Նոյեմբերի 27-ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի VIIա և VIIբ դասարանի աղջիկները տեխնոլոգիայի ուսուցչուհի Մ. Բարսեղյանի ղեկավարությամբ անցկացրին բաց դաս Մասիսի հացի և հրուշակեղենի արտադրամասում՝ տեսական գիտելիքները գործնականում կիրառելու ինչպես նաև մասնագիտական կողմնորոշման համար: Արտադրամասում մեզ դիմավորեցին սիրով ու ջերմությամբ: Նախապես պահպանելով սանիտարահիգիենիկ կանոնները՝ աշակերտները ականատեսն ու մասնակիցն եղան շերտավոր,թթու…
Նոյեմբերի 16-ին Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի VIա դասարանի աղջիկները տեխնոլոգիա առարկայից (ուսուցչուհի՝ Մ. Բարսեղյան) անցկացրեցին գործնական աշխատանք «Աղցանների պատրաստում» թեմայով: Դասն ինչպես միշտ սկսվեց սանիտարահիգենիկ և անվտանգության տեխնիկայի կանոնների պահպանումով: Այնուհետև աշխատատեղի կազմակերպմամբ, որից հետո աշակերտները ձեռնամուխ եղան աղցանների համար նախատեսված մթերքների կտրտմանը, համեմմանը, ձևավորմանը և մատուցմանը: Գործնական աշխատանքն…
Մասիսի հ.3 հիմնական դպրոցում նոյեմբերի 17-ին Քիմիա առարկայից (ուսուցչուհի՝ Լ. Մուրադյան) 9-րդ դասարանում իրականացվեց գործնական աշխատանք՝ «Աղաթթվի և հալոգենիդի հայտնաբերումը» թեմայով:
Երեք փորձանոթներում լցրին 1-ական մլ. քլորիդ,բրոմիդ և յոդիդ և յուրաքանչյուրն 1 մլ. արծաթի նիտրատի լուծույթ ավելացրին: Առաջինում նկատվեց սպիտակ լոռանման նստվածք, իսկ 2-րդ,3-րդ փորձանոթներում՝ դեղին:
Pb (NO3) 2–ով հայտնաբերեցին…
Նոյեմբերի 28-ին ՀՀ ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, երիտասարդության եւ սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախաձեռնությամբ տեղի են ունեցել խորհրդարանական լսումներ «Մասնագիտական կրթության եւ ուսուցման ոլորտում ընթացող բարեփոխումներն ու օրենսդրական հիմնախնդիրները» թեմայով:
Լսումներին մասնակցել են ՀՀ ԱԺ պատգամավորներ, ՄԿՈւ ոլորտում գործունեություն իրականացնող միջազգային եւ տեղական կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ, ոլորտի պատասխանատուներ:
Նոյեմբերի 27-ին Իջևանի Մ.Մարտիրոսյանի անվան №5 հիմնական դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում կայացավ մաթեմատիկայի ուսուցչուհի 9-րդ գ դասարանի դասղեկ Հայկանուշ Ղազարյանի « Յոթ իմաստունների խնջույքը» միջոցառումը 9-րդ գ դասարանի 24 աշակերտների մասնակցությամբ, որին ներկա էին դպրոցի տնօրինությունը, մանկավարժական կազմը, ծնողներ և հյուրեր այլ դպրոցներից:
Միջոցառման ընթացքում յոթ իմաստունները միմյանց առաջարկում են հետաքրքրաշարժ…
Երևանի հ. 75 հիմնական դպրոցի VII ա դասարանի մի խումբ աշակերտներ /դասղեկ՝ Մ. Մարդանյան/՝ ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ն. Զեյնալյանի նախաձեռնությամբ այցելեցին Եռաբլուր պանթեոն՝ հարգանքի տուրք մատուցելու զոհված սփյուռքահայ ուսանող-ազատամարտիկ Մհեր Ջուլհաճյանի հիշատակին: Հերոսը նոյեմբերի 28-ին կդառնար 50 տարեկան: Հուշ-ցերեկույթին ներկա էին նաև ԵՊՀ Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետի դեկան Մարատ Գրիգորյանը,…
«Հայաստանի Հանրապետության կրթության մինչև 2030 թվականը զարգացման պետական ծրագրի» նախագծի հերթական հանրային քննարկումն այսօր ընթացել է կրթության ոլորտում գործող հասարակական կազմակերպությունների, հիմնադրամների և նախաձեռնությունների, ինչպես նաև կրթության փորձագետների հետ: Քննարկումը վարել է ՀՀ ԿԳ նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը:
Նա նշել է, որ ծրագրի ժամկետը՝ մինչև 2030 թվականը, պայմանավորված է մի…
Նոյեմբերի 24-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ մասնագիտական կողմնորոշման ծրագրի շրջանակներում հերթական հանդիպումը, որի թեման էր «ՀՀ կրթության համակարգը» (դասընթացավար Մերի Մովսիսյան):
Նպատակը սովորողներին ՀՀ կրթության համակարգի հետ ծանոթացումն ու ընտրված մասնագիտությունը ձեռք բերելու հնարավորրությունների ներկայացումն էր:
Խնդիրները
1. Հաղորդել գիտելիքներ ՀՀ կրթության համակարգի, բաղադրիչների, կառուցվածքի մասին
…
Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցի VIIա և VIIբ դասարանի աղջիկները տեխնոլոգիա առարկայից ( 13.11.17թ., ուսուցչուհի Մ. Բարսեղյան) անցկացրեցին գործնական աշխատանք «Քաղցրահամ խմորներից արտադրանքի պատրաստում» թեմայով : Աղջիկները դասն սկսեցին սանիտարահիգենիկ և անվտանգության տեխնիկայի կանոնների պահպանումով, այնուհետ աշխատատեղի կարգավորմամբ,որից հետո անցան բիսկվիթային խմորից պատրաստված թխվածքների կրեմապատմանը և ձևավորմանը: Այնուհետև կատարեցին աղանդերային սեղանի…
Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցի Vբ դասարանի աղջիկները տեխնոլոգիա առարկայից (16.10.17թ., ուսուցչուհի Մ. Բարսեղյան) անցկացրեցին գործնական աշխատանք «Բուտերբրոդների պատրաստում» թեմայով: Աղջիկները դասն սկսեցին սանիտարահիգենիկ և անվտանգության տեխնիկայի կանոնների պահպանումով, այնուհետ աշխատատեղի կազմակերպմամբ, որից հետո անցան բաց, փակ և խառը բուտերբրոդների պատրաստմանը: Անհրաժեշտ սննդամթերքների խոհարարական վերամշակումից հետո պատրաստված բուտերբրոդները ձևավորեցին և…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: