ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն այսօր աշխատանքային հանդիպում է ունեցել Հայաստանում Չինաստանի ժողովրդական Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Թիան Էրլունի հետ:
Հանդիպման հիմնական առանցքում եղել են Երևանում չինական դպրոցի և Կոնֆուցիուսի կենտրոնի գործունեության և հետագա ընդլայնմանը նվիրված հարցեր:
Նախարար Լևոն Մկրտչյանը շնորհակալություն հայտնելով Չինաստանի կառավարությանը Երևանում չինական դպրոցի կառուցմանը…
Նոյեմբերի 29-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի գրադարանում 4-րդ «բ» և 4-րդ «գ» դասարաններում (դասվարներ Ա. Հայրապետյան, Ա. Մարտիրոսյան ) դաս-մրցույթ էր «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայից` «Մայրցամաքներ և օվկիանոսներ» թեմայով:
Դասը հագեցած էր դիդակտիկ նյութերով, հարցաշարը ընդմիջվում էր թեմատիկ երաժշտական համարներով, ընթացքն ուղեկցվեց աշակերտների իմացական գործընթացների մոտիվացիայով և ակնհայտ…
Ուրասարի հիմնական դպրոցում նոյեմբերի 30-ին ներկայացվեց «Հեքիաթն է կանչում» խորագրով համադպրոցական միջոցառում (ուսուցիչ՝ ՆՈՆԱ ՀԱՅՐԱՊԵՏՅԱՆ): Աշակերտները բեմականացրին մի շարք հեքիաթներ՝ ժամանակակից մոտիվներով, լի հումորով («Կիկոսի մահը», «Անբան Հուռին», «Սուտասանը»...), երգեցին, պարեցին: Հայտնի հեքիաթներից հարցեր տրվեցին ներկաներին՝ պարզելու, թե ով որքանով է ճանաչում հանրահայտ հեքիաթների հերոսներին: Երեխաներն ինչ էլ ներկայացնեին, անպայման…
Դեկտեմբերի 1-ին Կապանի N5 հիմնական դպրոցի 5-րդ «բ» դասարանի ծնողական լսարանում անցկացվեց 2017-2018 ուստարվա առաջին ծնողավարման դասընթացը: Լսարանի ընտրությունը կապված է տարրական դպրոցից -հիմնական դպրոց անցումային փուլը սահուն հաղթահարելու, այդ նպատակով դրական դաստիարակչական որոշ հիմնախնդիրներին ծնողներին ծանոթացնելու հետ:
- Տեղեկատվական աննախադեպ ազատությունն անբացատրելիորեն մագնիսական սարդոստայնի մեջ է պահում ժամանակակից երեխաներին:…
Նոյեմբերի 30-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցի առաջին դասարանցիները ներկայացրին բոլորիս կողմից սպասված Ա տառի շնորհանդեսը: Շնորհալի փոքրիկներն արդեն ճանաչում են մի քանի տառ, իսկ Ա տառին մեծարեցին այսօր՝ իբրև այբուբենի և առհասարակ ամեն ինչի սկիզբ: Նրանք ապացուցեցին, որ շնորհանդեսին հյուրընկալված Մեսրոպ Մաշտոցն իր պատգամները փոխանցել է արժանավոր սաների, նրանք ապացուցեցին, որ այցի…
Եվրոպայի խորհուրդը` ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության հետ համատեղ, այսօր կազմակերպել էր համաժողով, որի ընթացքում ներկայացվել են «Հայաստանի բարձրագույն կրթության համակարգում բարեվարքության ամրապնդում և կոռուպցիայի դեմ պայքար» ծրագրի արդյունքները: Ծրագիրը ֆինանսավորվում է Եվրոպական միության և Եվրոպայի խորհրդի՝ 2015-2017թթ. գործընկերություն հանուն լավ կառավարման ներքո:
Միջոցառման մասնակիցներին ողջունել են Հայաստանում Եվրոպական միության…
Նոյեմբերի 29-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 7-րդ «ա» դասարանում անցկացվեց հերթական ծնողավարման դասընթացը, որի ընթացքում քննարկվեցին երեխաների կատարած «սխալները» և դրանց նկատմամբ կիրառվող դրական դաստիարակչական մոտեցումները, որոնք հիմնված են դրական հարկադրման սկզբունքի վրա և, որը մղում է երեխային պատասխանտվության, մեծերի որոշումների նկատմամբ հարգանքի դրսևորման:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Հերթական միջոցառումն էր Ջերմուկի Մ.Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցում:
«Քիմիա» առարկան ավելի հետաքրքիր դարձնելու համար հարկավոր է այն «համեմել» բաց դասերով և միջոցառումներով:
«Քիմիլայի անհավանական արկածները» միջոցառումը պատմություն է պարծենկոտ տղայի մասին: Նա իր պարծենկոտության պատճառով ընկնում է փորձությունների մեջ: Իսկ ընկերները, որոնք, ի տարբերություն Քիմիլայի, դպրոցում լավ են…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ ԾԽ առաջին սեմինար-պարապմունքը «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում: (Դասընթացավարներ` Ռոզա Թևանյան, Անի Ավետիսյան):
Թեման՝ Երեխայի զարգացման առանձնահատկություններ, Ընտանեկան և դասարանական կանոններ:
Նպատակները.
ա/ Ուղղորդել ծնողներին համատեղ քննարկելու դասարանական աշխատանքի սկզբունքները և որոշումների կայացման կարևորությունը:
բ/ Օգնել ծնողներին առավել լավ հասկանալ երեխաների հոգեբանությունը և պատժի…
Նոյեմբերի 22-ին Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցի VIII և IX դասարանների մի խումբ աշակերտներ մասնագիտական կողմնորոշման նպատակով քիմիայի ուսուցչուհի Լ.Մուրադյանի գլխավորությամբ այցելեցին «Երևանի քիմիադեղագործական ֆիրմա» ԲԲԸ :
Նախնական պայմանավորվածության համաձայն` աշակերտներին դիմավորեցին մուտքի մոտ:
Էքսկուրսիան սկսեցին սրվակների կտրման բաժնից, ապա հերթով բոլոր բաժիններում և արտադրամասերով անցնելով` ականատես եղան ողջ գործընթացին`…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: