2016 թվականի հոկտեմբերի 10-ին Կոտայքի մարզի Արամուսի Վլ.Առաքելյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 2-րդ «ա» դասարանում տեղի ունեցավ «Մի մեծ արև ենք միասին» խորագրով միջոցառում, որին ներկա էին դպրոցի տնօրինությունը,ուսուցիչները: Դահլիճում թևածում էր ուրախ և ջերմ տրամադրություն: Ուսուցչուհին «արևն» էր, աշակերտները՝ «արևի շողերը», իսկ նրանցից արձակած լույսն ու ջերմությունը պարուրում էր դահլիճում ներկաների…
Ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների ձեռնարկությունների միությունը (ԻՏՁՄ), ՀՀ կառավարության՝ ի դեմս ՀՀ Կրթության և գիտության նախարարության աջակցությամբ նախաձեռնել և իրականացնում է ինժեներական լաբորատորիա-խմբակների ներդրման ծրագիր հանրակրթական դպրոցներում:
Ծրագրի նպատակն է հանրակրթական դպրոցներում արտադասարանային խմբակների ձևաչափով ստեղծել ինժեներական և ռոբոտաշինության խմբակներ, բացահայտել բնագիտական տաղանդով օժտված երեխաների, նպաստել նրանց մասնագիտական կողմնորոշմանը:
Ծրագիրը գրավիչ է,…
Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում դեկտեմբերի 7-ին տեղական ժամանակով 11-40-ին մեկ րոպե լռությամբ հարգեցին անմեղ զոհերի հիշատակը: Այնուհետև փոխտնօրեն Անի Վարդանյանը, կազմակերպիչ Անի Ավագյանը և սոց. մանկավարժ Մելինե Ստեփանյանը անցկացրեցին սեմինար ԱԽ-ի անդամների հետ: Մի քանի րոպե վերապրեցին այդ սոսկալի օրը` դիտելով տեսանյութ: Ախ-ի անդամները պատրաստեցին պաստառներ, որոնց…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը և «ԱՐՓԱ» (Ուսումնասիրություն, հետազոտություն և ծրագրավորում Հայաստանի համար) կազմակերպության նախագահ Հակոբ Փանոսյանը ստորագրել են փոխըմբռնման հուշագիր: Հուշագրով կողմերը պատրաստակամություն են հայտնել ջանքեր գործադրել ուսումնական և գիտական համատեղ ծրագրեր իրագործելու և մրցույթներ կազմակերպելու ուղղությամբ, նպաստել բուհերում հեռավար ուսուցման և վերապատրաստման արդյունավետ ծրագրերի ներդրմանը, հեռավար…
Նոյեմբերի 30-ին Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում հերթական միջոցառումն էր՝ չորրորդ Բ դասարանի աշակերտների մասնակցությամբ: Միջոցառումը ՝ «Երկիր մոլորակը և իր ընկերները» խորագիրը կրող, կազմակերպել էր «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայի ուսուցչուհի Անի Մանուկյանը:
Տիեզերքի հրեշտակը փորձում է հաշտեցնել Երկիր մոլորակի ընկերներին՝ Ջրոլորտին, Քարոլորտին, Մթնոլորտին և Կենսոլորտին և…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի ԾԽ հետ կազմակերպվեց ծնողավարման դասընթաց «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» թեմայով:
Նպատակները
1.Ներկայացնել դրական դաստիարակչական մոտեցումների ընդհանուր դրույթները և համապատասխան հմտություններն ու գիտելիքները:
Օգնել հասկանալ …
2.0-18 տարեկան երեխաների զարգացման որոշ հիմնական առանձնահատկությունները ,որոնց վրա դրականորեն կամ բացասականորեն ազդում են մեծահասակների կարգապահական գործողությունները :
3.Երեխաների…
Այսօր աշխարհում փոփոխությունները շատ արագ են տեղի ունենում: Գիտության ու տեխնիկայի ընձեռնած նորանոր հնարավորությունները մտնում են հասարակական հարաբերությունների տարբեր ոլորտներ առանց բացառությամբ, այդ թվում նաև՝ կրթական ոլորտ:
Մանկավարժական գիտության, կրթական նոր տեխնոլոգիաների զարգացումն էլ ավելի է խթանում դասավանդման նոր մեթոդների, ուսուցման նոր ձևերի մշակմանը:
Խնդիր է առաջանում սովորողի՝ մասնագիտություն…
Մարդու կյանքում լինում են շրջադարձային պահեր, երբ ակամա փոխվում է աշխարհընկալման ողջ արժեհամակարգը։ Վերջին ժամանակներում թշնամու հետ շփման եզրում կատարվող իրադարձությունները շարունակում են մնալ հայ մարդու օրվա լրազամբյուղի «առաջին հորիզոնականում».ամեն բարի լույսի հետ ամեն հայ մարդ,ամեն հայ մայր բարի լուրի է սպասում սահմանից, հայ զինվորից:
Մարդուն զարդարում են բարի արարքները:Հայ…
2016թ. դեկտեմբերի 3-ին տեղի ունեցավ Ձեռնարկությունների ինկուբատոր հիմնադրամի և Վանաձորի տեխնոլոգիական կենտրոնի կողմից կազմակերպված KODU վիզուալ ծրագրավորման միջավայրում օնլայն խաղերի պատրաստման մրցույթի եզրափակիչ փուլը:
Հիշեցնենք, որ 2016 թ. հոկտեմբերի 29-ին Վանաձորի տեխնոլոգիական կենտրոնում տեղի ունեցավ խաղերի պատրաստման մրցույթ Kodu վիզուալ ծրագրավորման միջավայրում, որին մասնակցում էին 50-ից ավելի աշակերտներ Լոռու մարզից:
Մրցույթի…
2015 թվականի ապրիլին Միավորված ազգերի կազմակերպության հանրային տեղեկատվական վարչության երևանյան գրասենյակը հայտարարել էր նկարների մրցույթ «Ազատություն» վերնագրով:
Մրցույթին մասնակցել էին նաև Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի մի քանի աշակերտներ: Եվ ահա 2016 թվականի նոյեմբերի 25-ին դպրոցի 9-րդ դասարանի աշակերտուհի Արուսյակ Գրիգորյանը մեծ ուրախություն ապրեց, երբ նրան զանգահարեցին…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան