ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

«Ընտանիք» կենտրոն. «Ապրել խաղաղ»

Մայիսի 7, 2018
Լուրեր կազմակերպություններից

«Հայրենիքի համար ապրում և մեռնում է միայն ոգու մարդը». Գարեգին Նժդեհ

Ապրիլի 25-ին ԿԳՆ «Ընտանիք» կենտրոնի դահլիճում տոնական տրամադրություն էր. ազագրական երգ ու պարի խմբակի սաների նախաձեռնությամբ անցկացվեց  «Ապրել խաղաղ» խորագրով միջոցառումը, որը նվիրված էր Ղարաբաղյան շարժման 30-ամյակին:

Միջոցառումը սկսվեց հայ մանուկի ծնունդի բեմականացմամբ, ով դեռ օրորոցից սնվում է ռազմի երգերով…

Դպրոցը կյանքի նոր փուլ է յուրաքանչյուր երեխայի համար

Մայիսի 5, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

04.05.2018թ. Կապանի N13 ՆՈՒՀ –ի ավագ խմբի սաները /Տնօրեն Անահիտ Ստեփանյան/ ճանաչողական այց կազմակերպեցին Կապանի N13 հիմնական դպրոց: Չորրորդ դասարանի աշակերտները մեթոդ միավորման նախագահ Հասմիկ Մելքոմյանի և դասվարների գլխավորությամբ կազմակերպել էին միջոցառում, որի արդյունքում ստեղծվեց ջերմ մթնոլորտ: Նպատակը՝ Երեխան պետք է պատրաստ լինի դպրոցին՝ նոր միջավայրին, նոր շրջապատին ու նոր…

««Ընտանիք»-ն անիվների վրա» կրթական ծրագրի եզրափակում

Մայիսի 5, 2018
Լուրեր կազմակերպություններից

Ապրիլի 26-ին ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնում ամփոփվեց ««Ընտանիք»-ն անիվների վրա» կրթական ծրագիրը:

Ընդլայնելով իր գործունեության շրջանակները՝ Արմավիրի և Շիրակի մարզերի գյուղական համայնքներից, Ջավախքի կրթամշակութային հաստատություններից զատ, այս տարի ծրագրում ընդգրկվեցին նաև Լոռու մարզի համայնքները:

Ծրագրի նպատակն էր դեռահասներին ուղղորդել մասնագիտական կողմնորոշման հարցում, օգնել բացահայտելու սեփական ներուժն արհեստի և արվեստի…

Զերծ մնանք համացանցի վտանգավոր ցանցից

Մայիսի 5, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Երեխաների և երիտասարդների առցանց անվտանգության ապահովումը վերահսկելի է :

Եվրոպական հանձնաժողովի կողմից ֆինանսավորվող համացանցային ապահովության Insafe ցանցը նպատակ է հետապնդում օգտվողներին սովորեցնել` ինչպես կիրառել համացանցի դրական ասպեկտները և խուսափել հնարավոր վտանգից:

ՎՎ Հայաստան Կապանի ՏԶ գրասենյակն ուստարվա ընթացքում արդյունավետ ծրագրեր է իրականացրել սովորողների և երիտասարդների շրջանում` օգտակար տեղեկատվություն և նյութեր…

Հայտնի են 2018թ. միասնական քննությունների օրերը

Մայիսի 5, 2018
Պաշտոնական

Գնահատման և թեստավորման կենտրոնի տնօրենի 04.05.2018թ. հ.25 Ա/Ը հրամանով հաստատվել են 2018թ. միասնական քննությունների օրերն՝ ըստ առարկաների.

«Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն», «Համաշխարհային պատմություն» - 05.06.2018թ.

«Ֆիզիկա» - 08.06.2018թ.

«Օտար լեզու» - 12.06.2018թ.

«Մաթեմատիկա» - 15.06.2018թ.

«Հայոց պատմություն», «Քիմիա» - 19.06.2018թ.

«Ռուսաց լեզու» - 22.06.2018թ.

Քեզնից հետո

Մայիսի 3, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Քեզնից հետո անդառնալի կորստի ցավն է այցելել` կսկիծը վշտի…

Հետո այդ ցավը սպիացել է հպարտությամբ : Հպարտություն, որ փոխանցվում է սերնդե սերունդ:

Ապրիլի 27-ին նա կդառնար 45 տարեկան : Մեր օրերի ազատագրական պայքարի ճանապարհին զոհված` հայորդի Գագիկ Էլմանի Ալթունյանը Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի  (թիվ 27 գիշերօթիկ )շրջանավարտ է :…

Դաս-հանդես

Մայիսի 3, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 27-ին Կապանի N5 հիմնական դպրոցում մեկնարկեց օտար լեզվի այբուբենի տոները: 3-րդ «բ» դասարանի սաները իրենց գիտելիքներն ու կարողությունները ցուցադրեցին անգլերեն լեզվից:

Նրանք մաքուր ու գեղեցիկ անգլերենով  արտասանեցին այբուբենի տառերը և երգեցին՝ երգեր, բեմականացրին «Մոխրոտը» հեքիաթը:  

Անգլերենի ուսուցչուհի՝ Անահիտ Աղագուլյանը  ջանք ու եռանդ չէր խնայել, աշակերտների մեջ սերմանելու  սեր ու…

Աշակերտները կարևորում են «Մարսողական համակարգ» թեման

Մայիսի 3, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Ապրիլի 27-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 8-րդ <<ա>> դասարանում  կենսաբանություն առարկայից անցկացվեց ամփոփիչ դաս <<Մարսողական համակարգ>> թեմայից:

 Սկսնակ ուսուցչուհի Անուշ Արզումանյանը դասի մուտքը կազմակերպեց մտագրոհով և աշակերտները պատասխանեցին մարսողական համակարգի կազմությանը վերաբերող հարցերին: Այնուհետև մանրամասնեցին  ամբողջ մարսողական համակարգը` այն տեղայնացնելով առօրյա գործընթացին և առողջական պրոֆիլակտիկային:

Դասի ընթացքում կատարվեցին փորձեր…

Բաց թողնված դասաժամերը կլրացվեն

Մայիսի 3, 2018
Պաշտոնական

Առարկայական ծրագրերի և չափորոշիչների պահանջների կատարումն ապահովելու նպատակով ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը դիմում է ուսումնական հաստատությունների տնօրեններին՝ ձեռնարկել համապատասխան միջոցներ՝ մինչև ուսումնական տարվա ավարտը բաց թողնված դասաժամերը լրացնելու համար:

Միաժամանակ տեղեկացնում ենք, որ համաձայն «Հանրակրթական հիմնական ընդհանուր պետական ծրագրեր իրականացնող հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2017-2018 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանների»`…

Ապահով համացանց -2018

Մայիսի 3, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի  N5 հիմնական դպրոցում ապրիլի 26-ին 6-րդ բ դասարանի ծնողական ժողովի թեման էր «Ապահով համացանցը»:

Ինֆորմատիկայի ուսուցչուհի Ա. Աղագուլյանը հանդես եկավ թեմատիկ զեկուցումով:

Զեկույցից հետո խմբային աշխատանքի և քննարկումների միջոցով ծնողները տեղեկացան համացանցի հնարավոր վտանգների, դրա օգտակար և վնասակար ազդեցությունների մասին:

Խմբերը կազմեցին իրենց «Ոսկե կանոններ»-ը ապահով համացանցի մասին և…

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: