ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Վարչապետ Փաշինյանը ծանոթացել է Արարատի մարզում իրականացված և ընթացքի մեջ գտնվող ծրագրերին

Օգոստոսի 22, 2024
Պաշտոնական

Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանն այսօր այցելել է Արարատի մարզ. շրջայցին մասնակցել է նաև ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը։ Նրանք շրջել են մարզի մի շարք հաստատություններում, ծանոթացել իրականացված աշխատանքներին։

Վարչապետին ներկայացվել է Արարատի մարզի պատմական Արտաշատ մայրաքաղաքի հուշարձանախմբի պահպանության և զարգացման հայեցակարգի առաջարկը: ԿԳՄՍ նախարարության պատվերով Արտաշատը պեղող հնագիտական արշավախմբի կողմից մշակվել է պատմական Արտաշատ մայրաքաղաքի հուշարձանախմբի պահպանության և զարգացման հայեցակարգի առաջարկ:

Նախարարության պատվերով 2024-2025 թթ. տարածքում կառուցվելու է նաև տիպային տեղեկատվական կենտրոն՝ իր ենթակառուցվածքներով: Ըստ հայեցակարգի՝ նախատեսվում են նոր պեղումներ, ամրակայման, նորոգման, վերականգնման աշխատանքներ արդեն պեղված հատվածներում: Հայեցակարգով նախատեսվում են նաև հայրենաճանաչողական կրթական ծրագրեր: Իրականացվելու է նաև Հին Արտաշատ մայրաքաղաքի գետամերձ հատվածը քաղաքացիներին ու զբոսաշրջիկներին հասանելի դարձնելու ծրագիր:

Վարչապետը և նախարարը Արարատ համայնքի Երասխ բնակավայրում ծանոթացել են մարզադպրոցի կառուցման աշխատանքների ընթացքին: Սուբվենցիոն ծրագրի շրջանակում իրականացվող աշխատանքների ընդհանուր արժեքը կազմում է շուրջ 173 մլն դրամ, որից 112 մլն դրամը տրամադրել է Կառավարությունը: Աշխատանքները կավարտվեն այս տարի:

Կառավարության ղեկավարին ներկայացվել է նաև Արարատ բնակավայրում մարզադպրոցի կառուցման ընթացքը: Սուբվենցիոն ծրագրի շրջանակում իրականացվող աշխատանքների ընդհանուր արժեքը կազմում է շուրջ 353 մլն դրամ, որից 229 մլն դրամը հատկացրել է Կառավարությունը։

Աշխատանքային այցի շրջանակում վարչապետին ներկայացվել են Վեդի համայնքի Վանաշեն բնակավայրում դպրոցի կառուցման աշխատանքները: Ասիական զարգացման բանկի վարկային միջոցներով և ՀՀ պետական բյուջեի միջոցներով իրականացվող շինարարության արժեքը կազմում է շուրջ 2 մլրդ 400 մլն դրամ: Արդյունքում բնակավայրը կունենա նորակառույց դպրոց: Դպրոցը նախատեսված է 432 աշակերտի համար: Շինարարական աշխատանքները սկսվել են 2023թ., իրականացվում են հիմնային աշխատանքներ։

Կառավարության ղեկավարին ներկայացվել են նաև Ուրցաձորի Տափի բերդի պարիսպներին կից օժանդակ շինությունների վերականգնման աշխատանքները: Տափի բերդը և եկեղեցին վերականգնվել են 2008-2009 թթ.։ Պարիսպներին կից կառույցները կիսատ են մնացել, ամրոցը չունի զբոսաշրջային ենթակառուցվածք: Կառավարության որոշմամբ ս. թ. օգոստոս ամսին հատկացվել է մոտ 5 մլն դրամ՝ եկեղեցու հարավային հատվածի պեղումների, բերդի պարիսպներին կից օժանդակ շինությունների վերականգնման, ավտոկայանատեղի կառուցման գիտանախագծային փաստաթղթերի կազմման համար: Պեղումների և նախագծային փաթեթի կազմելու նպատակով կսահմանվի 12 ամիս ժամկետ: Այժմ շրջանառվում է Կառավարության համապատասխան որոշման նախագիծ, և ամրոցը շուտով կստանա արգելոց-թանգարանի կարգավիճակ, որից հետո հնարավոր կլինի տարածքում կառուցել նաև տիպային տեղեկատվական կենտրոն, որի նախագիծը մշակվել է 2023 թ.:

Արալեզ բնակավայրում Կառավարության ղեկավարը ծանոթացել է նորակառույց մանկապարտեզում ստեղծված պայմաններին: Ծրագրի արժեքը կազմել է 882 մլն դրամ, որը հատկացրել է Կառավարությունը: Նորակառույց մանկապարտեզը նախատեսված է 144 երեխայի համար:

Կառավարության ղեկավարը ծանոթացել է նաև Մասիսի նորակառույց թիվ 5 ավագ դպրոցում ստեղծված պայմաններին: Ծրագիրն իրականացվել է ՀՀ պետական բյուջեի միջոցներով, արժեքը 795 մլն դրամ է: Մասիսի ավագ դպրոցը նախատեսված է 288 աշակերտի համար:

Վարչապետի մարզային այցի վերջին կանգառը եղել է Մասիս համայնքի Հայանիստ բնակավայրում, որտեղ ներկայացվել է դպրոցի կառուցման ընթացքը: Ասիական զարգացման բանկի վարկային միջոցներով և ՀՀ պետական բյուջեի միջոցներով իրականացվող շինարարության արժեքը կազմում է շուրջ 2 մլրդ 423 մլն դրամ: Արդյունքում բնակավայրը կունենա նորակառույց դպրոց: Դպրոցը նախատեսված է 432 աշակերտի համար:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան