Մայիսյան հերոսամարտերի պատմական դերն ու նշանակությունը
Հանրապետության դպրոցներում այսօր հնչել է վերջին զանգը. 2017-18 ուսումնական տարում 12-րդ դասարանն ավարտում է շուրջ 10 հազար շրջանավարտ:
Օրվա առիթով ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Հովհաննես Հովհաննիսյանն այցելել էր Երևանի Մ. Գալշոյանի անվան թիվ 148 ավագ դպրոց՝ Վերջին դասի ավարտական միջոցառմանը մասնակցելու նպատակով: Դպրոցի տնօրեն Հ.Դավթյանը, սաներին հղելով մաղթանքի…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ համադպրոցական ծնողական ընդհանուր ժողով, որին մասնակցում էին դասարանական ծնողական խորհուրդների անդամներ:
ՕՐԱԿԱՐԳՈՒՄ
1.«Կապանի N13 հիմնական դպրոց» ՊՈԱԿ-ի 2017-2018 ուսումնական տարվա սովորողների գիտելիքների ստուգման և ավարտական քննությունների անցակացման մասին:
/Տնօրեն Զավեն Ստեփանյան/
2.«Վերջին զանգի-վերջին դասի» կազմակերպման մասին:
3. 2017-2018 ուսումնական…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ համադպրոցական աշակերտական ժողով և մրցանակաբաշխություն: Անվանակարգերի արժանացան այն աշակերտները, ովքեր տարվա ընթացքում առանձնացել են իրենց տաղանդով և կազմակերպչական ձիրքով:
2017-2018 ուսումնական տարում աշակերտական խորհուրդը առաջնորդվել է «Հայաստանի Հանրապետության հանրակրթական ուսումնական հաստատություն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպության աշակերտական խորհրդի օրինակելի կանոնադրությամբ և «Աշակերտների և ծնողների մասնակցությունը…
Սիրելի´ շրջանավարտներ, սրտանց շնորհավորում եմ ձեզ դպրոցական «Վերջին դասի» կապակցությամբ:
Դպրոցին հրաժեշտ տալու և կյանքի նոր փուլ մտնելու հիշարժան այս իրադարձությունը համընկել է Հայաստանի և նրա հասարակության համար անչափ կարևոր իրադարձությունների հետ, որի ականատեսն ու ակտիվ մասնակիցն եք եղել դուք վերջին ամիսներին: Խորհրդանշական է, որ Հայաստանի Հանրապետությունն էլ իր կենսագրության…
Մայիսի 28-ին հանրապետությունում, այդ թվում՝ Երևանում և Սարդարապատի հուշահամալիրում տեղի կունենան Հայաստանի Հանրապետության և մայիսյան հերոսամարտերի 100-ամյակին նվիրված համապետական մի շարք միջոցառումներ:
Նշված միջոցառումներին ընդառաջ ստեղծվել է ներկայացված լոգոտիպը: Ձեզ ենք ներկայացնում դրա օգտագործման ուղեցույցը (կցվում է):
Լոգոտիպը հանրությունը կարող է արտատպելու միջոցով օգտագործել Հայաստանի…
Մայիսի 17-ին Աբովյանի Ն.Վանյանի ավան N5 հիմնական դպրոցում կազմակերպվեց ցուցահանդես «Զարթոնք» խորագրով (կազմակերպիչներ՝ կերպարվեստի, տեխնոլոգիայի ուսուցիչներ Հ.Կոստյան, Լ.Մաթևոսյան) : Երեխաների հմուտ ձեռքերով պատրաստված ամեն գործի մեջ երևում է աշխատանքի,գեղեցկության նկատմամբ սիրո և նվիրումի ներդաշնակությունը, ամեն գործի մեջ երեխաները ներդրել են իրենց սեփական հույզերը, ապրումները, վառ երևակայությունը: Աշխատանքները բազմազան են՝ հետաքրքիր…
«Փողերը վերջանում են, փառքը` նույնպես:
Սակայն Հայաստանը մեր միակն է: Մի′ մոռացեք այդ մասին:
Արարե′ք հանուն ձեր երկրի ու նրա ժողովրդի երջանկության»:
Մ. Արամյանց
Վանաձորի թիվ 23 հիմնական դպրոցի 7-րդ դասարանի աշակերտները 2018 թ. մայիսի 4-ին նշեցին…
2018թ. մայիսի 20-ին Օշականի Սուրբ Մաշտոց եկեղեցու զանգերի ղողանջները պարուրել էին ամբողջ շրջակայքը` հպարտությամբ լցնելով Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի Iգ դասարանի աշակերտների հոգիները /դասվար` Թամարա Հովսեփյան/, քանզի նրանք այսօր դարձան տառաճանաչ: Երեխաները իրենց արտաքին տեսքով, բանաստեղծություններով ու երգերով յուրօրինակ կերպով առանձնանում էին շրջապատից և ձուլվում հայոց…
Մայիսի 21-ին Աբովյանի Ն. Վանյանի անվան N5 հիմնական դպրոցում կազմակերպվեց միջոցառում՝ նվիրված Մայիսյան հերոսամարտերի 100-րդ տարելիցին (կազմակերպիչ՝ Ա. Ստեփանյան ): Միջոցառումը նպատակ էր հետապնդում սերունդներին հայրենասիրական ոգով դաստիարակելուն, բարձրացնելու ազգային ինքնագիտակցությունը: Մայիսյան հաղթանակները հայ ժողովրդի համար խաղաղության, ազատության և սեփական հայրենիքում արժանապատիվ կերպով ապրելու հաղթանակներն են, ուստի միասնությամբ ու համախմբվածությամբ կարող…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ