ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Ազատամուտի և Այգեհովիտի ԻՄՓԱՔԹ ակումբների նոր նախաձեռնությունները

Դեկտեմբերի 11, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից

Տավուշի մարզի Այգեհովիտ և Ազատամուտ համայնքներում գործող ԻՄՓԱՔԹ ակումբներրը, որոնց առաքելությունն է երեխաների ու երիտասարդների քաղաքացիական կարողությունների զարգացումը, համայնքային ծրագրեր են իրականացնում, որոնց միջոցով լուծում են իրենց բացահայտած խնդիրները: Նախագծերի իրականացման գործում համագործակցում են տեղական իշխանության մարմինների և այլ կառույցների հետ: Ակումբների անդամներն տիրապետում են նաև խնդրի բացահայտման ու դրանց…

Մարդու ժառանգական հիվանդությունները

Դեկտեմբերի 8, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

 

 Բաց դաս «Կենսաբանություն» առարկայից

Դեկտեմբերի 6-ին դպրոցի կենսաբանության ուսուցչուհի Գ.Հակոբյանը XI Ե դասարանի աշակերտների մասնակցությամբ անցկացրեց դաս «Մարդու ժառանգական հիվանդությունները» թեմայով: Դասը հագեցած էր ուսումնական նոր մեթոդներով, թեմային վերաբերող նկարներով, հետաքրքրաշարժ նյութերով:

Հրաշալի, երջանիկ վայրկյաններ…

Դեկտեմբերի 8, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Զրը՜նգ, զրը՜նգ…Ծոր է տալիս զանգը դպրոցի…Արդեն 50 տարի, 50 սեպտեմբեր, 50 աշուն, ձմեռ, գարուն…Մի ամբողջ կյանք…

Երջանիկ վայրկյաններ ապրեց Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի մանկավարժական կոլեկտիվը դեկտեմբերի 2-ին Գ.Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնում:
Վերհուշն ու ներկան միախառնվել և դահլիճ էին բերել զգացմունքներ, որոնք երախտագիտություն ու…

Մեկ աչքով տխուր, մյուս աչքով ծիծղուն

Դեկտեմբերի 8, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ուրախություն, ծիծաղ, խնդություն ու տխրություն միահյուսվել է Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 1-ին «ա» դասարանում: 

Նախ ոգեկոչման մոմավառություն էր երկրաշարժի զոհերի հիշատակին: Այդ պատմությանը երեխաները ծանոթացան չար հեքիաթի ձևաչափով...

Ապա… ապա ծննդյան տոն էր, ապա բարեմաղթանքներ ու ժպտուն աչքեր:

Մալենայի և Արմենի ծննդյան օրն էր

-Այո՛, երեխաներ, վշտի ամպն այսպես…

Թումանյանի պոեմները

Դեկտեմբերի 8, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Լինում են պահեր, երբ բառերն անգամ համրանում են․․․

Այդպիսի մթնոլորտ էր Վանաձորի N 18 միջնակարգ  դպրոցի 11-րդ «Ա» դասարանում։ Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի, դպրոցի փոխտնօրեն՝ Տաթևիկ Մարաբյանը կազմակերպել էր գրաքննադատական դաս-միջոցառում՝  նվիրված Հովհաննես Թումանյանի պոեմներին։ Միջոցառման մասնակիցները հայտնվեցին պոեմների աշխարհում և ամբողջովին վերապրեցին մեծ լոռեցու արվեստի վեհությունը՝ հայտնվելով Լոռվա…

«Ընտանիք» կենտրոն. Գյումրին ապրում է... հոգևոր երգերը վերհառնում...մարդասիրությունն արմատանում

Դեկտեմբերի 7, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Դեկտեմբերի 6-ին կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի երգարվեստի խմբակը մասնակցեց ՀՀ Շիրակի մարզպետարանի կողմից կազմակերպված Հոգևոր երգերի մարզային 4-րդ փառատոնին՝ նվիրված 1988 թվականի երկրաշարժի անմեղ զոհերին: Միջոցառումն անցկացվեց Գյումրու Սուրբ Հակոբ Մծբնեցի եկեղեցում` մարզի երաժշտական և արվեստի դպրոցների, մանկապատանեկան կենտրոնների երգչախմբերի և այլ անհատ կատարողների մասնակցությամբ: 

Փառատոնին…

‹‹Ընտանիք›› կենտրոն. ‹‹Ես մի զարկն եմ քո բազկի›› խորագրով ծրագիր` Տավուշի սահմանամերձ  բնակավայրերում

Դեկտեմբերի 7, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

‹‹Ձեռքդ դի´ր նախահայրերիդ հզոր աջի մեջ և դու պիտի զգաս,

թե ինչպես ուժեղ է զարկում սիրտդ, զորեղանում բազուկդ, պողպատանում կամքդ››։

Գ Նժդեհ

 

ԿԳՆ ‹‹Ընտանիք›› մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը նոյեմբերի 22-ից 25-ը ՀՀ սահմանամերձ Տավուշի մարզում իրականացրեց կրթամշակութային ծրագիր՝  ‹‹Ես մի զարկն եմ քո բազկի›› խորագրով։

Ծրագրի նպատակն էր ծանոթանալ…

ՈՒրիշի վիշտ չի լինում

Դեկտեմբերի 7, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Այսօր երկրաշարժի 29-րդ տարելիցն է: Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 5-րդ բ դասարանում ոգեկոչման ճեպադաս կայացավ:

Դասղեկ Արաքսյա Քարամյանն  մեկ տասնյակը բոլորած աշակերտներին ծանոթացրեց մեր պատմության օրվա` 1988թ. դեկտեմբերի 7-ի  արյունոտ էջին:

Յոթնախորհուրդ վառվող մոմերի ներքո նորաբողբոջ ծառի խորհուրդը ապագայի հավատն ու հույսը դրոշմեց փոքրիկների աչքերում:

- Մայրիկս ինձ այդ…

Դեկտեմբերի 7. Երկրաշարժի զոհերի հիշատակի օր

Դեկտեմբերի 7, 2017
Օրվա խորհուրդ

Սպիտակի երկրաշարժ. տեղի է ունեցել Հայաստանի հյուսիսային մասում (այն ժամանակ Խորհրդային Միությանկազմում) 1988 թվականի դեկտեմբերի 7-ին՝ տեղական ժամանակով ժամը 11:41֊ին։ Երկրաշարժն ունեցել է 6.8 մագնիտուդ իսկ ըստ Մեդվեդև-Սպենհոյեր-Կարնիկի սանդղակի՝ մակրոսեյսմիկ ինտենսիվությունը X (Արտասովոր կործանարար)։ Շրջանը խոցելի է հազվադեպ պատահող, բայց ուժեղ և ավերիչ երկրաշարժերով, այն գտնվում է Ալպերից մինչև Հիմալայներ ձգվող ակտիվ սեյսմիկ գոտու վրա։ Սպիտակ, Լենինական…

«Ազգային երգ ու պար» առարկան կներդրվի ևս 9 դպրոցներում

Դեկտեմբերի 6, 2017
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի նոր հրամանով  լրացում է կատարվել «Ազգային երգ ու պար» առարկայի փորձնական ծրագիրը Հայաստանի Հանրապետության  հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում ներդնելու մասին» հրամանում: Համաձայն հրամանի՝ «Ազգային երգ ու պար» առարկան կներդրվի ևս 9 դպրոցներում, մասնավորապես  Ս. Շահումյանի անվան թիվ 1, Երևանի թիվ 34,61,76,78,86,128 հիմնական դպրոցներում, ինչպես նաև…

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: