Անհնարին է պատկերացնել մեր կյանքը առանց համացանցի, որտեղ թվում է չկան սահմաններ և թվում էթե ամեն ինչ կարող ես անել:
Զարգանում է համացանցը, միևնույն ժամանակ համացանցում ավելանում են վտանգների տեսակներն ու քանակը, ինչպես նաև օգտվող երեխաների քանակը:
Երեխաների անվտանգությունը համացանցում մեծ խնդիր է: Նրանք հաճախ անտեսում են հնարավոր վտանգները: Իրազեկված…
«Մայքրոսոֆթ»-ի հայաստանյան գրասենյակը և Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնը (ԿՏԱԿ) կնքել են համագործակցության հուշագիր, որի շրջանակում ՀՀ դպրոցներում կներդրվի Office 365 կրթական փաթեթը:
«ԿՏԱԿ-ը մշակում է հանրակրթության կառավարման տեղեկատվական համակարգ, որը տարածվելու է ՀՀ բոլոր դպրոցներում: Վերջին մեկ տարվա ընթացքում սերտորեն համագործակցում էինք ԿՏԱ-ի հետ: Այդ համագործակցության շրջանակում…
ՀՀ կրթության եւ գիտության նախարարության ու Microsoft ընկերության հայաստանյան գրասենյակի միջեւ այսօր կնքվել է փոխըմբռնման հուշագիր՝ ՀՀ կրթության որակի բարելավման, կրթական ծրագրերի մշակման, ինչպես նաեւ նորարարությունների ներդրման նպատակով:
Հուշագիրը ստորագրել են նախարար Լեւոն Մկրտչյանը եւ ԱՊՀ-ում Microsoft-ի տարածաշրջանային գրասենյակի ղեկավար Ռոնալդ Բինկոֆսկին:
Microsoft-ն ուսումնական…
Նորագույն տեխնոլոգիաներն հսկայական քայլերով ակտիվորեն մուտք են գործում կրթական ոլորտները և թելադրում ժամանակի պահանջներով կազմակերպել ուսման գործընթացը, որում հատկապես դրսևորվում են նորարար և ստեղծագործ ուսուցիչների մտավոր և կառուցողական աշխատանքները։ Այս ուղղորդվածությամբ ընթացավ հերթական դասը Գուգարքի հիմնական դպրոցի 2-րդ դասարանում «Մաթեմատիկա» առարկայից՝ բազմավաստակ ուսուցչուհի Սվետլանա Քոչինյան ի մատուցմամբ։
Դասը նվիրված էր «Բազմապատկում և բաժանում»…
Ապրիլի 7-ին Լոռու մարզի Ուրասարի հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ Արմեն Մխեյանը Ձորագյուղի հիմնական դպրոցի 5-րդ դասարանցիների համար կազմակերպել էր հեռավար դաս՝ «Կոտորակների գումարումը» թեմայով: Ձորագյուղի հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Արիգա Մելքոնյանի և նույն դպրոցի աշխարհագրության ուսուցիչ Նարեկ Արզումանյանի անմիջական օժանդակությամբ երկու դպրոցի աշակերտները հնարավորություն ստացան ծանոթանալու միմյանց հետ, մասնակիցը դառնալու…
Հինգ տարի առաջ « Իթվինինգ Պլյուսը » հիմնադրվել է որպես վեց երկրների դպրոցներին հարթակ ապահովող ղեկավար, եվրոպայի անմիջական հարևանությամբ «Իթվինինգին » մասնակցող դպրոցները միացնելու համար: Ուսուցիչները Հայաստանից, Վրաստանից,Ադրբեջանից, Մոլդովայից և Ուկրաինայից Արևելյան գործընկերության և Թունիսի մի մասն են: Եվրո-միջերկրական գործընկերության մի մասը ակտիվ ներգրավված է«Իթվինինգ» համայնքին: Ներկայումս «Իթվինինգին» մասնակցում են…
Ավարտվեց «Դպրոցական կայքերի ստեղծում ու շահագործում» թեմայով հեռավար դասընթացը: Դասընթացին ակտիվ մասնակցեցին 136 գրանցված մասնակիցներից 104-ը: Նրանք ստացան ժամանակի պահանջներին համապատասխանող կայքերի ստեղծման ու զարգացման, դրանց գործարկանն օժանդակելու համար գիտելիքներ ու անհրաժեշտ մասնագիտական խորհրդատվություն: Արդյունքում Հայաստանի բոլոր մարզերի 104 դպրոցական կայքեր ևս շահագործվեցին: Դասընթացը ստեղծել և վարել են ԿՏԱԿ-ի ՏՀՏ…
«Հայկական կրթական միջավայրի» ֆորումում (http://forum.armedu.am) 2017թ. հունվար-փետրվար ամիսների ընթացքում ուսուցիչները ստեղծել են 28 նոր թեմաներ (391 գրառում, 18711 դիտում)՝ ուսումնական առարկաների դասավանդման, կրթական տարբեր հարցերի քննարկման և մասնագիտական խորհրդատվության տրամադրման նպատակով, մասնավորապես՝
«Հայկական կրթական միջավայրի» «Պաշարների շտեմարան» ենթակայքում (http://lib.armedu.am) 2017թ. հունվար - փետրվար ամիսներին, ըստ դասակարգված բաժինների, տեղադրվել է ավելի քան 300 նոր ուսումնամեթոդական էլեկտրոնային պաշար, այդ թվում՝
2017թ-ի փետրվարի 21-ին Լոռու մարզի Վանաձորի Ա. Ս. Պուշկինի անվան հ.4 հիմնական դպրոցում անցկացվեց հեռավար դաս «Ֆիզիկա» առարկայից Լոռու մարզի Մղարթի միջնակարգ դպրոցի 8-րդ դասարանի աշակերտների հետ: Դասը վարեց ֆիզիկայի ուսուցչուհի Վեհանուշ Մարտիրոսյանը:
Ուսուցչուհին սահիկահանդեսի միջոցով ամփոփեց հին նյութը՝ «Նյութի կառուցվածքը: Մոլեկուլներ և ատոմներ: Ջերմաստիճանային սանդղակ, ջերմաչափ»: Աշակերտները պատասխանում էին…
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան