ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Պաշտոնական

Քոլեջների և ուսումնարանների ընդունելության և պետական որակավորման 2020-2021 ուս.տարվա կարգը

Մայիսի 23, 2020
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանի հրամանով հաստատվել է 2020-2021 ուսումնական տարվա նախնական արհեստագործական և միջին մասնագիտական կրթական ծրագրեր իրականացնող հաստատություններում առկա ուսուցմամբ ընդունելության և պետական ամփոփիչ ստուգման կարգը (կցվում է): Կատարված ընթացակարգային փոփոխությունները հիմնականում պայմանավորված են արտակարգ իրավիճակի ռեժիմով:

Ընդունելություն

• Հաստատություններն ընդունելությունն իրականացնում են…

Արմատական փոփոխություններ` բուհերի ընդունելության կարգում

Մայիսի 21, 2020
Պաշտոնական

Այս տարի դիմորդները բարձրագույն ուսումնական հաստատություններ կընդունվեն հանձնելով ընդունելության մեկ քննություն: Դիմում-հայտերը կներկայացվեն առցանց` մայիսի 25-ից հունիսի 15-ը, իսկ ընդունելության քննությունները տեղի կունենան հուլիսի առաջին տասնօրյակում:

Կառավարության այսօրվա նիստում հաստատվել է Պետական և ոչ պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների 2020-2021 ուսումնական տարվա ընդունելության կարգը (ըստ բակալավրի ու անընդհատ և ինտեգրացված կրթական…

Դասագրքերի հանձնման կազմակերպումը դպրոցի տնօրենի գործառույթն է. ԿԳՄՍՆ

Մայիսի 20, 2020
Պաշտոնական

Պարետի որոշման համաձայն` հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում ուսումնական գործընթացը թույլատրվում է կազմակերպել բացառապես առցանց կամ հեռավար եղանակով, կազմակերպչական և այլ բնույթի աշխատանքները՝ հաստատության ղեկավարի հրահանգներին համապատասխան:
Հաշվի առնելով, որ վերջին օրերին հանրային արձագանք է ստացել դպրոցներում ուսումնական տարվա ավարտով պայմանավորված դասագրքերի հանձնման հարցը, տեղեկացնում ենք, որ խնդիրը գտնվում է ուսումնական…

Հաստատվել է 2019-2020 ուսումնական տարվա ավարտական և փոխադրման կարգը

Մայիսի 19, 2020
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանի հրամանով (ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի 18 մայիսի 2020 թ. N 07-Ն հրամանը կցվում է) հաստատվել է 2019-2020 ուսումնական տարում հանրակրթական դպրոցի սովորողի փոխադրման, ավարտման, բացակա ունեցողների հետագա ուսումնառության կարգը:
Նախարարի հրամանով կարգավորվում են 2019-20 ուսումնական տարում հանրակրթական ծրագրեր իրականացնող…

Հանրապետական օլիմպիադայի հաղթողները կստանան անվանական կրթաթոշակ

Մայիսի 18, 2020
Պաշտոնական

ԿԳՄՍ նախարար Արայիկ Հարությունյանի հրամանով (13.05.2020թ․ հրաման հ․603-ը կցվում է) հաստատվել է 2020 թ. տեղի ունեցած դպրոցականների «Մաթեմատիկա», «Ֆիզիկա», «Աստղագիտություն», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն», «Պատմություն», «Ինֆորմատիկա» առարկաների հանրապետական օլիմպիադայի եզրափակիչ փուլերում հաղթած անվանական կրթաթոշակ ստացողների ցանկը:

Համաձայն ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի 2019 թվականի սեպտեմբերի 3-ի N 605-Ա/2 հրամանով (կցվում…

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Ա. Հարությունյանի շնորհավորական ուղերձը Թանգարանների միջազգային օրվա առթիվ

Մայիսի 18, 2020
Մշակութային լուրեր Պաշտոնական

Թանգարանների հարգելի՛ աշխատակիցներ,

Միջազգային հանրությունը 1978 թվականից մայիսի 18-ը նշում է որպես Թանգարանների միջազգային օր` Թանգարանների միջազգային խորհրդի (ԻԿՕՄ) առաջարկով: Թանգարանային հարուստ ժառանգություն ունեցող մեր երկիրն արդեն 4 տասնամյակ է, ինչ դարձել է այս նախաձեռնության ակտիվ մասնակից և ջատագով:

Թանգարանները մեր մշակույթի, կրթության և զարգացման կարևորագույն կենտրոններն են, որտեղ պահվում…

Հավաստագրման քննություններ` դպրոցի տնօրեն դառնալու համար

Մայիսի 13, 2020
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանի հրամանով հաստատվել է հանրակրթական ուսումնական հաստատության ղեկավարման իրավունքի (հավաստագրի) ձեռքբերման քննությունների ժամանակացույցը: «Հանրակրթական ուսումնական հաստատության տնօրենի հավաստագրման քննությունները տեղի կունենան մայիսի 18-ից 23-ը Խ.Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանում (հասցե` ք. Երևան, Տիգրան Մեծի 17):

Համաձայն նախարարի հրամանով…

Կապիտալ շինարարության ծավալուն աշխատանքներ կրթական և սպորտային հաստատություններում

Մայիսի 7, 2020
Պաշտոնական

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության առաջարկությամբ 2020 թվականի կրթության ոլորտի օժանադակ ծառայությունների բյուջետային հատկացումներից վերաբաշխում է կատարվել և Կառավարության այսօրվա որոշմամբ` 743 մլն 769 հազար դրամ է հատկացվել ՀՀ քաղաքաշինության կոմիտեին: Գումարը նախատեսված է ընդհանուր առմամբ 3 ուսումնական և մարզական հաստատությունների շենքային պայմանների բարելավման, ինչպես նաև 48 հաստատության շենքային պայմաննների բարելավման և…

Մեդալի հավակնորդները քննություն կհանձնեն միայն Մաթեմատիկա առարկայից

Մայիսի 7, 2020
Պաշտոնական

Մեդալի հավակնորդ բոլոր շրջանավարտներն այս տարի կհանձնեն քննություն, որին կմասնակցի շուրջ 100 հավակնորդ՝ Երևանից և ՀՀ բոլոր մարզերից։ Մեդալի հավակնորդները քննություն կհանձնեն միայն Մաթեմատիկա առարկայից հունիսի 25-ին՝ պահպանելով սանիտարական համապատասխան նորմերը։ Քննությունը բարեհաջող հաղթահարելու դեպքում հավակնորդները կստանան մեդալ, իսկ եթե դիմորդ են, ապա հավասար միավորների դեպքում նաև առավելություն կունենան բուհեր…

Առաջին դասարան ընդունելության հայտագրման վերաբերյալ

Մայիսի 6, 2020
Պաշտոնական

Այս տարի ՀՀ պետական հանրակրթական դպրոցներում, որոնք տվյալ բնակավայրում միակը չեն, առաջին դասարանցիների ընդունելությունը կատարվելու է առցանց համակարգի միջոցով։ Բոլորի համար հավասար մեկնարկային պայմաններ ապահովելու նպատակով յուրաքանչյուր ծնող, աշխարհի ցանկացած ծայրից, իր երեխային կարող է առցանց համակարգով գրանցել պետական հանրակրթական դպրոցներում` առաջին դասարան հաճախելու համար:

1-ին փուլ

Մայիսի 8-ին, առավոտյան…

  • Հայաստանը մեր հայրենիքն է

    Ողջույն:Այս թեմայի ուսումնասիրության ընթացքում շրջելու ենք Հայաստանի տեսարժան վայրերով,ծանոթանալու ենք  նոր մարդկանց հետ,ովքեր ոչինչ չեն խնայել իրենց հայրենիքի համար,հարստացնելու ենք մեր գիտելիքները  Հայաստանի մասին:

  • Երկնքից երեք խնձոր ընկավ

      Հեքիաթները   ճշմարիտ  են ։Ոչ  թե  որովհետև  դրանք  պատմում  են , թե  վիշապներ  գոյություն  ունեն , այլ  որովհետև  դրանք  պատմում  են , որ  վիշապներին  կարելի   է  հաղթել։                                                                                             Նեյլ  Գեյման

  • Հայոց լեզու և գրականություն

      Ժամանակակից կրթական քաղաքականության մեջ կարևորում և դրական եմ համարում, որ կրթակարգն ստեղծվում է հետազոտությունների հիման վրա: 1.    Աշակերտներին հնարավորություն է տալիս բացահայտելու սեփական ընդունակությունները, շնորհները, հետաքրքրությունները, արժանիքներն ու նախասիրությունները: 2.    Կրթական գործընթացներն այնպես են մատուցվում, որ հետագայում աշակերտը կարողանա սեփական, ինքնուրույն ներդրումն ունենալ հասարակական կյանքում: 3.    Հետազոտության միջոցով ձեռք բերած փորձառությունը աշակերտներին օգնում է և նպաստում սոցիալական բնավորության ձևավորմանը: Կարևորում եմ նաև ժամանակակից մեթոդների  կիրառումը ուսումնական գործընթացում:   Պետական չափորոշիչներում հստակ նշվում են տրամաբանական կարողությունների և հմտությունների կարևորությունը սովորողի կյանքում, նրան ծանոթացնում ճանաչողական մեթոդներին և սովորեցնում դրանք գործնականում կիրառել, այդ թվում` ա գիտելիքներ ձեռք բերել զգայության, ընկալման, և մտապատկերման միջոցով բ. տեղեկատվական տեխնոլոգիաների միջոցով գ. վերլուծել` քննարկաման , մեկնաբանման, համեմատության միջոցով դ. մտահանգումներ անել` հակադրման, բնութագրման, ամփոփման , կշռադատման, ծրագրման միջոցով : ե. ինքնուրույն որոշումներ կայացնել և հիմնավորել զ. նպատակներ դնել և իրականացնել է. անաչառ գնահատել սեփական ուժերը և  զբաղվել ինքնադաստիարակությամբ և ինքնակրթյությամբ, գիտակցել, որ գիտությունը, արդիական տեխնոլոգիաները  կրթության մեծագույն արժեքներ են ժամանակակից աշխարհում ը. հարգել Հայաստանի պետական խորհրդանիշները, մարդու իրավունքները, լինել մարդասեր, հանդուրժող, բարեկիրթ և օրինապահ: Հիմա` 1.      Ժամանակակից կրթական քաղաքականության բացասական կողմերից է` տեղեկատվական տեխնոլոգիաների մեծապես տուրք տալը, որը տանում է ավանդական և արդիական ուսուցման մեթոդների ներդաշնակության խախտմանը,  արդյունքում հետ է մղում կենդանի գրքի,  ընթերցանության ձգտումը: 2.      Ժամանակակից կրթության քաղաքականության բացասական  կողմերց է նաև ուսումնական ծրագրերի անարդյունավետ ծանրաբեռնումը: 3.      Կրթությունը պետք է արտահայտի հասարակության տարբեր շերտերի նաև սոցիալական հասարակարգի ձգտումները: 4.      Պահանջարկը պետք է ներդաշնակ լինի կրթության հրամցրած առաջարկին, որը սակայն այնքան էլ այդպես չէ:

  • ԱՌՆՉՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՈՒՂՂԱՆԿՅՈՒՆ ԵՌԱՆԿՅԱՆ ԿՈՂՄԵՐԻ ԵՎ ԱՆԿՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ

  • Եղիշե Չարենցը

                                     Ներածություն Եղիշե  Չարենցը  մեր  մեծագույն  բանաստեղծն է , մեծ է նրա ազդեցությունը մեր գրականության վրա, մեր երիտասարդության վրա.                                                                                                          Ակսել  բակունց   Ինչպես արվեստի ցանկացած տեսակ, այնպես էլ գրականությունը, ներգործելով մարդու երևակայության և հոգեկերտվածքի վրա, հղկում է նրա մտածելակերպը, լայնացնում մտահորիզոնը, կրթում է նրան, արթնացնում է ազնիվ ըմբռնումներ ու զգացումներ: Այն մարդու ստեղծագործ աշխատանքի տեսակ և իրականություն ճանաչելու յուրահատուկ եղանակ է՝ գեղարվեստական կերպարների և խոսքի միջոցով արտացոլելով իրականությունը:    Եղիշե Չարենցի կյանքի ու գործի մասին շատերն են գրում և շատ են   գրում: Չարենցի ստեղծագործությունը մի նոր դարաշրջան է հայ գեղարվեստական մտքի ասպարեզում, որն առանձնահատուկ տեղ է գրավում գրականության մեջ: Հանճարեղ գրողի ստեղծագործությունն  ունի շատ երակներ ու շերտեր, որոնք ուրույն իմաստ և հնչեղություն են ստանում յուրաքանչյուր նոր առնչության դեպքում: Հանճարեղ գրողի ստեղծագործությունը ամեն նոր սերնդի համար կպահպանի ուրույն հմայք և թաքուն հստակություն:    Չարենցի պոեզիայի, ինչպես նաև՝ նրա հրատակչական գործունեության մասին չարենցագիտության մեջ բավականին խոսվել է, նշվել է նրա մեծ ընթերցասիրության, ընտիր գրադարանի, պոլիգրաֆիական զարմանալի գիտելիքների ու նուրբ ճաշակի մասին: Փաստվել է որ մի քանի տարի՝ 1928-ից մինչև 1933թ-ը, վարելով Պետական հրատարակչություն գեղարվեստական բաժինը, Չարենցը  հայտնի է դարձել իբրև Հայաստանի ցայսօր չգերազանցված հրատարակիչը, հրատարակչական գործ մեջ դնելով և' իր անսպառ եռանդը, և՛ անթերի ճաշակը, և' գեղարվեստական մեծ կուլտուրան, ինչպես նաև ՝  գիրքը, գրականությունը, մշակույթը Չարենցի ոճի տարերն են:  1930թ-ին Երևանում լույս է տեսնում Չարենցի <<Էպիքական լուսաբաց >> ժողովածուն, որը բանաստեղծը նվիրել էր կնոջը՝ Արփենիկ Չարենցին՝ << Նվիրում եմ գիրքս հիշատակին կնոջս, ընկերոջս, հերոսական բարեկամիս՝ Արփենիկ Չարենցին>>: Գրքում նաև Արփենիկին ձոնված երկու սոնետ կա: Առաջինում  Չարենցը գրում էր.                  <<Իմ բարեկա՛մ, իմ սե՛ր,                      Հերոսական ընկեր,                      Դու ապրեցիր,  անցար և էլ չկաս հիմա,                      Սակայն դեռ կյանքը կա և չի՛ դարձել   ամա,                      Եվ  ոչ՛ մի աստղ վերից դեռ ներքև չ՛ի ընկել>> <<Էպիքական լուսաբաց>> ժողովածուում,  որով նշանավորվեց  Չարենցի ստեղծագործության նոր փուլը, նկատելի է  էական զարգացումներ, կարելի է ասել՝ հենց ժողովածուի վերնագրի ոգով: Առաջին  հիշարժան զարգացումը, որ նաև շրջափուլային նոր անցման ցուցիչ է, այն է, որ երգերին զուգահեռ շատ են քնարերգությունների կիրառությունները: Եթե երգերն ու քնարերգությունները համաբանում ենք ըստ այդ տրամաբանության, ստացվում է, որ <<Էպիքական լուսաբաց >> -ում Չարենցը սկսում է կարևորել բանաստեղծության գիտության խնդիրը:<<Ընթերցող պոետին>>բանաստեղծության մեջ դա առավել քան պարզ է ակնարկված  Զարմանքո՛վ  գուցե դու նայես իմ այս     Գրքի էջերին՝ թե՛ անշուք, թե՛ պարզ,  Հեգնաքով գուցե ժպատաս ու ասես.         Թե պոետը մեր այս ու՞ր է հասել…        Բայց  հասել է նա մի ջինջ պարզության,  Որ ձեռք է բերում <<դժվար վարժությամբ>>…

  • Հայաստանը և հայ ժողովուրդը առաջին աշխարհամարտի տարիներին

    1914 թվականի օգոստոսի 1- ին սկսվեց առաջին աշխարհամարտը։ Հայաստանի և հայ ժողովրդի համար ստեղծվեց դժվար իրավիճակ `  ինչ  դիրքորոշում ունենալ, որպեսզի ապահովենք արևմտահայերի անվտանգությունը։ Որոշում կայացվեց, որ հայ կամավորական ջոկատներ կազմավորվեն և աջակցեն ռուսական բանակին։ Կազմավորվեցին 8 ջոկատներ, որոնք ոչ միայն փայլուն մասնակցեցին մարտական գործողություններին, այլև դարձան ազգային կանոնավոր զինուժ։  Առաջին աշխարհամարտի ընթացքում ապահովել արևմտահայերի անվտանգությունը չստացվեց։ Մենք տեսանք Մեծ եղեռն, կորցրինք  Արևմտյան Հայաստանը և միայն մայիսյան հերոսամարտերի շնորհիվ (Սարդարապատ, Բաշ- Ապարան, Ղարաքիլիսա) պահպանեցինք Արևելյան Հայաստանը, ավելին ` Արևելյան Հայաստանը 1918 մայիսի 28- ին անկախացավ և ստացավ իրավական ճանաչում Փարիզի վեհաժողովում։Խմբային աշխատանք ՈՒԿԵ միջոցով աշակերտներին բաժանել 8 խմբի։ Յուրաքանչյուր խմբին հանձնարարել մեկ թեմա, որից հետո աշակերտները կփոխեն իրենց խմբերը եւ փոխադարձաբար կմատուցեն իրենց նյութերը, մինչեւ թեմային հատկացված ժամերի ավարտը։ Բանավեճ Նպատակահարմա՞ր էր արդյոք ստեղծել կամավորական ջոկատներ։ ԲառարանՀատուկ կազմակերպություն  Արեւմտահայ ազգային խորհուրդ Հայոց ազգային խորհուրդ Անդրկովկասյան հատուկ կոմիտե Անդրկովկասյան կոմիսարիատ Առանձին հայկական կորպուս 

  • Հայոց լեզու 7-րդ դասարան

    Հարգելի՛ աշակերտներ, այս դասընթացը հնարավորություն կտա  մանրամասն ուսումնասիրել բայը որպես խոսքի մաս:Դասընթացը կազմել է հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Էլենա Հակոբյանը:7-րդ դասարանի հայոց լեզվի դասագրքից կարող եք օգտվել հետևյալ հղմամբ.https://fliphtml5.com/fumf/lgbfԲայ թեման ներկայացված է դասագրքի 79-րդ էջից սկսած:

  • Մասշտաբ

    Դասընթացի  նպատակն  է, որ  աշակերտները  իմանան, թե  ինչ  է  մասշտաբըԿարողանան  քարտեզի  կամ  պատկերի  մասշտաբի  միջոցով  հաշվարկել  երկու  վայրերի  իրական  հեռավորությունըԿարողանան  ,երկու  վայրերի  իրական  հեռավորությունը  իմանալով, հաշվարկել  նրանց  պատկերների  հեռավորությունը  քարտեզի  վրա

  • Էրիխ Ռասպե «Բարոն Մյունխհաուզենի ճանապարհորդությունը դեպի Լուսին»

    Գերմանացի գիտնական Ռուդոլֆ Էրիխ Ռասպեի «Բարոն Մյունխհաուզենի արկածները» երևակայական պատմությունների մասին գրված ամենահայտնի գրքերից մեկն է: Այն կազմված այն պատմություններից, որոնք պատմում է բանակի պաշտոնաթող կապիտան Կարլ Ֆրիդրիխ ֆոն Մյունխհաուզենը , որը հայտնի է պատերազմի և որսորդական փորձի մասին իր չափազանցված և երևակայական արկածներով:Բարոն Մյունխհաուզենի անունը դարձել է պարծենկոտ ու սուտասան մարդու հոմանիշը:«Բարոն Մյունխհաուզենի արկածները» աշխարհի ամենաուրախ գրքերից մեկն է: Ահա արդեն 200 տարի է` այն ընթերցում են աշխարհի տարբեր երկրներում :

  • Օտար լեզու

    1. Ծանոթացնել ֆրանսերեն լեզվի առանձնահատկություններին: 2. Նպաստել բառապաշարի հարստացմանը, ֆրանսերենի քերականության իմացությանը: 3. Զարգացնել բանավոր և գրավոր խոսքը: 4. Նպաստել տեքստերի յուրացմանը և նպաստել թարգմանչական հմտությունների զարգացմանը.