ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հանրակրթական առարկայական չափորոշիչներում շեշտադրված են բնապահպանական գիտելիքները. ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ

Հունիսի 6, 2020
Միջազգային լուրեր Պաշտոնական

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի հայաստանյան գրասենյակի հրավերով, մասնակցել է ՄԱԿ-ի շրջակա միջավայրի օրվան նվիրված ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի հայաստանյան գրասենյակի և Ավստրիական զարգացման գործակալության նախաձեռնությանը, որն այս տարի նվիրված է կենսաբազմազանությանը:

Փոփոխության գործակալներ․երիտասարդները հանուն բարենպաստ կլիմայի» խորագրով առցանց քննարկմանը ողջույնի խոսքով հանդես են եկել Հայաստանում ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի ներկայացուցիչը` Տանյա Ռադոչայը, Ավստրիական զարգացման գործակալության հայաստանյան գրասենյակի ղեկավար Գերհարդ Շաումբերգերը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն իր խոսքում նշել է, որ մոլորակում թևածող համավարակի մարտահրավերը առաջնային է դարձնում կլիմայի փոփոխության և բնապահպանական օրակարգի շուրջ ջանքերի համատեղման հրամայականը: «Ուրախությամբ կարող եմ ասել, որ ներկայումս մշակվող հանրակրթական առարկայական չափորոիշիչներում բնապահպանական գիտելիքները հատուկ շեշտադրում ունեն: Մենք կարևորություն ենք տալիս բնության երևույթների ճանաչման, բնության հետ ներդաշնակության, բնապահպանական կանոների պահպանման խնդիրներին: Միաժամանակ համոզված եմ, որ մոլորակի կենսաբազմազանության պահպանման հարցերը չեն կարող իրագործվել միայն ֆորմալ կրթության ճանապարհով: Շատ մեծ անելիք ունեն մարդիկ` մոլորակի բնակիչներն ընդհանրապես, քանի որ բոլորը շփվում և հարաբերվում են բնության հետ, հետևաբար, շատ կարևոր է, որ այդ հարաբերությունները ձևավորվեն ի նպաստ կենսաբազմազանության»,- նշել է նախարարի տեղակալը:

Քննարկման ընթացքում ելույթ են ունեցել նաև ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարի տեղակալ Վաչե Տերտերյանը, Շրջակա միջավայրի նախարարի տեղակալ Իրինա Ղափլանյանը:
Քննարկումն անցկացվել է «պեչակուչա» ձևաչափով, որի ընթացքում մասնակիցները ներկայացրել են մարզերի և մայրաքաղաքի մի շարք ուսումնական հաստատություններում իրականացված բնապահպանական նախագծերը:

Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական ուսումնարանի ուսանող Լիդա Մինասյանը ներկայացրել է Էկոպայուսակ նախաձեռնությունը, «Փոքրիկ Իշխան» կրթահամալիրի 8-րդ դասարանի աշակերտ Դավիթ Նավասարդյանը պատմել է սննդի մնացորդների տեսակավորման և վերամշակման մասին իր ուսումնասիրության մասին, Երևանի թիվ 97 դպրոցի տնօրեն Արմինե Արշակյանը ներկայացրել է դպրոցահեն բնապահպանության և կլիմայի փոփոխության կրթության իրենց փորձը: Իսկ Գեղարքունիքի մարզի Լանջաղբյուրի դպրոցի 8-րդ դասարանի աշակերտի դիտարկմամբ` համայնքային մանկապարտեզի լիարժեք գործունեությունը փոխկապակցված է կենսաբազմազանության խնդիրների հետ, և առաջարկել է նախակրթարանի լիարժեք ջեռուցումն ապահովել արևային կայանով:

Նշենք, որ Շրջակա միջավայրի համաշխարհային օրը նշվում է ամեն տարի՝ հունիսի 5-ին, և նպատակ ունի բարձրացնել շրջակա միջավայրի պաշտպանությանն ուղղված հանրային իրազեկվածությունը:

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…