Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան 150 ամյակի առթիվ դպրոցում հայտարարված էր թումանյանական շաբաթ, որի շրջանակներում փետրվարի 19֊ին, Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի VIբ դասարանում (ուսուցչուհի՝ Մ. Վարդումյան) դաս֊ցերեկույթ էր՝ նվիրված Ամենայն հայոց բանաստեղծին։ Դասարանում թումանյանական մթնոլորտ էր։ Դասն սկսվեց Թումանյանի մասին ասույթներով, այնուհետև երեխաները ներկայացրին Թումանյանի կենսագրությունը, ստեղծագործությունները, երգեցին…
Սիրել մայրենին, նշանակում է լինել բարձր առաքինությունների տեր մարդ:
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի I ա,բ դասարանի սաները /դասվարներ Ա.Դանիելյան,Ռոզա Թևանյան/ կազմակերպեցին ծաղկադրում Մեսրոպ Մաշտոցի հուշաքանդակին: Միջոցառումների շարքը Մայրենի լեզվի միջազգային օրվա կապակցությամբ նախաձեռնել էր տարրական մ/մ նախագահ Հասմիկ Մելքոմյանը:
Փոքրիկները հնչեցրին բանաստեղծություններ, ասույթներ ` նվիրված մայրենիին, հայոց լեզվին: Երեխաները արժևորեցին…
Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան 150 ամյակի առթիվ դպրոցում հայտարարված էր թումանյանական շաբաթ, որի շրջանակներում փետրվարի 18֊ին Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի IVբ դասարանը (դասվար՝ Հ. Ստեփանյան) կազմակերպել էր ցերեկույթ՝ ձոնված Ամենայն հայոց բանաստեղծի՝ մեծն Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան 150֊ամյակին։
Մեծանուն հայ, որի գրական ժառանգությունը բացառիկ էր որքան…
«Մենք ունենք գրված կրթական չափորոշիչներ, որոնք ըստ էության վատը չեն։ Երբեմն առանց չափորոշիչների պահանջներին հետևելու՝ գրվել են ծրագրեր, դասագրքեր, ինչի հետևանքով առաջացել են բազմաթիվ խնդիրներ։ Մենք պետք է հասկանանք, թե ի վերջո կրթական գործընթացի արդյունքում ինչպիսի աշակերտ ենք ուզում ունենալ։ Այս մասին բազմիցս ասել եմ, այժմ էլ կրկնում եմ՝ ցանկանում…
ՀՀ ԳԱԱ Հրաչյա Աճառյանի անվան լեզվի ինստիտուտում տեղի է ունեցել Մայրենիի օրվան նվիրված խորհրդակցություն, որին մասնակցել են ինստիտուտի անվանի լեզվաբանները, երիտասարդ գիտաշխատողները, Կրթության և գիտության նախարարության և Լեզվի կոմիտեի ներկայացուցիչներ: Քննարկվել են լեզվապահպանության, լեզվի ուսուցման, կանոնակարգման, զարգացման, լեզվամշակույթի և լեզվաքաղաքականությանը վերաբերող հարցեր:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության Լեզվի կոմիտեի նախագահ…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանն ու Ucom ընկերության համահիմնադիր և գլխավոր տնօրեն Հայկ Եսայանն այսօր փոխըմբռնման հուշագիր են ստորագրել, որով կողմերը կգործակցեն հանրակրթական դպրոցների համակարգիչների համար անցանկալի կայքերի անհասանելիության ապահովման ծրագրի շրջանակում։ Մասնավորապես, ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության թույլտվությամբ Ucom ընկերությունը համակարգչային անվտանգության ոլորտում բարձր վարկանիշ ունեցող «Սայբերսեկ»…
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում հերթական եռուզեռ էր. նշվում էր մայրենիի միջազգային օրը: Նախապես պլանավորված աշխատանքային կետերը կյանքի կոչվեցին (հավանությունը`դպրոցի տնօրինության):
Օրվա առիթով դպրոց էր եկել ԵՊՀ-ի դասախոս, դոցենտ Շ.Գևորգյանը. նա անցկացրեց հետաքրքիր և բովանդակալից երկու դասաժամ`կարևորելով հայոց լեզվի գործառական ոլորտները, այնտեղ ընդգծված ուղղախոսական սխալները:
Այնուհետև դպրոցի գրադարանում հայոց լեզվի…
Փետրվարի 19-ին, Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան 150-ամյակի առիթով, հոբելյանական միջոցառում կազմակերպվեց Լիբանանի Մխիթարյան վարժարանում։
Միջոցառման շրջանակում, Գիրք նվիրելու օրվա առթիվ, վարժարանի 5-8-րդ դասարանի աշակերտները նվեր ստացան «Թումանյանի երկեր» խորագրով գիրքը, որ հրատարակվել է Վենետիկի Ս. Ղազար կղզու հրատարակչատանը։
Լուսանկարները տրամադրել է կրթօջախի տնօրեն տիկին Ռիտա Բոյաջյանը։
«Հեքիաթներում անդունդներ են՝ խորը, անծայր, անվերջ… Հեքիաթը հարուստ ու շքեղ աշխարհ է: Հեքիաթը ամենաբարձր ստեղծագործությունն է. նույնիսկ հանճարները հեքիաթ չեն կարողանում ստեղծել, բայց հեքիաթների են ձգտում …». Հովհ. Թումանյան:
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի գրադարանում IIIբ դասարանի դասվար Քրիստինե Կիրեզյանը անկացրեց դաս-միջոցառում՝ նվիրված Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան 150 ամյակին: Սաները որոշեցին բեմադրել…
Մասիսի պետական գյուղատնտեսական քոլեջում բացվել է զարգացման երկու կենտրոն, որոնց նպատակն է բարելավել 17-20 տարեկան երիտասարդների անգլերենի և աշխատանքային հիմնարար հմտությունները: Բրիտանական խորհրդի կողմից իրականացվող և «Էյչ-Էս-Բի-Սի Բանկ Հայաստան» ՓԲԸ-ի ֆինանսավորմամբ ծրագրի շրջանակում նախատեսվում է միջին մասնագիտական կրթական հաստատությունների ուսանողներին լրացուցիչ դասընթացների միջոցով աջակցել աշխատաշուկա մուտք գործելու և աշխատանքային ոլորտի…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան