ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Անցկացվել են երաժշտական և արվեստի դպրոցներում ներառականության ապահովմանն ուղղված դասընթացներ

Նոյեմբերի 26, 2025
Մշակութային լուրեր

ԿԳՄՍ նախարարության աջակցությամբ Երեխաների հատուկ ստեղծագործական կենտրոնն իրականացրել է «Երաժշտական և արվեստի դպրոցներում ներառականության ապահովմանն ուղղված դասընթացներ» ծրագիրը։

Ծրագրի հիմնական նպատակն է զարգացնել երաժշտական և արվեստի դպրոցների դասատուների ներառական դասավանդման հմտությունները, բարելավել կրթության հատուկ կարիք ունեցող երեխաների հետ արդյունավետ աշխատելու մասնագիտական ունակությունը՝ խթանելով հավասար պայմաններում կրթության իրավունքը։

Նախաձեռնությունը կարևոր և առաջնահերթ քայլ է մշակութային կրթության ոլորտում՝ արվեստի միջոցով բոլոր երեխաներին հավասար հնարավորություններ ընձեռելու և կրթության ներառականությունը խթանելու նպատակով:

2025 թ. ծրագրում ներառված են երեք միջազգային և վեց հայաստանյան բանախոսների մասնակցությամբ դասընթացներ, որոնք զգալիորեն նպաստել են ծրագրի արդյունավետ իրականացմանը։

Դասընթացների բովանդակությունը ներառում է տեսական և գործնական պարապմունքներ, որոնք ընդգրկում են ներառական կրթության մեթոդաբանության, միջավայրի հարմարեցման մեխանիզմների, մանկավարժական էթիկայի և այլ հիմնարար թեմաներ։

Ծրագիրն իրականացվել է Երևանում և 7 մարզում՝ Արարատում, Գեղարքունիքում, Տավուշում, Կոտայքում, Արմավիրում, Շիրակում և Արագածոտնում՝ ապահովելով լայն աշխարհագրություն։ Ընդհանուր առմամբ՝ դասընթացներին մասնակցել է 83 ուսումնական հաստատության 308 մանկավարժ։

Ծրագրին մասնակցած մանկավարժները դասընթացների ավարտից հետո սկսել են գործնականում կիրառել նոր գիտելիքները՝ աշխատելով հատուկ կարիքով երեխաների հետ։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն

    Թեմայի հեղինակ՝ Shushanik Dallaqyan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…

  • Նախագծային աշխատանքներում խնդրադրման և դրա ձևակերպման ռազմավարության կարևորությունը

    Թեմայի հեղինակ՝ Lilit Ghazaryan

    Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…

  • իմ ընտանիքի պատմությունը

    Թեմայի հեղինակ՝ Կարինե Ալեքսանյան

    Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…

  • 21-ՐԴ ԴԱՐԻ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

    Թեմայի հեղինակ՝ Արամյան Աննա

    Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…

  • Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ

    Թեմայի հեղինակ՝ Մայա Վարդանյան

    Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…