ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Լուրեր կազմակերպություններից

«Ընտանիք» կենտրոնի սաների գեղանկարչական աշխատանքների ցուցահանդես` «Մենք ենք մեր սարերը» խորագրով

Նոյեմբերի 14, 2016
Մշակութային լուրեր Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության Գյումրու «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը` ընդլայնելով իր գործունեության շրջանակները, Շիրակի մարզի յոթ գյուղական համայնքներում ստեղծել է արհեստի և արվեստի մասնագիտական ուսուցողական խմբակներ և կազմակերպում է տարաբնույթ միջոցառումներ:

Նոյեմբերի 9-ին և 10-ին Շիրակի մարզի բարձր լեռնային երկու գյուղական համայնքներում` Ցողամարգում և Թորոսգյուղում հերթական անգամ անցկացվեց «Ընտանիք»…

TopLabs. Ծրագրավորման դասընթացներ

Նոյեմբերի 11, 2016
Լուրեր կազմակերպություններից

Ուսուցման այլընտրանքային տարբերակի փնտրտուքի արդյունքում Արամ Քոչարյանը, Տիգրան Թոփչյանն ու Բաբկեն Մեսրոպյանը ստեղծեցին TopLabs ծրագրավորման դասընթացները: Նախաձեռնողները աշխատում են ծրագրավորման ընկերությունում ու համարում են, որ կրթություն տալու տարածված մեթոդներն այնքան էլ արդյունավետ չեն:

Խնդրի լուծման առաջին քայլը ուսուցումն անվճար կազմակերպելն էր: Դասախոսը չի վճարվում իր աշխատանքի համար, հետևաբար նրա…

Կարողությունների զարգացման դասընթացներ Տավուշի մարզում

Նոյեմբերի 10, 2016
Լուրեր կազմակերպություններից

Տավուշի մարզի Բաղանիս, Ոսկևան, Բերդավան և Հաղթանակ   համայնքների երիտասարդների շահերի պաշտպանության խմբերի համար անցկացվեց  վերապատրաստման առաջին դասընթացը՝  «Մարդու իրավունքներ և երիտասարդության բարեկեցության վրա ազդեցություն ունեցող քաղաքացիական չափորոշիչներ» թեմայով: Նպատակն էր երեխաներին հաղորդել համապարփակ գիտելիքներ և  տալ կարողություններ մարդու իրավունքների ու հասարակական  նախաձեռնություններ իրականացնելու համար անհրաժեշտ կարողություններ, ուժեղացնել թիմային համագործակցության հմտությունները:…

ArmScoop-ը կազմել է մաթեմատիկա սովորելու բջջային հավելվածների ընտրանի

Նոյեմբերի 9, 2016
Լուրեր կազմակերպություններից

«Հայկական գիտական համագործակցություն» («Armenian Scientific Cooperation) կազմակերպության ArmScoop.com կայքը  մաթեմատիկային վերաբերվող բազմաթիվ ուսուցողական կայքերից և բջջային հավելվածներից առանձնացրել և ներկայացրել է հետևյալ հավելվածները.

Photomath 

հավելվածը թույլ է տալիս տեսախցիկը մաթեմատիկական խնդրի վրա պահելու միջոցով ստանալ վերջինիս լուծման քայլային հրահանգները: Հավելվածը վերջին թարմացումից հետո ճանաչում է նաև հասկանալի…

Տավուշի սահմանային համայնքներում ստեղծվեցին երեխաների շահերի պաշտպանության նոր խմբեր

Նոյեմբերի 1, 2016
Լուրեր կազմակերպություններից

Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպության առանցքային նպատակներից է  երիտասարդների կարողությունների զարգացումը և դրանց գործնական կիրառությունը կենսագործունեության տարբեր ասպարեզներում: Դրան է միտված շահերի պաշտպանության ծրագրերի իրակացումը  երկրի 6 մարզերի համայքներում: Տավուշի մարզում արդեն մի քանի տարի է ինչ նման ծրագրերի շնորհիվ երիտասարդներն ու երեխաները ստանում են կարևորագույն հմտություններ՝ անձի կայացման…

  • ՙՙԳոյական անուն՚՚ ՙՙThe Noun՚՚

    Hello dear userI would like to introduce you a Distinguished Course titled "The Noun " for English language learners.The main target audience is the middle class, but the material may be useful for older students too .The course involves both theoretical and practice section, which will give you a complete idea about  ""The Noun""Բարի  գալուստ հարգելի  օգտատեր:Ձեր  ուշադրությանն եմ  ներկայացնում Հեռավար Դասընթաց‛ ՙՙԳոյական անվան ՚՚ թեմայով ,  որը  նախատեսված է  Անգլերեն  լեզու  ուսումնասիրողների  համար:Հիմնական  թիրախային  խունբը‛ միջին դասարանի  աշակերտներն  են,  սակայն  ներկայացվող  նյութը  կարող  է   հետաքրքրել  նաև  ավելի  ավագ ուսանողներին:Դասընթացը  ներառում  է  ինչպես տեսական,  այնպես  էլ‛ գործնական  բաժին,  որի  արդյունքում հնարավոր  կլինի լիարժեք  պատկերացում  կազմել ՙՙԳոյական  անվան  ՚՚ մասին:

  • Շրջված դասարան

    Շրջված դասարանն ուսումնական ռազմավարություն է և խառնված կրթության տեսակ, որը շրջում է ավանդական կրթական միջավայրը, որը ուսուցողական բովանդակությունը տրամադրում է հաճախ առցանց տեսանյութերի ձևաչափով, որը հնարավոր է դիտել նաև դասարանից դուրս: Այն տեղափոխում է ուսումնական գործողությունները, այդ թվում այն, ինչը ավանդաբար համարվում է տնային աշխատանք՝ դասարան։ Այս սեմինարի ընթացքում մասնակիցները սովորում են շրջված ուսուցման մասին և մշակում են շրջված ուսուցման աշխատանքներ իրենց դասարաններում օգտագործելու համար:

  • Ժամանակակից մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

    Դասընթացում կներկայացնեմ իմ անցկացրած մի քանի դասեր, որոնք պլանավորել եմ ժամանակակից մեթոդներով: Դասընթացը կտևի 4 շաբաթ:

  • Գումարում և հանում գործողությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Հարգելի  մասնակիցներ  այս  դասընթացում  կծանոթանաք տարրական դասարաններում գումարում, հանում գործողությունների և դրանց հատկությունների ուսուցմանը ,  գումարման և հանման հատկությունների կիրառմանը բանավոր և գրավոր հաշվումները ռացիոնալ ձևով կատարելիս:Դասընթացը տևելու է 3 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար՝  Մանե  Յոլչյան:

  • Պյութագորասի թեորեմը

    Հարգելի մասնակիցներ,Ողջունում եմ Ձեզ և ցանկանում եմ տեղեկացնել, որ այս դասընթացում դուք կծանոթանաք Պյութագորասի թեորեմայի ապացուցման տարբեր մոտեցումներին:Դասընթացը տևելու է 3 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար՝  Վալյա Կոլոլյան:

  • 1

    ՀԵՏԱՔՐՔՐԱՇԱՐԺ ԵՎ ՏՐԱՄԱԲԱՆԱԿԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՈՒՄԸ ՈՐՊԵՍ ԱՇԱԿԵՐՏՆԵՐՒ ՃԱՆԱՉՈՂԱԿԱՆ ԵՎ  ՈՐՈՆՈՂԱԿԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ  ՄԻՋՈՑ

  • Հայկական հարցը Բեռլինի վեհաժողովից մինչև Լոզանի վեհաժողով

    Հայկական հարցը Բեռլինի վեհաժողովից մինչև Լոզանի վեհաժողով դասընթացը նպատակ ունի ներկայացնել հայկական հարցի բովանդակությունը, միջազգայնացումը, հայկական հարցի լուծման ուղղված քայլերը, դրա ձախողման պատճառները, վեր հանել մեծ տերությունների վերաբերմունքը հայկական հարցի նկատմամբ: Դասընթացը նպատակ ունի վերլուծելու միջազգային հարաբերությունները, որոնք առկա էին Սան Ստեֆանոյի, Բեռլինի, Փարիզի, Լոնդոնի և Լոզանի վեհաժողովներում, բացահայտել պատճառահետևանքային կապերը:

  • ՐաֆֆուՙՙՍամվել՚՚ վեպի կերպարները

    Րաֆֆու ՙՙՍամվել՚՚ վեպի կերպարները վերլուծում ենք մի քանի տեսանկյունից.առանձնացնում ենք հայրենասեր և դավաճան,արյունակից և ոչ արյունակից, գաղափարը իրենց մեջ կրող և դրա իրականացմանը նպաստող հերոսներ:Մեր առջև դրված նպատակին հասնելու համար օգտագործում ենք դերային խաղ, Վենի դիագրամ, ձնագնդի, հարցաշար և այլ մեթոդներ ու հնարներ:Օգտագործելու ենք  սահիկաշար, տարբեր նկարներ ու նյութեր համացանցից:Ներկայացնելու ենք բեմադրություն .Սամվելի և հոր կռիվն ու հոր սպանությունը,որը կմեկնաբանի հեղինակը:

  • Նապոլենյան դարաշրջան

    Դասընթացը ներկյացվում է պատմության մեջ կարևորագույն մի դարաշրջան, որը նվիրված է Նապոլեոնյան դարաշրջանին:Ներկայացվելու  Նապոլեոն Բոնապարտի կյանքը, ծագումը, կատարած հետաքրքիր քայլերը

  • Типология и структура уроков

    Курс предусматривает рассмотрение вопросов, освещающих требования к современному уроку .Также изучается порядок создания технологической карты урока как инструмента методического обеспечения  и критерии эффективности современного урока. Вопрос имеет немаловажное значение не только в теоретическом, но и в практическом плане. Нельзя четко организовать учебный процесс, не выделив типы уроков по тому или иному признаку, не выделив, какой из них наиболее подходит для решения поставленных педагогических задач.Побудить интерес к предмету - одна из важных задач каждого учителя. Экспериментально доказано, что применение разнообразных форм работы поддерживает активность внимания и снижает утомляемость. Различные формы обучения при изложении нового материала и обобщении знаний учащихся на любой ступени обучения приобретают все большее значение. Так при обобщении знаний учащихся, активизируются, формируются умения применять знания, самостоятельно мыслить. Проведение различных форм на уроках повышает интерес учащихся к предмету, помогает ученикам обобщить и закрепить знания по темам, способствует формированию умений, работать коллективно и повышает ответственность за качество учебы.Всякий урок имеет своеобразие, отличается от другого по своим целям, содержанию, методам, структуре, поведению учителя и учащихся и по многим другим параметрам. Уже давно в педагогике появилась потребность выделить среди методически разнообразных уроков уроки, характеризующиеся определенными общими признаками. Этот вопрос имеет немаловажное значение не только в теоретическом, но и в практическом плане. Нельзя четко организовать учебный процесс, не выделив типы уроков по тому или иному признаку, не выделив, какой из них наиболее подходит для решения поставленных педагогических задач.Урок издавна был объектом классификации, но, к сожалению, до сих пор эта достаточно сложная проблема не разрешена, и в педагогике единая типология уроков отсутствует. До сих пор наблюдаются различные подходы к классификации уроков.