Տավուշի մարզի Այգեհովիտ և Ազատամուտ համայնքներում գործող ԻՄՓԱՔԹ ակումբներրը, որոնց առաքելությունն է երեխաների ու երիտասարդների քաղաքացիական կարողությունների զարգացումը, համայնքային ծրագրեր են իրականացնում, որոնց միջոցով լուծում են իրենց բացահայտած խնդիրները: Նախագծերի իրականացման գործում համագործակցում են տեղական իշխանության մարմինների և այլ կառույցների հետ: Ակումբների անդամներն տիրապետում են նաև խնդրի բացահայտման ու դրանց լուծմանն ուղղված քայյլեր մշակելու, ֆինանսավորող կառույցներին դիմելու հմտությունների: «Իջևանի երիտասարդական բանկը» հայտարարել էր դրամաշնորհներ տրամադրելու մրցույթ երիտասարդական խմբերի համար, որի նպատակն էր համայնքային նշանակության գաղափար ներկայացնելը՝ բարելավելով համայնքային կյանքն ու բերել դրական փոփոխություններ: Ակումբներն առաջին անգամ փորձեցին դիմել և շահել դրամաշնորհ: Առաջին անգամ նման փորձը հաջողություն ունեցավ և իրենց գործունեության մեջ սա համարվում է ևս լուրջ ձեռքբերում: Ծրագրային գաղափարները ակումբները քննարկեցին նաև տեղական իշխանությունների հետ՝ համատեղ ֆինանսավորման համար: Ակումբները, որոնք գործում են Վորլդ Վիժն Հայաստանի աջակցությամբ, ևս ՎՎՀ-ի Իջևանի գրասենյակից ստացան համաձայնություն ծրագրին աջակցելու համար: Եվ արդյունքում դրամաշնորհային գաղափարի իրագործման համար ՏԻՄ-երը և ՎՎՀ-ի Իջևանի գրասենյակը միանալով այն դարձավ եռակողմ ֆինանսավորվող նախաձեռնություն: Իջևանի երիտասարդական բանկ (ԻԵԲ) ծրագրի կոմիտեն ս/թ դեկտեմբերի 8-ին հայտարարեց հաղթող համայնքային ծրագրերի անունները և ակումբներին հանձնվեցին ծրագրերի պաշտոնական հավաստագրերը: Տավուշի մարզի ութ համայնքներից ստացված տասնմեկ ծրագրերից ԻԵԲ-ի կոմիտեն ընտրել է երկու ծրագրեր՝ Ազատամուտ և Այգեհովիտ համայնքներից:
Ֆինանասավորվող ծրագրերից առաջինի, որ կոչվում է «Սպորտը որպես համայնք-ՏԻՄ համագործակցության միջոց», արդյունքում Ազատամուտ համայնքում ԻԵԲ-ի, ՎՎՀ-ի Իջևանի Տարածքային ծրագրի գրասենյակի և համայնքապետարանի համատեղ աջակցությամբ կբարեկարգվի Ազատամուտ համայնքի ֆուտբոլի դաշտը: Երկրորդ ծրագրի, որ կոչվում է «Առավել իրազեկ Այգեհովիտ», Այգեհովիտ համայնքում ԻԵԲ-ի, ՎՎՀ-ի և համայնքապետարանի համատեղ աջակցությամբ կբարեկարգվեն երկու կանգառներ: Կանգառներում կկահավորվեն համապատասխան անկյուններ որտեղից բնակիչները կտեղեկանան համայնքային՝ մասնավորապես ՏԻՄ նորություններին՝ ավագանու և համայնքապետի որոշումներ և այլն:
-«Մենք կարևորում ենք հասարակական կազմակերպությունների և մարզային ու տեղական իշխանությունների հետ համագործակցությունը, որոնք միտված են երիատասարդների կարողությունների զարգացմանը և խթանում են համայնքային խնդիրների լուծմանը:
Այս ծրագրերն իրականացվում են «Հանրային մասնակցություն տեղական ինքնակառավարմանը» ծրագրի շրջանականերում: Շատ կարևոր է, որ յուրաքանչյուր քաղաքացի մասնակցի համայնքի կյանքին և հավատա, որ հենց ինքը կարող է լինել փոփոխություն իրականացնողը: Այս անգամ հետաքրքիր համագործակցություն է ստացվել ԻԵԲ-ի և ՎՎՀ-ի ԻՄՓԱՔԹ ակումբների միջև:- ասաց ԵՀՀ Հյուսիսային մասնաճյուղի և ԻԵԲ-ի համակարգող Վարսիկ Ներկարարյանը»:
Տավուշի մարզպետարանի զարգացման ծրագրերի բաժնի ղեկավար Գուրգեն Հարությունյանը նույնպես ողջունեց երիտասարդներին և հայտնեց, որ մարզպետարանը նույնպես պատրաստակամ է անհրաժեշտության դեպքում աջակցել երիտասարդներին:
Այգեհովիտի ԻՄՓԱՔԹ ակումբի անդամ 15 –ամյա Լաուրայի համար այս ծրագիրը ծառայում է լուսավոր հնարավորություն ՝ բացահայտելու սեփական ներուժը.«Նման ծրագրերը սովորեցնում են ապագայի երիտասարդին ամուր կանգնել իր համայնքում և զգալ հասարակության մի մասնիկ»: Իսկ Ազատամուտի ԻՄՓԱՔԹ ակումբի առաջնորդ 19-ամյա Սյուզաննան հավաստիացնում է, որ համայնքային իշխանությունների հետ համագործակցությունը կարևոր է խնդիրների լուծման համար. «Ազատամուտի մարզադաշտը ոչ լավ վիճակում էր և համայնքային ղեկավարությունը ընդառաջ գնաց մեր առաջարկին ու համատեղ որոշեցինք այն բարելավելու ծրագիրը ներակայցեն ԻԵԲ-ին, քանի որ դաշտը նաև այլ համայնքների ևս ծառայում է»:
Գյուղական համայնքների երիտասարդների գործնական հմտությունները և համայնքների զարգացման գործում ղեկավար դերեր ստանձնելու կարողությունները զարգացնելու նպատակով Եվրասիա համագործակցություն հիմնադրամը (ԵՀՀ) սկսած 2007 թվականից իրականացնում է «Երիտասարդական բանկ» ծրագիրը: Երիտասարդական բանկ ծրագիրը երիտասարդական քաղաքացիական ակտիվության և առաջնորդնորդության ծրագիր է, որի շրջանակներում տարբեր մարզերում ձևավորված և վերապատրաստված Երիտասարդական բանկ կոչվող կոմիտեները փոքրամասշտաբ ծրագրեր են իրականացնում իրենց հասակակից երիտասարդների համար, ինչպես նաև իրենք են իրականացնում կամավորական ծրագրեր՝ իրենց և ուրիշների կյանքում դրական փոփոխություններ ապահովելու համար:
Իջևանում «Երիտասարդական բանկ» ծրագիրը համակարգում է ԵՀՀ հյուսիսային մասնաճյուղը՝ ԱՄՆ ՄԶԳ-ի աջակցությամբ:
ԻՄՓԱՔԹ ծրագիրը մշակվել է Ռումինիայում «Նոր Հորիզոններ» հիմնադրամի կողմից և Հայաստանում իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստանի կողմից: Նպատակն է համախմբել երիտասարդությանը ԻՄՓԱՔԹ խմբերում, աջակցել նրանց ձեռք բերել քաղաքացիական հասարակության և աշխատանքային շուկայում մրցունակ լինելու համար անհրաժեշտ կարողություններ:
ՎՎՀ Իջևանի ՏԾ գրասենյակ
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան