Սուրենավանի միջնակարգ դպրոցը առավոտից թնդում էր անկախության տոնի բերկրանքով: ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Անահիտ Ղազարյանի նախաձեռնությամբ օրն ամբողջովին տոն դարձավ: Միջոցառման մեկնարկը տրվեց 1990 թ. օգոստոսի 23-ին ընդունած Հայաստանի անկախության գործընթացի սկիզբն ավետող «Հռչակագիր Հայաստանի անկախության մասին» իրավական փաստաթղթի ներկայացմամբ: Այնուհետև ոգեշունչ և հայրենապաշտ ելույթով հանդես եկավ դպրոցի տնօրեն Վալյա Ավետիսյանը,…
Շարունակվում են ՀՀ անկախության 25-ամյակին նվիրված միջոցառումները Հ.Օրբելու անվան հ.13 դպրոցում: «Երկար ճանապարհի առաջին քայլերը» խորագրով բաց դաս է 12-րդ հումանիտար հոսքի 1 դասարանում: Աշակերտները ներկայացրին հայոց արժե համակարգի հիմնարար արժեքները՝ անկախությունը, ազատությունը և պետականությունը, ինչպես նաև ՀՀ 25 տարվա անցած ուղին, ձեռքբերումները: Խոսվեց նաև հայոց բանակի կազմավորման և ապրիլյան…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի պաշտոնակատար Լևոն Մկրտչյանն այսօր ընդունել է Ջինիշյան հիշատակի հիմնադրամի ամերիկյան գրասենյակի տնօրեն Էլիզա Մինասյանին և նույն հիմնադրամի հայաստանյան ներկայացուցչության գործադիր տնօրեն Արմեն Հակոբյանին:
Ողջունելով հյուրերին` Լևոն Մկրտչյանը գոհունակություն է հայտնել Հայաստանի դպրոցներում լրացուցիչ կրթության ապահովման ուղղությամբ տարվող Ջինիշյան հիմնադրամի գործունեությունից:
«Հանրակրթության ոլորտում նախատեսվող բարեփոխումների շրջանակում…
Հրազդանի հ.13 ավագ դպրոցում «Անկախ Հայաստանս 25 տարեկան է»միջոցառումն է: Բոլորի հոգիները լցվել են ջերմությամբ և բարձր տրամադրությամբ:
Աշակերտների բերանով լեզու են առել Հայաստանի քարը, ջուրը, հուրը, երգն ու գիրը:
Աշակերտները երդվում են մեր բոլոր զոհերի, ինչպես նաև Աբո Ալավերդյանի հիշատակով, որ կփայփայեն նրանց արյամբ սրբագործված անկախությունն ու հայրենիքը:
2016թ. սեպտեմբերի 15-ին Երևանի Վ.Թեքեյանի անվան թիվ 92 հիմնական դպրոցի 9բ դասարանում անցկացվեց միասնական բաց դաս նվիրված ԱՊՀ-ի ստեղծման 25 -ամյակին:
Աշակերտները ներկայացրեցին ԱՊՀ-ի ստեղծման պատմությունը, ձևավորած կառույցները, կատարած աշխատանքները:
Խոսեցին ԱՊՀ-ի որպես միջազգային կարևոր կառույցի և նրա կատարած դերի մասին:
Դասը ուսուցողական էր, հագեցված լրացուցիչ նյութերով:
Սեպտեմբերի 16-ին Հանրային խորհուրդն աշխատանքային խորհրդակցության է հրավիրել ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանին: Տարբեր գերատեսչությունների ղեկավարների հետ հանդիպումներն արդեն ավանդական բնույթն են կրում խորհրդում: Նպատակը ոլորտ առ ոլորտ խնդիրները վերանայելն է և ոլորտի պատասխանատուների հետ դրանց լուծման ուղիները քննարկելը:ՀԽ նախագահ Վազգեն Մանուկյանն ընդգծել է, որ կրթության և գիտության…
2016թ. սեպտեմբերի 15-ին Ստեփանավանի Հովհ. Թումանյանի անվան ավագ դպրոցում տեղի ունեցավ միասնական բաց դաս՝ նվիրված ԱՊՀ-ի 25 ամյակին: Ավագ դպրոցի X-XII դասարանների համար դասախոսությամբ հանդես եկավ պատմության ուսուցիչ Վ. Դոխոլյանը: Ներկայացվեցին ԽՍՀՄ-ի փլուզման նախադրյալները, ԱՊՀ-ի կազմավորման և նրա կազմի մեջ մտնող երկրների միջպետական հարաբերությունների հիմնական նպատակներն ու համագործակցության ուղղությունները:
Դասախոսությունն…
Հրազդանի Պ. Սևակի անվան հ.8 հիմն. դպրոցի՝ Անկախության օրվան նվիրված միջոցառումների մեկնարկը տրվեց Iգ դասարանի կողմից: Շնորհիվ երիտասարդ դասվար Ք. Սահակյանի I դասարանցիներին հաջողվեց ծիածանել մեր եռագույնի գույները և ծիածանվել ազատ ու անկախ հայրենիքում ապրելու արժանապատվությամբ...
2016 թվականի սեպտեմբերի 15-ին Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի 9ա և 9գ դասարաններում տեղի ունեցավ միասնական բաց դաս «ԱՊՀ-ի ստեղծման 25 ամյակը» թեմայով: Սովորողները ակտիվ մասնակցություն ունեցան ողջ դասապրոցեսին: Նրանք ստեղծել էին տեսանյութեր, որում ներկայացված էր ԱՊՀ-ի ստեղծման ողջ գործընթացը, մասնակից երկրների ներգրավումը և համագործակցությունը հասարակական կյանքի տարբեր ոլորտներում: Ներկայացվեցին…
ՀՀ Արարատի մարզի Սայաթ-Նովա գյուղի միջն դպրոցի X դասարանի աշակերտները դասղեկ՝ Գ.Օհանյանի ղեկավարությամբ անցկացրեցին բաց դաս նվիրված Հայաստանի անկախության 25-ամյակին:
Դասը սկսվեց 1990թ. օգոստոսի 23-ին ընդունած Հայաստանի անկախության գործընթացի սկիզբն ավետող «Հռչակագիր Հայաստանի անկախության մասին» իրավական փաստաթղթի ներկայացմամբ:
Աշակերտները խոսեցին ՀՀ անկախության հռչակման, ՀՀ Սահմանադրության ընդունման, ՀՀ միջազգային…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Հարգելի՛ ուսուցիչներ եկեք միասին քննարկենք ներառականությունը և արժեքային դաստիարակությունը դպրոցում: Այսօրվա կրթական համակարգը պարտավորվում է ոչ միայն գիտելիք փոխանցել, այլև ձևավորել այնպիսի միջավայր, որտեղ յուրաքանչյուր երեխա՝ անկախ իր կարողություններից, սոցիալական…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան