Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի (ԿՏԱԿ) «Հեռավար ուսուցում» elearning.armedu.am համակարգում ավարտվեց տարբեր առարկաների ուսուցիչների համար կազմակերպված «Հեռավար ուսուցում կազմակերպելու հմտություններ» թեմայով հերթական դասընթացը (07.03.2018 - 04.05.2018), որի ընթացքում մասնակիցները ծանոթացան հեռավար դասընթաց ստեղծելու գործիքներին, նորացված Moodle համակարգի օգտագործման հմտություններին, ստեղծեցին էլեկտրոնային ուսումնական նյութեր և հեռավար ուսուցման դասընթացների նախագծեր: Դասընթացին գրանցված 44 մասնագետներից…
Մայիսի 17-ին Հայ-հնդկական ՏՀՏ գերազանցության կենտրոնում անցկացվեց «ՈԶՆԻ 2018» ամենամյա դպրոցական համակարգչային մրցույթի եզրափակիչ փուլը, որին մասնակցում էին մրցույթի առաջին (դպրոցական) փուլն հաղթահարած շուրջ 440 աշակերտներ:
Մրցույթի նպատակն է՝
ԵՐԵՎԱՆ, 17 ՄԱՅԻՍԻ, ԱՐՄԵՆՊՐԵՍ: «Ոզնի-2018» ամենամյա դպրոցական համակարգչային մրցույթը 6-11-րդ դասարանների աշակերտներին հնարավորություն է տալիս զարգացնել տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վերաբերյալ գիտելիքները, հետաքրքիր աշխատանքներ ստեղծելու համար զարկ տալ երևակայությանը: Մրցույթի երկրորդ փուլն անցկացվեց մայիսի 17-ին Հայ-հնդկական ՏՀՏ գերազանցության կենտրոնում:
«Սկզբում մրցույթն իրականացվում էր միայն Երևանում, բայց տարիների ընթացքում ընդգրկվեցին նաև ՀՀ մարզերը:…
«Հայկական կրթական միջավայր» պորտալն ու հիմնական ենթակայքերը («Հայկական կրթական ֆորումը», «Պաշարների շտեմարան», «Ուսուցման ինտերակտիվ տեխնոլոգիաներ» կայքերը, «Հեռավար ուսուցում» համակարգը) 2018 թվականի ապրիլ ամսին ունեցել են ավելի քան 830,126 էջի դիտում և շուրջ 48,878 այցելու: Յուրաքանչյուր այցելության միջին տևողությունը եղել է 8.78 րոպե:
Բացի Հայաստանից կայքն ունեցել է այցելուներ նաև…
Այսօր, Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնում, տեղի ունեցավ հանդիպում «Դպրոցական կայքեր» մրցույթի հաղթող դպրոցների ղեկավարների և կայքերը գործարկող մասնագետների հետ: ԿՏԱԿ-ի տնօրեն Ա.Պողոսյանը շնորհավորեց հաղթողներին, նրանց հանձնեց պատվոգրեր և մրցանակներ: Հանդիպման ընթացքում ԿՏԱԿ-ի աշխատակիցները հյուրերի հետ քննարկեցին արդյունավետ համագործակցության և կրթական ՏՀՏ-ների կիրառմանը վերաբերվող տարբեր հարցեր:
Ինչպես հայտնի է, «Դպրոցական կայքերի»…
«Հայկական կրթական միջավայր» պորտալն ու հիմնական ենթակայքերը («Հայկական կրթական ֆորումը», «Պաշարների շտեմարան», «Ուսուցման ինտերակտիվ տեխնոլոգիաներ» կայքերը, «Հեռավար ուսուցում» համակարգը)
2018 թվականի փետրվար ամսին ունեցել են ավելի քան 1,018,727 էջի դիտում և շուրջ 57,530 այցելու: Յուրաքանչյուր այցելության միջին տևողությունը եղել է 5.4 րոպե:
Բացի Հայաստանից կայքն ունեցել է այցելուներ…
eLearning INDUSTRY կայքում ուսուցիչների համար ներկայացված են 5 ազատ՝ շնորհնդեսներ և սահիկաշարեր ստեղծելու կրթական գործիքներ:
Այս գործիքները կօգնեն ուսուցիչներին իրենց աշակերտներին հաղորդակից դարձնել տեխնոլոգիաներին և դասերն էլ ավելի հետաքրքիր ձևով կազմակերպել, ինչպես նաև ընդգրկել այս գործիքներն աշակերտների համար նախատեսված հանձնարարականներում։
1. Prezi - https://prezi.com/
Prezi-ն ամպային համակարգ է, որը հնարավորություն…
iOS և Android համակարգերի համար նախատեսված, լեզուներ սովորելու համար մշակված լավագույն անվճար հավելվածները (աղբյուր՝ "IT trend").
1. Duolingo
Android - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.duolingo&hl=ru
iOS - https://itunes.apple.com/ru/app/duolingo-duolingo-izucaj-anglijskij/id570060128?mt=8
Dualingo-ն ամենահայտնի հավելվածներից մեկն է: Անգլերեն սովորելու համար նախատեսված այս հավելվածով աշխարհում արդեն սովորում է մոտ 150 միլիոն մարդ: Այն առաջարկում է ճիշտ կարդալու, խոսակցական և…
Սկսում ենք հայերենի քերականության ուսուցումը տեսադասերով: Նախ ուսումնասիրելու ենք ձևաբանության բաժինը՝ առանձին-առանձին անդրադառնալով խոսքի մասերին, այնուհետև կանցնենք քերականության մյուս բաժիններին:
Մեր տեսադասերը պատրաստել ենք հանրության լայն շրջանակների համար: Դրանք կարող են օգտակար լինել նախ և առաջ հանրակրթական դպրոցի սովորողներին, ուսուցիչները կարող են կիրառել համապատասխան թեմաներն ուսուցանելիս:
Տեսադասերը կարող են օգտակար…
«Հայկական կրթական միջավայր» պորտալն ու հիմնական ենթակայքերը («Հայկական կրթական ֆորումը», «Պաշարների շտեմարան», «Ուսուցման ինտերակտիվ տեխնոլոգիաներ» կայքերը, «Հեռավար ուսուցում» համակարգը) 2018 թվականի հունվար ամսին ունեցել են ավելի քան 887,500 էջի դիտում և շուրջ 62,000 այցելու: Յուրաքանչյուր այցելության միջին տևողությունը եղել է 5.2 րոպե:
Բացի Հայաստանից կայքն ունեցել է այցելուներ նաև ՌԴ-ից,…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան