ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ նոյեմբերի 29-ին՝ ժամը 19:00-ին, Աշտարակի դրամատիկական թատրոնում կկայանա Միքայել Նազարենկոյի «Ամ, ամիս ու ժամ» խորագրով նորարարական ցուցահանդես-պերֆորմանսը։
Նախագիծը հանդիսատեսին առաջարկում է վերապրել ժամանակի ընթացքը՝ բանաստեղծական տողերի, պարի և հեղինակային երաժշտության համադրությամբ։ Ցուցահանդեսը ներկայացվում է ոչ ավանդական ձևաչափով․ կիրառվում են նորարարական և հիբրիդային արտահայտչամիջոցներ, որոնք նոր մոտեցում են…
Մշակույթի ոլորտի միջազգային հեղինակավոր փառատոների մրցանակաբաշխություններին մասնակցած և մրցանակների արժանացած մշակույթի գործիչների դրամական խրախուսման նպատակով ՀՀ կառավարության որոշմամբ հատկացվել են լրացուցիչ ֆինանսական միջոցներ։
«Մշակույթի ոլորտի միջազգային հեղինակավոր փառատոների մրցանակաբաշխություններին մասնակցած և մրցանակի արժանացած մշակույթի գործիչների դրամական խրախուսում» միջոցառման շրջանակում 2025 թվականին հատկացվել է 75 մլն 486 հազար դրամ՝ 13 մշակույթի…
ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի «Մշակութային ինքնարտահայտման ձևերի բազմազանության խրախուսման և պաշտպանության մասին» կոնվենցիայի ընդունման 20-ամյակին նվիրված «Մշակութային խաչմերուկ» երևանյան միջազգային համաժողովի շրջանակում ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության և Շվեդիայի արվեստի դրամաշնորհների կոմիտեի միջև ստորագրվել է փոխըմբռնման հուշագիր:
Հուշագիրը ստորագրել են ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը և Շվեդիայի արվեստի դրամաշնորհների կոմիտեի վերլուծության և համագործակցության վարչության պետ…
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության ֆինանսական աջակցությամբ «Հենք» կրթական ՀԿ-ն իրականացրել է «Կրթությունը մշակույթ է» հեռուստանախագիծը, որի ամփոփիչ ցուցադրությունը տեղի է ունեցել Հենրիկ Իգիթյանի անվան գեղագիտության ազգային կենտրոնի «Փոքր թատրոնում»:
Ներկաներին ողջունել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը՝ կարևորելով մրցույթի վերջին փուլը «Փոքր թատրոնում» անցկացնելու հանգամանքը։ Նախարարի տեղակալը…
ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ, ՀՀ վարչապետի տիկին Աննա Հակոբյանի հովանու ներքո, «Կողք կողքի» կրթամշակութային հասարակական կազմակերպությունը 2025 թվականի նոյեմբերի 30-ից դեկտեմբերի 3-ը կանցկացնի «Կողք կողքի» 6-րդ միջազգային ներառական երաժշտական արտ փառատոնը:
Փառատոնն անցկացվում է «Ներառական հասարակություն՝ քաղաքակիրթ երկիր» կարգախոսի ներքո։
Փառատոնը միտված է զարգացման առանձնահատկություններով երեխաների և պատանիների ստեղծագործական ներուժի…
«Մատենադարան» Մ. Մաշտոցի անվան հին ձեռագրերի գիտահետազոտական ինստիտուտում տեղի է ունեցել «Մշակութային խաչմերուկ» երևանյան միջազգային համաժողովի բացման արարողությունը, որը նվիրված է ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի «Մշակութային ինքնարտահայտման ձևերի բազմազանության խրախուսման և պաշտպանության մասին» կոնվենցիայի ընդունման 20-ամյակին:
Բացման արարողությանը ներկա են եղել Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, նախարարի տեակալներ Դանիել Դանիելյանը…
ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ Հայաստանի կինոյի հիմնադրամը «Մալյան 100» ծրագրի շրջանակում Նարեկացի արվեստի միությունում ներկայացրել է Հենրիկ Մալյանի 100-ամյակին նվիրված լուսանկարների ցուցահանդեսը։
Ցուցահանդեսում ներկայացված են ռեժիսորի ընտանեկան արխիվից պահպանված եզակի լուսանկարներ, ֆիլմերի նկարահանման հրապարակներից կադրեր, ինչպես նաև Մալյանի ստեղծագործական կյանքի տարբեր փուլերը ներկայացնող փաստագրական նյութեր։ Ներկայացված նյութերը հնարավորություն են տալիս բացահայտել…
ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ Վանաձորի Շ. Ազնավուրի անվան մշակույթի պալատում նոյեմբերի 28-ին՝ ժամը 19։00-ին և նոյեմբերի 29-ին՝ ժամը 17։00-ին, Վանաձորի «Հորովել» երգի-պարի անսամբլը հանդես կգա «Տիրուհիները» պարային ներկայացման առաջնախաղով։
Պարային ներկայացումը նվիրված է հայոց պատմության մեջ նշանակալի ավանդ ունեցած հինգ թագուհիներին՝ Զարուհի, Սաթենիկ, Փառանձեմ, Խոսրովանույշ, Կեռան. հեղինակ և բեմադրիչ՝ Արայիկ Գևորգյան,…
ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ Երեխաների հատուկ ստեղծագործական կենտրոնն իրականացրել է «Երաժշտական և արվեստի դպրոցներում ներառականության ապահովմանն ուղղված դասընթացներ» ծրագիրը։
Ծրագրի հիմնական նպատակն է զարգացնել երաժշտական և արվեստի դպրոցների դասատուների ներառական դասավանդման հմտությունները, բարելավել կրթության հատուկ կարիք ունեցող երեխաների հետ արդյունավետ աշխատելու մասնագիտական ունակությունը՝ խթանելով հավասար պայմաններում կրթության իրավունքը։
Նախաձեռնությունը կարևոր և…
ԿԳՄՍՆ-ում կայացել են նախարարությանը կից գիտամեթոդական խորհրդի 18-րդ և 19-րդ նիստերը, որոնց ընթացքում քննարկվել է պատմության և մշակույթի հուշարձանների նորոգմանը, ամրակայմանն ու վերականգնմանն առնչվող 2 նախագիծ:
ԿԳՄՍ նախարարության պատվերով մշակված Արագածոտնի մարզի Աշտարակի Ծիրանավոր եկեղեցու վերականգնման, տարածքի բարեկարգման հարցը համարվել է ընդունելի: Շիրակի մարզի Անի համայնքի Գուսանագյուղի դղյակի ամրակայման նորոգման…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան