ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դուալ ծրագրերի ներկայացում՝ Երևանի ինֆորմատիկայի պետական քոլեջում

Մայիսի 30, 2019
Պաշտոնական

Երևանի ինֆորմատիկայի պետական քոլեջում տեղի է ունեցել «Արևային էներգիայի համակարգերի շահագործում և սպասարկում» և «Ռոբոտատեխնիկա» դուալ կարճաժամկետ դասընթացների ներկայացումը: Միջոցառման մասնակիցներին ողջունել է ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության նախնական/արհեստագործական/ և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Արտակ Աղբալյանը: Նրա խոսքով՝ «Արևային էներգիայի համակարգերի շահագործում և սպասարկում» և «Ռոբոտատեխնիկա» դուալ կարճաժամկետ դասընթացները ներդրվել են ժամանակակից տեխնոլոգիական միտումներին համապատասխան՝ ՄԿՈՒ ոլորտի մասնագիտությունների ցանկն արդիականացնելու նպատակով: «Դուալ համակարգի կենտրոնում գտնվում է աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցման հայեցակարգը: Այս առումով դուալ ուսուցման ներդրումը հանդիսանում է կրթության որակի բարձրացմանն ուղղված ամենաարդյունավետ քայլերից մեկը և համարվում կրթական բարեփոխումների հիմնական ուղղություն»,- նշել է նա:

Ներկաներին ողջունել են նաև Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերության (ԳՄՀԸ/GIZ) կողմից իրականացվող «Մասնավոր հատվածի զարգացում և ՄԿՈՒ Հարավային Կովկասում» ծրագրի հայաստանյան թիմի ղեկավար Վիլհելմ Հուգոն, Հայաստանում Եվրոպական միության պատվիրակության ներկայացուցիչ, կրտսեր մասնագետ Կարմեն Գրլիցան և «ԵՄ-ն հանուն երիտասարդության՝ հմտություններ ապագայի համար» ծրագրի Հայաստանի պատասխանատու Անուշ Կոստանյանը (Սեյվ դը չիլդրեն Հայաստան):

Միջոցառման շրջանակում փոխըմբռնման հուշագրեր են ստորագրվել Երևանի ինֆորմատիկայի պետական քոլեջի, «Ինստիգեյթ Ռոբոտիքս» ՓԲԸ-ի, Ինստիգեյթ դիզայնի, «Ֆրիներջի» ՍՊԸ-ի, Էներգիայի կայուն զարգացման հիմնադրամի և «Իրական դպրոց» կրթամշակութային հիմնադրամի միջև:

Միջոցառման ավարտին  հավաստագրեր են շնորհվել «Արևային էներգիայի համակարգերի շահագործում և սպասարկում» դասընթացը հաջողությամբ ավարտած ուսանողներին, ներկայացվել է Սեյվ դը չիլդրեն Հայաստանի և  «Հայաստան» համահայկական հիմնադրամի աջակցությամբ քոլեջում բացված ռոբոտաշինության լաբորատորիան:

Նշենք, որ քոլեջում դուալ դասընթացները փորձարկվել են Երևանի ինֆորմատիկայի պետական քոլեջի և մասնավոր հատվածի կազմակերպությունների համագործակցության շրջանակում՝ ԳՄՀԸ աջակցությամբ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…