Տավուշի մարզի Այգեհովիտ համայնքի ԻՄՓԱՔԹ ակումբն արդեն երեք տարի է ինչ ակտիվ գործում է ՝ բարձրացնելով տեղի երեխաների քաղաքացիական գիտակցությունն ու մասնակցության աստիճանը համայնքային կյանքում: Ակումբը ոչ ֆորմալ կրթական միջավայր է, որտեղ ակտիվ քաղաքացիության, առաջնորդության և այլ ոլորտներում երեխաները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հզորացնում իրենց կարողությունները, իսկ գործնական գիտելիքները…
Երբ արվեստի մեջ ես, բացվում է տարածությունից դուրս հորդելու պատուհանը... Վանաձորում և նրա սահմաններից դուրս բոլորը շատ լավ գիտեն վարպետ Բոգդանին։ Նա հայտնի է որպես քանդակագործ, երգիչ, նկարիչ։ Նրա մոտ այցելում են բոլորը, ասես վարպետի արվեստանոցի դռները երբեք էլ չեն փակվում։ Վերջերս նա հյուրընկալել էր Վանաձորի մի շարք դպրոցների հարյուրից…
Երևանում մեկնարկել է «Նոր կրթական իրողության կայացման հիմնախնդիրները» թեմայով եռօրյա միջազգային գիտաժողովը՝ նվիրված «Բյուրակն» կրթահամալիրի հիմնադիր տնօրեն Սպարտակ Մկրտչյանի հիշատակին: Գիտաժողովին մասնակցում են կրթության ոլորտի տեղացի և միջազգային փորձագետներ: Բացմանը զեկուցումով հանդես եկած ՀՀ ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանն անդրադարձել է կրթության համակարգի առաքելության և զարգացման նպատակների խնդրին. «Կրթական համակարգի զարգացման…
Հարգելի գործընկերներ ՝
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի տնօրեն` Զավեն Ստեփանյանի գլխավորությամբ
Շնորհավորում ենք բոլորիս Ամանորի և Սուրբ ծննդյան տոների կապակցությամբ:
Յուրաքանչյուր Ամանոր նոր մեկնարկի սկիզբ է ազդարարում, ցանկանում ենք, որ այդ մեկնարկը բոլորիս համար լինի հաջողակ ու խոստումնալից:
Տարեվերջի ու տարեմուտի այս օրերին ընդունված է ամփոփել…
Ամանորյա անակնկալները շարունակվում են Կապանի N13 հիմնական դպրոցում /VI,VII,VIII,IX/դասարաններ/
Աշակերտները ներկայացրին թե, ինչպե՞ս են նշում ամանորյա և Սուրբ ծննդյան տոները աշխարհի տարբեր երկրներում:
Ծագումը Տարվա գաղափարը առաջին անգամ ծագել է Հին Արևելքի մշակութային կենտրոններից մեկում՝ Եգիպտոսում։ Այն կապվել է Նեղոս գետի վարարման հետ։ Դրանով էր պայմանավորված եգիպտացիների կյանքը,…
Ոսկե սահնակը նստել,
Ձմեռ պապն է հյուր եկել…
Դեկտեմբերի 20-ին Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ Տարեմուտի ուրախ հանդես: Աշակերտների սահուն և արտահայտիչ խոսքը, Ամանորին նվիրված երգերը, պարը, ծափ ու ծիծաղը, զարդարված եղևնին ու տոնականորեն զարդարված դասասենյակը տոնական տրամադրություն էին հաղորդում ներկաներին: ՈՒրախ հանդեսին մասնակցում էին…
Դեկտեմբերի 21-ին ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի «Մեսրոպյան այբուբեն» ընթերցասրահում տեղի ունեցավ երգարվեստի խմբակի սաների բաց համերգը: Ամանորի և Սուրբ ծննդյան տոներին ընդառաջ պատանի կատարողները խմբակի ղեկավար Արևիկ Թանաշեանի գլխավորությամբ ներկայացրին հայ և արտասահմանյան թեմատիկ և հոգևոր երգերի շարք:
Միջոցառմանը ներկա էին Շիրակի պետական համալսարանի հոգեբանության ամբիոնի վարիչ, ազգագրագետ Կարինե…
Ամանորյա անակնկալները շարունակվում ենԿապանի N13 հիմնական դպրոցում: /Vա,բ, VIբ դասարան.դասղեկներ՝ Ռիմա Մկրտչյան,Աստղիկ Համբարձումյան,Նաիրա Գրիգորյան/
Ժամանակները փոփոխվում են, բայց չի փոխվում Նոր տարվա գաղտնիքը, չի փոխվում խորհուրդը, որն է` հետևում թողնել անհաջողությունները և հույսով նայել ապագային: Համերգ-ներկայացմանը ելույթ ունեցող դպրոցի սաները հերթական անգամ կարողացան ուրախացնել ծնողներին և մանկավարժական անձնակազմին: Նրանք…
Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեց դպրոցի հիմնադրման 110-ամյակին նվիրված շարադրությունների մրցույթ, որին մասնակցեցին 4-12-րդ դասարանների աշակերտները:
Մրցույթում հաղթող ճանաչվեցին Մարիամ Ղուկասյանը /11-րդա դաս./, Մարիամ Մարգարյանը /11-րդբ դաս./, Անահիտ Իգնաթևոսյանը /8-րդբ դաս./, Նարե Խանդանյանը /9-րդա դաս./, Արսեն Մելիքյանը /6-րդբ դաս./, Անահիտ Տեր-Գրիգորյանը /5-րդա դաս./, Էլեն Հարությունյանը /5-րդա…
Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի կազմակերպած «Դպրոցական կայքերի» մրցույթին մասնակցության հայտ են ներկայացրել Երևանի և մարզերի 51 դպրոցներ (ցանկը կցվում է). Երևան՝ 9, Կոտայք՝ 11, Լոռի՝ 7, Սյունիք՝ 6, Արարատ՝ 5, Արմավիր՝ 4, Արագածոտն՝ 3, Գեղարքունիք և Շիրակ՝ 2-ական, Վայոց ձոր և Տավուշ՝ 1-ական դպրոց: Մրցույթի մասնակից դպրոցների 51 կայքերից 41-ը…
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ