eLearning INDUSTRY կայքում ուսուցիչների համար ներկայացված են 5 ազատ՝ շնորհնդեսներ և սահիկաշարեր ստեղծելու կրթական գործիքներ:
Այս գործիքները կօգնեն ուսուցիչներին իրենց աշակերտներին հաղորդակից դարձնել տեխնոլոգիաներին և դասերն էլ ավելի հետաքրքիր ձևով կազմակերպել, ինչպես նաև ընդգրկել այս գործիքներն աշակերտների համար նախատեսված հանձնարարականներում։
1. Prezi - https://prezi.com/
Prezi-ն ամպային համակարգ է, որը հնարավորություն է ընձեռում օգտվողներին ստեղծել սահիկների շնորհանդես` մանրամասն տեղեկատվության հնարավորությամբ, որն իրապես կրգրավի աշակերտների ուշադրությունը։
2. Glogster Edu- http://edu.glogster.com/
Գլոգստեր Էդուն Գլոգստերի նախահիմքի վրա ստեղծված կրթական ուղղվածություն ունեցող գործիք է։ Այն թույլ է տալիս օգտվողներին ստեղծել ինտերակտիվ պաստառներ, որոնք ներառում են մեդիա տեղեկատվության տարբեր տեսակներ՝ տեքստային, պատկերներ և տեսանյութեր։
3. Animoto - https://animoto.com/
Անիմոտոն առցանց տեսանյութերի ստեղծման համար նախատեսված ծրագիր է։ Օգտվողները ստեղծում են հիշվող և մտավոր ներգրավվածություն պահանջող տեսանյութեր՝ արդեն իսկ առկա կաղապարի մեջ տեղադրելով նկարներ, տեսանյութեր և տեքստեր։
4. Kizoa - https://www.kizoa.com/
Կիզոան ազատ առցանց ծրագիր է, որը հնարավորություն է տալիս ստեղծել սահիկահանդեսներ, տեսանյութեր և անիմացիոն կոլաժներ։ Օգտվողները կարող են նույնիսկ անվճար խմբագրել իրենց նկարները։ Կիզոան տարբերվում է այլ սահիկահանդես ստեղծելու ծրագրերից նրանով, որ ոչ միայն դատարկ սահիկներ է տրամադրում օգտվողին, այլև հնարավորություն է տալիս տեղադրել անձնական լուսանկարը՝ որպես սահող ֆոն։
5. Slideful - https://slideful.com
Սլայդֆուլը պարզ առցանց սահիկահանդես ստեղծելու ինտերֆեյս է։ Սլայդֆուլ ծրագրի մատչելի կիրառումն այն հասանելի է դարձնում ավելի ցածր տարիքային խմբի աշակերտների համար, ովքեր չեն տիրապետում բարդ տեխնոլոգիաներին։
Այս կրթական գործիքների օգտագործման ձևերին կարող եք ծանոթանալ նյութի անգլերեն էջում՝ The 5 Best Free Slideshow Presentation and Creation Tools for Teachers.
Նյութի աղբյուրը. eLearning INDUSTRY
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան