«Մայքրոսոֆթ»-ի հայաստանյան գրասենյակը և Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնը (ԿՏԱԿ) կնքել են համագործակցության հուշագիր, որի շրջանակում ՀՀ դպրոցներում կներդրվի Office 365 կրթական փաթեթը:
«ԿՏԱԿ-ը մշակում է հանրակրթության կառավարման տեղեկատվական համակարգ, որը տարածվելու է ՀՀ բոլոր դպրոցներում: Վերջին մեկ տարվա ընթացքում սերտորեն համագործակցում էինք ԿՏԱ-ի հետ: Այդ համագործակցության շրջանակում…
ՀՀ կրթության եւ գիտության նախարարության ու Microsoft ընկերության հայաստանյան գրասենյակի միջեւ այսօր կնքվել է փոխըմբռնման հուշագիր՝ ՀՀ կրթության որակի բարելավման, կրթական ծրագրերի մշակման, ինչպես նաեւ նորարարությունների ներդրման նպատակով:
Հուշագիրը ստորագրել են նախարար Լեւոն Մկրտչյանը եւ ԱՊՀ-ում Microsoft-ի տարածաշրջանային գրասենյակի ղեկավար Ռոնալդ Բինկոֆսկին:
Microsoft-ն ուսումնական…
Նորագույն տեխնոլոգիաներն հսկայական քայլերով ակտիվորեն մուտք են գործում կրթական ոլորտները և թելադրում ժամանակի պահանջներով կազմակերպել ուսման գործընթացը, որում հատկապես դրսևորվում են նորարար և ստեղծագործ ուսուցիչների մտավոր և կառուցողական աշխատանքները։ Այս ուղղորդվածությամբ ընթացավ հերթական դասը Գուգարքի հիմնական դպրոցի 2-րդ դասարանում «Մաթեմատիկա» առարկայից՝ բազմավաստակ ուսուցչուհի Սվետլանա Քոչինյան ի մատուցմամբ։
Դասը նվիրված էր «Բազմապատկում և բաժանում»…
Ապրիլի 7-ին Լոռու մարզի Ուրասարի հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ Արմեն Մխեյանը Ձորագյուղի հիմնական դպրոցի 5-րդ դասարանցիների համար կազմակերպել էր հեռավար դաս՝ «Կոտորակների գումարումը» թեմայով: Ձորագյուղի հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Արիգա Մելքոնյանի և նույն դպրոցի աշխարհագրության ուսուցիչ Նարեկ Արզումանյանի անմիջական օժանդակությամբ երկու դպրոցի աշակերտները հնարավորություն ստացան ծանոթանալու միմյանց հետ, մասնակիցը դառնալու…
Հինգ տարի առաջ « Իթվինինգ Պլյուսը » հիմնադրվել է որպես վեց երկրների դպրոցներին հարթակ ապահովող ղեկավար, եվրոպայի անմիջական հարևանությամբ «Իթվինինգին » մասնակցող դպրոցները միացնելու համար: Ուսուցիչները Հայաստանից, Վրաստանից,Ադրբեջանից, Մոլդովայից և Ուկրաինայից Արևելյան գործընկերության և Թունիսի մի մասն են: Եվրո-միջերկրական գործընկերության մի մասը ակտիվ ներգրավված է«Իթվինինգ» համայնքին: Ներկայումս «Իթվինինգին» մասնակցում են…
Ավարտվեց «Դպրոցական կայքերի ստեղծում ու շահագործում» թեմայով հեռավար դասընթացը: Դասընթացին ակտիվ մասնակցեցին 136 գրանցված մասնակիցներից 104-ը: Նրանք ստացան ժամանակի պահանջներին համապատասխանող կայքերի ստեղծման ու զարգացման, դրանց գործարկանն օժանդակելու համար գիտելիքներ ու անհրաժեշտ մասնագիտական խորհրդատվություն: Արդյունքում Հայաստանի բոլոր մարզերի 104 դպրոցական կայքեր ևս շահագործվեցին: Դասընթացը ստեղծել և վարել են ԿՏԱԿ-ի ՏՀՏ…
«Հայկական կրթական միջավայրի» ֆորումում (http://forum.armedu.am) 2017թ. հունվար-փետրվար ամիսների ընթացքում ուսուցիչները ստեղծել են 28 նոր թեմաներ (391 գրառում, 18711 դիտում)՝ ուսումնական առարկաների դասավանդման, կրթական տարբեր հարցերի քննարկման և մասնագիտական խորհրդատվության տրամադրման նպատակով, մասնավորապես՝
«Հայկական կրթական միջավայրի» «Պաշարների շտեմարան» ենթակայքում (http://lib.armedu.am) 2017թ. հունվար - փետրվար ամիսներին, ըստ դասակարգված բաժինների, տեղադրվել է ավելի քան 300 նոր ուսումնամեթոդական էլեկտրոնային պաշար, այդ թվում՝
2017թ-ի փետրվարի 21-ին Լոռու մարզի Վանաձորի Ա. Ս. Պուշկինի անվան հ.4 հիմնական դպրոցում անցկացվեց հեռավար դաս «Ֆիզիկա» առարկայից Լոռու մարզի Մղարթի միջնակարգ դպրոցի 8-րդ դասարանի աշակերտների հետ: Դասը վարեց ֆիզիկայի ուսուցչուհի Վեհանուշ Մարտիրոսյանը:
Ուսուցչուհին սահիկահանդեսի միջոցով ամփոփեց հին նյութը՝ «Նյութի կառուցվածքը: Մոլեկուլներ և ատոմներ: Ջերմաստիճանային սանդղակ, ջերմաչափ»: Աշակերտները պատասխանում էին…
էվրիկա ˜ ... Ժամանակակից ուսուցումը իր արմատները ամրացրեց նաև մեր դպրոցում. հ.21 դպրոցի և մեր դպրոցի IX դասարանցիների համար կենսաքիմիական հոսքը ներկայացնող X Ե դասարանի աշակերտները անցկացրին հեռավար դաս «Քիմիա» առարկայից. ժամանակակից տեխնոլոգիաներին տիրապետող աշակերտ - մարդը դարձավ ավելի ինքնավստահ:
Երկու դպրոցների իններորդցիները, մեկը մյուսին գերազանցելով, ճկուն և խելացի հարցերով…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան