր Զարեհ Զորայանը Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանի տնօրեն Քնարիկ Ահարոնյանին և զինղեկ, ավագ լեյտենանտ Մնացական Գևորգյանին պարգևատրեց շնորհակալագրերով, իսկ ուսումնարանի շրջանավարտ, ժամկետային զինծառայող, սերժանտ Արտյոմ Վոլոդյայի Ծառուկյանի ծնողներին հանձնեց Պաշտպանության նախարարության շնորհակալական նամակը՝ հայ ռազմիկի պատիվը բարձր պահելու, հայրենասեր զավակ և քաջարի մարտիկ դաստիարակելու համար: Խրախուսվեցին նաև զորացրված շրջանավարտները՝ հայրենիքի պաշտպանության սրբազան գործում անմնացորդ նվիրումի, աննկուն կամքի և կրթօջախի  պատիվը բարձր պահելու համար: Մեծարվեցին ծառայության մեջ գտնվող տղաների ծնողները. զորացրված երիտասարդները ծաղիկներ նվիրեցին նրանց` մաղթելով Հայաստան աշխարհին խաղաղություն, իսկ որդիներին՝ բարի վերադարձ:

Ուսումնարանի հետ սերտ համագործակցության և ուսանողների ռազմահայրենասիրական դաստիարակության գործում ունեցած ավանդի համար ուսումնարանի տնօրինությունը շնորհակալագիր հանձնեց ՀՀ ՊՆ Գյումրու կայազորի 55035 զինվորական մասի հրամանատարի տեղակալ՝ անձնակազմի հետ տարվող աշխատանքների գծով փոխգնդապետ Արմեն Միքայելի Գրիգորյանին:

Հանդիսավոր մասին հաջորդեց գեղարվեստական միջոցառում:

Հայրենասիրական խրոխտ երգն ու  պարը, հայրենաշունչ բանաստեղծությունները վկայակոչեցին, որ  հայ զինվորը իր հետ  բանակ է տանում կամք, արիություն, անձնվիրություն։

Ուսանողները և կենտրոնի մարտական արվեստի խմբակի սաները ցուցադրական վարժանքների միջոցով ներկայացրեցին ռազմագիտություն և ֆիզիկական պատրաստվածություն առարկաներից  ձեռք բերած կարողությունները:

Միջոցառման մասնակիցները ներկայացրին պատերազմների բովում թրծված և հաղթանակած 26-ամյա Հայոց բանակի կազմավորման պատմությունը՝ իմաստավորելով Հայրենիք, Անկախություն,  Զինվոր վեհ գաղափարները:

Հրավիրվածները կիսեցին իրենց տպավորությունները, կարևորեցին նմանատիպ միջոցառումների կազմակերպման անհրաժեշտությունը, զինծառայողներին և նրանց  ծնողներին հոգեպես աջակցումն ու մեծարումը:

«Որպես հայ ազգի արժանի զավակներ՝ պարտավոր ենք բարձր պահել հայ լինելու կոչումն ու պատիվը». այս պատրաստակամ մղումով հայրենիքի պաշտպանության սուրբ գործը շարունակող ապագա զինվոր-սաները և ուսանողները խոստացան հետևել հերոս մարտիկների օրինակին՝ աննահանջ պայքարել ազգի ու հայրենի սահմանների խաղաղության և ապահովության համար:

Ս. Էլբակյան

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…