ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > Պաշտոնական

Նախադպրոցական կրթության բովանդակության վերանայում և արդիականացում

Ապրիլի 22, 2020
Պաշտոնական

Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը, հիմք ընդունելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2019 թվականի մայիսի 16-ի N 650-Լ որոշմամբ հաստատված ՀՀ կառավարության 2019-2023 թվականների գործունեության ծրագրի 157-րդ միջոցառուման պահանջը, իրականացնում է նախադպրոցական կրթության բովանդակության ամբողջական վերանայում և արդիականացում:

Նախադպրոցական կրթության պետական կրթական չափորոշիչների և նախադպրոցական կրթական ծրագրերի վերաբերյալ Ձեր առաջարկությունները կարող…

ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն ապրիլի 17-ին կազմակերպել է հինգերորդ գլոբալ տեսակոնֆերանսը` նվիրված հանրակրթության համակարգում հեռավար ուսուցման արդյունավետությանը

Ապրիլի 20, 2020
ՏՀՏ նորություններ Պաշտոնական

Վեբինարի նպատակն էր կիսվել անդամ-երկրների փորձով, թե ինչպիսին է հեռավար ուսուցման հասանելիությունը տարբեր տարիքային խմբերի համար, ինչ միջոցներ են ձեռնարկվում ուսուցիչներին, սովորողներին և ծնողներին օժանդակելու և ուսման որակը տարբեր հարթակներում ապահովելու համար, ինչպես նաև ինչ մեխանիզմներ են ստեղծվում հեռավար ուսուցման ծրագրերի արդյունավետությունը վերահսկելու և գնահատելու համար: Տեսակոնֆերանսին Հայաստանը ներկայացրել է…

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի ուղերձը հուշարձանների պահպանության ոլորտի աշխատակիցներին՝ Հուշարձանների և տեսարժան վայրերի միջազգային օրվա առթիվ

Ապրիլի 18, 2020
Մշակութային լուրեր Պաշտոնական

Հուշարձանների պահպանության ոլորտի հարգելի՛ աշխատակիցներ,

Հուշարձանների և տեսարժան վայրերի միջազգային խորհրդի (ԻԿՕՄՕՍ) առաջարկությամբ ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն 1983 թվականից ապրիլի 18-ը նշում է որպես Հուշարձանների և տեսարժան վայրերի միջազգային օր: Շնորհավորում եմ ձեզ և ոլորտի բոլոր երախտավորներին մասնագիտական տոնի առթիվ:

Մեր պետության և ժողովրդի անունից շնորհակալություն եմ հայտնում ձեզ նվիրված աշխատանքի, հայկական հուշարձանների…

Մեկնարկել է «Հեռավար ուսուցում կազմակերպելու հմտություններ» թեմայով արագացված երկրորդ դասընթացը

Ապրիլի 16, 2020
ՏՀՏ նորություններ Պաշտոնական

ՀՀ ԿԳՄՍՆ Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնն այսօրվանից իրականացնում է «Հեռավար ուսուցում կազմակերպելու հմտություններ» թեմայով արագացված երկրորդ դասընթացը, որին մասնակցելու են արդեն հայտ ուղարկած մասնագետներից շուրջ 400-ը։

Մասնակիցները կստանան Moodle համակարգում աշխատելու հմտություն, որի օգնությամբ կկարողանան ստեղծել և վարել հեռավար դասընթացներ: Դասընթացի տևողությունը 2 շաբաթ է: Դասընթացում գրանցված բոլոր մասնակիցները դասընթացավարներից…

Վարչապետի մոտ քննարկվել է ավարտական և ընդունելության քննությունների կազմակերպման գործընթացը

Ապրիլի 15, 2020
Պաշտոնական

Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի գլխավորությամբ տեղի է ունեցել խորհրդակցություն, որի ընթացքում քննարկվել է ստեղծված իրավիճակում ավարտական քննությունների կազմակերպման գործընթացը:

Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը ներկայացրել է հանրակրթական, միջին մասնագիտական և բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում ավարտական, ինչպես նաև բուհերի ընդունելության քննությունների անցկացման վերաբերյալ առաջարկությունների փաթեթ: Նշվել է, որ այն մշակվել է՝ հաշվի…

«Հեռավար կրթության մարտահրավերներն ու հնարավորություններն արտակարգ դրության պայմաններում» թեմայով խորհրդարանական լսումներ

Ապրիլի 11, 2020
Պաշտոնական

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը մասնակցել է ՀՀ ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի և Միջազգային հանրապետական ինստիտուտի անցկացրած «Հեռավար կրթության մարտահրավերներն ու հնարավորություններն արտակարգ դրության պայմաններում» թեմայով խորհրդարանական լսումներ-աշխատանքային հեռավար քննարկմանը։
Ժաննա Անդրեասյանը ներկայացրել է ԿԳՄՍՆ-ի` կրթության շարունակականությունն ապահովելու առումով կատարած քայլերը…

Խորհրդարանական հանձնաժողովը հեռավար կրթության իրականացման հետ կապված հարցեր է քննարկել

Ապրիլի 11, 2020
Պաշտոնական

Ապրիլի 9-ին ՀՀ Ազգային ժողովի կրթության, գիտության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության եւ սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովն անցկացրել է հեռավար քննարկում՝ «Հեռավար կրթության մարտահրավերներն ու հնարավորությունները արտակարգ դրության պայմաններում»  թեմայով: Մասնակցել են ՀՀ ԱԺ պատգամավորներ, գործադիր մարմնի պատասխանատուներ, դպրոցների տնօրեններ, ուսուցիչներ, ծնողներ, մեդիաոլորտի մասնագետներ, միջազգային կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ:

Հեռավար քննարկումը նախաձեռնել եւ վարել…

Առցանց հարթակներ՝ սփյուռքահայերի համար

Ապրիլի 10, 2020
Պաշտոնական Սփյուռքի լրատու

Կորոնավիրուսի տարածումը կանխարգելելու նպատակով տարբեր երկրներում հայտարարված արտակարգ դրության պայմաններում առաջացած իրավիճակում մեր սփյուռքահայ հայրենակիցների կրթական գործընթացի շարունակականությունը հնարավորինս ապահովելու նպատակով ԿԳՄՍ նախարարության յութուբի (https://www.youtube.com/user/armeduchannel) ալիքում տեղադրվել են հայագիտական առարկաների տեսադասեր՝ «Հայոց լեզու», «Հայ գրականություն» և «Հայոց պատմություն» առարկաներից` https://bit.ly/34m1Wtm

Բացի այդ, ԿԳՄՍՆ-ի գործարկած հեռավար կրթության ռեսուրսների համալիր էջում (heravar.armedu.am)…

Տեսակոնֆերանս գիտական կազմակերպությունների հետ

Ապրիլի 9, 2020
Պաշտոնական

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Արայիկ Հարությունյանի նախաձեռնությամբ և Գիտության կոմիտեի նախագահ Սարգիս Հայոցյանի մասնակցությամբ տեղի է ունեցել տեսակոնֆերանս Հայաստանի գիտական կազմակերպությունների տնօրենների հետ: Հանդիպմանը քննարկվել են արտակարգ իրավիճակի պայմաններում ստեղծված խնդիրների հաղթահարման աջակցության վերաբերյալ վերջիններիս առաջարկները:

Տեսակոնֆերանսին մասնակցել են ՀՀ ԳԱԱ մոլեկուլային կենսաբանության ինստիտուտի, «Հայկենսատեխնոլոգիա» գիտա-արտադրական կենտրոնի, Հնագիտության և ազգագրության ինստիտուտի,…

Կրթական համագործակցային ծրագրեր իրականացնող կազմակերպությունների հետ երկրորդ հեռավար աշխատանքային հանդիպում

Ապրիլի 6, 2020
Պաշտոնական

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության նախաձեռնությամբ տեղի է ունեցել հեռավար աշխատանքային երկրորդ քննարկումը կրթության ոլորտում համագործակցային ծրագրեր իրականացնող կազմակերպությունների ներկայացուցիչների հետ՝ միտված կորոնավիրուսի տարածումը կանխարգելելու նպատակով հայտարարված արտակարգ դրության պայմաններում կրթության շարունակականության ապահովման համար ԿԳՄՍ նախարարության իրականացրած քաղաքականության և ծրագրերի ուղղությամբ գործընկեր կառույցների ջանքերի համադրմանը:

Հեռավար քննարկմանը մասնակցել են ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալներ…

  • Եղիշե Չարենց

     Դասընթացը պատրաստել է Քնարիկ Բաբայանը:   /Վանաձորի Պ.Սևակի անվան թիվ 30                       հիմն. դպրոց:/ Դասընթացը նախատեսված է 7-րդ դասարանում սովորող աշակերտների և գրականության ուսուցիչների համար: Հարգելի՛ մասնակիցներ,այս դասընթացի շրջանակներում կծանոթանանք հայ գրականության խոշորագույն դեմքերից մեկի՝ Ե.Չարենցի կյանքին ու ստեղծագործությանը: Դասընթացի նպատակներն են՝              իմանա՝  Չարենցի կյանքի հիմնական դրվագները,  ստեղծագործության ընդհանուր պատկերը,  մեծերի կարծիքները Չարենցի մասին, << Հայրենիքում>>,<< Տաղ անձնական>>, <<Ես իմ անուշ Հայաստանի>> բանաստեղծությունները:               Կարողանա՝ ներկայացնել հեղինակի կյանքը, արժևորել և ամբողջացնել հեղինակի կերպարը,  ներկայացնել բանաստեղծությունների հիմնական բովանդակությունը:

  • Աթլետիկա

    Վազքի օգտակարությունը Շատ հաճախ վազքի օգտակարության մասին տարբեր հոդվածներ կարդալով՝ մենք գլխի չենք ընկնում, որ վազքին ևս պետք է գրագետ մոտեցում ցուցաբերել: Առաջին հերթին պետք է ճիշտ սնվել: Վազքով զբաղվող մարդկանց մեծ մասը կարճ ժամանակ հետո թողնում է այս զբաղմունքը: Նրանց օրգանիզմը հյուծվում է, ոչ ճիշտ սնվելու հետևանքով առաջանում են գլխապտույտներ: Մարդիկ դժվարանում են անգամ աստիճաններով բարձրանալ: Վազքն սկսելուց առաջ հարկավոր է կատարել նախավարժանք: Մեր օրգանիզմը մի համակարգ է, որը շատ դանդաղ է փոփոխության ենթարկվում: Այն, ինչ կտրուկ է կատարվում, բռնություն է, և եթե հանգիստ վիճակից անմիջապես անցնեք վազքի, դա կնշանակի գերբեռնվածություն օրգանիզմի համար: Այնպես որ, վազքով զբաղվել հարկավոր է աստիճանաբար: Նույնը վերաբերում է կանգ առնելուն: Կտրուկ կանգ առնելը կարող է բերել սրտի նոպայի:   Չի կարելի վազքից անմիջապես հետո ջուր խմել: Սիրտը դեռ չի հասցրել հանգստանալ, իսկ դուք նրան ծանրաբեռնում եք ջրով: Կարելի է ջուր միայն 15-20 րոպե հետո: Կա մի նրբություն՝ երկարատև վազքի ժամանակ ջուր խմելը դառնում է անհրաժեշտություն, որպեսզի արյունը չխտանա, հարկավոր է ջուրը խմել փոքր կումերով: Աթլետիկան բաղկացած է հինգ բաժիններից՝ քայլք վազք ցատկեր նետումներ բազմամարտ որոնք իրենց հերթին բաժանվում են շատ ձևերի և խմբերի։ Վազքը մի մեծ հարցական նշան է, որն ամեն օր հարցնում է ձեզ. «Ո՞վ եք դուք այսօր դառնալու՝ թույլիկ, թե կամային անհատականություն»: Պատասխանը սովորաբար լինում է երկրորդը:Փիթեր Մայեր, օլիմպիական խաղերի կրկնակի չեմպիոնՎազքի ճիշտ տեխնիկայի հիմնական բաղադրիչներից է կորպուսի անշարժությունը ուղղահայաց առանցքի հանդեպ: Դա զերծ կպահի ողնաշարի և հոդերի վնասվածքներից: Հարկավոր է հետևել կեցվածքին: Ճիշտ վազելու համար մարմինը չպետք է թեքել առաջ կամ հետ: Մարմնի թեքությունն ավելացնում է «ոտքով բախվելու» հավանականությունը, հետ թեքվելու դեպքում ազդրերը չափից ավելի են բարձրանում և խախտվում է շարժումների սլացիկությունը: Արմունկը պետք է ծալված լինի 90 աստիճանի տակ, դաստակը պետք է ազատ թողնել, չսեղմել: Պետք է հիշել, որ շարժումների ազատությունն ապահովում է անկաշկանդ ռիթմիկ շնչառություն և հետաձգում է հոգնածությունը:

  • Գլուխ 3. Կենդանի նյութի քիմիական կազմավորվածությունը

    Բջջի քիմիական կազմը (28ժամ )Դասընթացը պատրաստել է Աղավնի Մնացականյանը(Մարզ Արագածոտն քաղաք Աշտարակ թիվ 5 ավագ դպրոց)Կրթական հիմնական խնդիրներըԸնդլայնել գիտելիքները կենդանի նյութի քիմիական կազմի և դրա հետ կապված առանձնահատկությունների մասին:Ուսումնասիրել բջջի քիմիական կազմը,տարբերակել նրանում գտնվող քիմիական նյութերը ՝անօրգանական և օրգանական:Զարգացնել աշակերտի կարողությունները.*գաղափար կազմել նյութի մասին ՝ելնելով նրա բաղադրությունից*առանձնացնել բջջի քիմիական բաղադրիչների դերն ու նշանակությունը *իրականացնել կեսաբանական տեղեկատվության ինքնուրույն որոնում ( դասագրքերում,տեղեկագրքերում,գիտամասսայական հրատարակություններում, ինտերնետում և այլն)*կատարել վերլուծություններ*գալ եզրահանգմանԹեմայի ուսումնասիրման համար նախընտրելի մեթոդները(կաիելի է նաև փոփոխել))*շրջված դաս*մտագրոհ*համագործակցային ուսուցում՝խմբային աշխատանք*հասկացությունների քարտեզագրում*Վենի դիագրամԹեմայի ուսումնասիրման համար նախատեսված ժամաքանակի (28) բաշխում ՝ ըստ ենթաթեմաների1.

  • Հեքիաթը երաժշտության մեջ

    Դասի նպատակն է ծանոթացնել Պետյան և գայլը սիմֆոնիկ հեքիաթին և սիմֆոնիկ նվագախմբի նվագարաններին:Նպատակներից է նաև սիմֆոնիկ  նվագախմբի նվագարանները հնչողությամբ տարբերելու կարողությունը զարգացնելը:Կարևորագույն նպատակներից է երեխաների մեջ  մանուկ հասակից դաստիարակել սեր դեպի սիմֆոնիկ երաժշտությունը:

  • Բառակազմություն: Պարզ, բարդ, ածանցավոր բառեր: 4-րդ դասարան:

    Սիրելի՛ երեխաներ, այսօր մենք քերականությունից կբացենք մի մեծ պատուհան, որը մեզ կուղեկցի բառերի զարմանահրաշ աշխարհ: Կյանքում ամեն բան ունի իր սկզբնակունքը: Բառերն էլ ունեն արմատներ, որից սնվում, ծնվում են նորանոր բառեր, որոնք հարստացնում են հայերենի բառապաշարը: Թեմայի նպատակն է՝1. Տարբերել պարզ, բարդ, ածանցավոր բառերը:2. Իմանալ «արմատ» հասկացությունը:3. Կարողանալ պարզ բառերից ստանալ բարդ և ածանցավոր բառեր:4. Առանձնացնել արմատը ածանցից:5. Արժևորել բառերի դերը բառապաշարի հարստացման գործում:

  • Պտտական մարմիններ

    Երկրաչափություն 11-րդ դասարանԳաղափար պտտական մարմինների մասինԳլանի և գլանային մակերևույթի հասկացություններըԳլանի հատույթներըԿոնի և կոնային մակերևույթի հասկացություններըԿոնի հատույթները

  • Աֆրիկա աշխարհագրական դիրքը, ափագիծը, ռելիեֆը: Կլիման, ներքին ջրերը: Բնական զոնաները, սավանաների զոնայի բնութագիրը:

    Դասի նպատակն է վերլուծել  Աֆրիկա մայրացամաքի աշխարհագրական դիրքի, ափագծի մասնատվածության, ռելիեֆի  առնձնահատկությունները: Վերլուծել Աֆրիկայի կլիման ձևավորող հիմնական գործոնները, բացահայտել ջրագրական ցանցի առանձնահատկությունները: Բացատրել բնական զոնաների տարածման առանձնահատկությունները, դրանց կլիմայական, հողային պայմանների, բուսական ու կենդանական աշխարհի օրինաչափությունները:

  • Мир, в котором мы живём

    Удивительные приключения девочки Жени .,,Цветик-семицветик,, . Прекрасная сказка,заглавие которой говорит о себе.Пятиклассники с большим интересом читают сказку  В .П. Катаева ,,Цветик-семицветик,,

  • Мы и мир вокруг нас,

    Ознакомление с произведениями Русских писателей, которых они восхишаются не только природой, но и заставляют читателя задуматся о том как ее сохранить.

  • Мир, в котором мы живём

    ,,Цветик- семицветик,,  Заглавие сказки говорит о себе .Цветок ,состоящий из семи лепестков, выполняет все желания девочки Жени.Пятиклассники с большим интересом читают сказку В. П. Катаева ,, Цветик-семицветик,,