ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ > ՏՀՏ նորություններ

Իթվինինգ և «Դպրոցների համագործակցության ազգային վիրտուալ համայնք» ծրագրերի ամփոփիչ համաժողով

Դեկտեմբերի 27, 2017
ՏՀՏ նորություններ Լուրեր կազմակերպություններից

Եվրոպական դպրոցների Իթվինինգ և «Դպրոցների համագործակցության վիրտուալ համայնք» ազգային ծրագրերի ամփոփիչ համաժողովին ներկա են գտնվել ՀՀ ԿԳ նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանը, ՀՀ ԱԺ պատգամավոր, գիտության, կրթության, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի անդամ Ռուզաննա Մուրադյանը, ծրագրին մասնակից դպրոցների ուսուցիչներ և աշակերտներ:

Համաժողովի ընթացքում ներկայացվել են 2017թ.-ին իրականացված ծրագրերը, տեղի է…

Կիբերանվտանգությանը վերաբերվող գրականություն

Նոյեմբերի 23, 2017
ՏՀՏ նորություններ

Կասպերսկի Լաբորատորիան ԿՏԱԿ-ին տրամադրել է հատուկ Հայաստանի համար թարգմանված, ՏՏ անվտանգությանը վերաբերվող գրքերի .pdf տարբերակները, որոնք տեղադրված են «Պաշարների շտեմարան» կայքի «Կիբերանվտանգություն» բաժնում.

գիրք 1. «Գոյատևել թվային աշխարհում»

գիրք 2. «ՏՏ անվտանգությունը սկսնակների համար»

«Գոյատևել թվային աշխարհում ծնողների համար» գիրքը հրատարակվել է մեկ ամիս առաջ և դեռ միայն ռուսերեն է։ 2018 թվականի սկզբին այն կթարգմանվի հայերեն…

Մեկնարկեց «Schoolsite.am տիրույթում դպրոցական կայքերի ստեղծում» երկրորդ hեռավար դասընթացը

Հոկտեմբերի 19, 2017
ՏՀՏ նորություններ

Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի (ԿՏԱԿ)  հեռավար ուսուցման հարթակում հոկտեմբերի 18-ին մեկնարկեց «Schoolsite.am տիրույթում դպրոցական կայքերի ստեղծում» հերթական դասընթացը՝ դպրոցների կայքերը սպասարկող մասնագետների համար:

Դասընթացին մասնակցելու համար դիմել են ՀՀ տարբեր մարզերի դպրոցների ավելի քան 300 մասնագետներ, որոնցից ընտրվել են շուրջ 100 սկսնակ ներկայացուցիչներ, ովքեր ունեն մասնագիտական աջակցության կարիք:

Դասընթացի մասնակիցները…

Կարբի գյուղի աշակերտուհիների թիմը Global Technovation-2017 մրցույթում արժանացել է մրցանակի

Օգոստոսի 10, 2017
ՏՀՏ նորություններ

Կարբի գյուղից աղջիկների թիմը հաղթող է ճանաչվել ԱՄՆ-ում տեղի ունեցած համաշխարհային մրցույթի «Կրթություն» անվանակարգում և արժանացել «Մարդկանց ընտրություն» մրցանակին:

Կրթության ազգային ինստիտուտի «Ինֆորմատիկայի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ» բաժնի, «Կանայք և տեղեկատվական հասարակությունը» ՀԿ-ի կողմից կազմակերպված «Աշխարհի խոշորագույն տեխնոլոգիական ձեռներեցության մրցույթը աղջիկների համար» համաշխարհային մրցույթի արդյունքում Հայաստանի Կարբի գյուղի՝ 5 աղջիկներից բաղկացած «Մեկ…

Հայաստանի դպրոցական աղջիկները բջջային հավելվածներ են պատրաստել

Մայիսի 18, 2017
ՏՀՏ նորություններ

Հեռահաղորդակցության և տեղեկատվական հասարակության միջազգային օրը՝ մայիսի 17-ին՝ ՄԱԿ-ի հայաստանյան գրասենյակում ներկայացվել են հայաստանցի դպրոցական աղջիկների ստեղծած բջջային հավելվածները, տեղի ունեցել հաղթող թիմերի պարգևատրման արարողություն։

Նախագիծն իրականացվել է ՄԱԿ-ի հայաստանյան գրասենյակի, ՀՀ ԿԳՆ կրթության ազգային ինստիտուտի համատեղ նախաձեռնությամբ: Հայաստանի դպրոցների 10-ից 18 տարեկան աշակերտուհիները հնարավորություն են ունեցել մասնակցելու տեխնոլոգիական ձեռներեցության…

Իթվինինգ ծրագրի 5-ամյակը Հայաստանում

Մայիսի 17, 2017
ՏՀՏ նորություններ Լուրեր կազմակերպություններից

«Էլիտ Պլազա» բիզնես կենտրոնում մեկնարկել է երկօրյա համաժողով` նվիրված Հայաստանում Եվրոպական դպրոցների Իթվինինգ ծրագրի գործունեության 5-ամյակին։

Համաժողովին մասնակցել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը, ծրագրին մասնակից ՀՀ ուսհաստատությունների,  Լեհաստանի Էրազմուսպլյուսի և Իթվինինգի ազգային գրասենյակների և Իթվինինգի Կենտրոնական աջակցման ծառայության ներկայացուցիչներ:

Ողջունելով համաժողովի մասնակիցներին` նախարար Լևոն Մկրտչյանը նշել է,…

Լեոյի անվան հ.65 ավագ դպրոցի աղջիկները ներկայացնում են «Help to Help» հավելվածը

Մայիսի 5, 2017
Դպրոցական անցուդարձ ՏՀՏ նորություններ

Այս տարի Հայաստանի դպրոցների աշակերտուհիները հնարավորություն ունեցան մասնակցել ԿԱԻ-ի Ինֆորմատիկայի և տեղեկատվական տեխնոլոգիների բաժնի և «Կանայք և տեղեկատվական հասարակությունը» ՀԿ-ի կողմից կազմակերպված «Աշխարհի խոշորագույն ձեռներեցության մրցույթը աղջիկների համար» ծրագրին:

Լեոյի անվան հ. 65 ավագ դպրոցն իր ակտիվ  մասնակցությունն է ցուցաբերել այս մրցութում: Revolution թիմը ստեղծել է հավելված, որը հարթակ կծառայի սոցիալապես անապահով…

Հայաստանում նշվեց ՏՀՏ ոլորտի աղջիկների միջազգային օրը

Մայիսի 3, 2017
ՏՀՏ նորություններ

(Women and Information Society NGO, “Expand Horizons, Change Attitudes” forum. 27 April 2017)

«ՏՀՏ ոլորտի աղջիկների միջազգային օրը» նշվում է ամեն տարի չորրորդ ամսվա չորրորդ շաբաթվա չորրորդ օրը: 2010թ.-ին Հեռահաղորդակցության միջազգային միությունն ընդունեց N70 բանաձևը` կոչ անելով բոլոր երկրներին նշելու յուրաքանչյուր տարվա ապրիլի չորրորդ հինգշաբթի օրը որպես «ՏՀՏ ոլորտի աղջիկների միջազգային…

Նորամուծություն կրթական ոլորտում. «YanLog» հավելված

Մայիսի 2, 2017
ՏՀՏ նորություններ

Այս տարի Հայաստանի դպրոցների աշակերտուհիները հնարավորություն ունեցան մասնակցել ԿԱԻ-ի Ինֆորմատիկայի և տեղեկատվական տեխնոլոգիների բաժնի և «Կանայք և տեղեկատվական հասարակությունը» ՀԿ-ի կողմից կազմակերպված «Աշխարհի խոշորագույն ձեռներեցության մրցույթը աղջիկների համար» ծրագրին:

Խ.Աբովյանի  անվան ՀՊՄՀ հենակետային վարժարանը մասնակցում է  այդ ծրագրին՝ ներկայացնելով RINGS թիմը: Շատ աշակերտներ և ուսանողներ (հատկապես մարզերի) իրազեկված չեն  Հայաստանում և արտերկրում…

Աշտարակի հ.2 դպրոցի աղջիկների խումբը ստեղծել է Safe Internet  բջջային հավելվածը

Մայիսի 2, 2017
ՏՀՏ նորություններ

Անհնարին է պատկերացնել մեր կյանքը առանց համացանցի, որտեղ թվում է չկան սահմաններ և թվում էթե ամեն ինչ կարող ես անել:

 Զարգանում է համացանցը, միևնույն ժամանակ համացանցում ավելանում են վտանգների տեսակներն ու քանակը, ինչպես նաև օգտվող երեխաների քանակը:

Երեխաների անվտանգությունը համացանցում մեծ խնդիր է: Նրանք  հաճախ անտեսում են հնարավոր վտանգները: Իրազեկված…

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: