ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Անվնաս սնունդ՝ առանց հավելումների

Նոյեմբերի 2, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Սեպտեմբերյան աշխատանքային մի օր Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոց փոխտնօրեն Ա. Գևորգյանը ուսումնադաստիարակչական աշխատանքները համակարգելիս առաջարկեց կազմակերպել գիտական կոնֆերանս «Կենսաբանություն» և «Քիմիա» առարկաներից։ 
Առաջարկությունը ողջունվեց, իսկ ուսուցչուհիներ՝ Ն. Կոստանյանը (քիմիայի ուսուցչուհի) և Գ. Հակոբյանը (կենսաբանության ուսուցչուհի) սկսեցին նախապատրաստական աշխատանքները։
Ա. Գևորգյանի առաջարկած թեման՝ «Գենոմոդիֆիկացված օրգանիզմներ (ԳՄՕ), դրանց նպատակները, լավ և վատ կողմերը» հետաքրքրեց շատ դպրոցների, որի մասին տեղյակ պահեցին համացանցում մասնակցության հայտարարություն տալով, և չուշացան արձագանքները։
Թվով չորս դպրոցներից ուղարկված խմբեր իրենց շնորհանդես-տեսանյութերով մասնակցեցին կոնֆերանսին (հ. 94 դպրոց, հ. 128 դպրոց, հ. 151 դպրոց, Հերացու անվան ավագ դպրոց)։
Այս մտահաղացման նպատակն էր հանրությանը ծանոթացնել ԳՄՕ-ի հետ, տեղեկացնել, թե ինչպես կարելի է ճանաչել ԳՄՕ պարունակող սննդամթերքը, հասկանալ դրանց վնասակար ազդեցությունը օրգանիզմի վրա։
Թիվ 148 ավագ դպրոցի աշակերտները տեսանյութով ներկայացրին իրենց կատարած հարցումը բնակչության շրջանում, որից հանդիսատեսը եզրակացրեց, որ մարդկանց 62,5%-ը տեղյակ չէ, թե ի՞նչ է ԳՄՕ-ն։
Կոնֆերանսի հյուրերն էին Սպառողների միության նախագահ Արմեն Պողոսյանը, մասնակից դպրոցների ուսուցիչներ՝ Ա. Ղուկասյանը (հ. 128 դպրոց), Շ. Ղազարյանը (հ. 94 դպրոց), Հ. Հովսեփյանը (հ. 151 դպրոց), Հ. Ղազարյանը (Հերացու անվան ավագ դպրոց)։ Պարոն Պողոսյանը ողջունեց նախաձեռնությունը՝ մաղթելով, որ այն շարունակական լինի, իսկ ուսուցիչները արտահայտեցին իրենց գոհունակությունը։
Դպրոցի տնօրեն Հ. Դավթյանը շնորհակալություն հայտնեց մասնակից դպրոցների տնօրեններին, ուսուցիչներին և աշակերտներին կոնֆերանսում ակտիվ և բովանդակալից նյութերով մասնակցելու համար և նրանց հանձնեց շնորհակալագրեր։
Միջոցառումը ուսանելի էր, խիստ արդիական և ծառայեց իր նպատակին։

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…