Տավուշի մարզի մի քանի համայնքների դպրոցներում մեկնարկել ենն մասնագիտական կողմնորոշման դասընթացներ միջին և ավագ դասարանների սովորողների համար: Դասընթացների նպատակն է երեխային ծանոթացնել մասնագիտական կողմնորոշման նպատակներին, ուղղորդել նրան մասնագիտության ընտրության գործընթացում և աջակցել նրան՝ ճանաչելու սեփական կարողությունները ապագայում իր կենսագործունեությունը կազմակերպելու և անհոգ ապրելու համար, ինչպես նաև կողմնորոշվել ներկա աշխատաշուկայում տարբեր…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն այսօր ընդունել է Հայաստանում ԵՄ պատվիրակության ղեկավար, դեսպան Պյոտր Սվիտալսկուն: Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են Հայաստան-ԵՄ կրթական համագործակցության ծրագրերը:
ԵՄ դեսպանը մտահոգություն է հայտնել Ֆեյսբուք սոցիալական ցանցում կատարված մի գրառման վերաբերյալ, որի օգտատերը գրանցված է որպես ուսուցիչ: ԿԳ նախարարը նշել է, որ հայ աղջկա…
2017թվականի հունվարի 27-ին Երևանի Գայի անվան թիվ 129 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ Հայոց բանակի 25 ամյակին նվիրված միջոցառում «Հաղթական բանակ- 25» խորագրով: Միջոցառմանը մասնակցում էին I- IX դասարանի աշակերտներ: Ներկա էին ծնողներ, ուսուցիչներ և ՀՀ ՊՆ գնդապետ՝ Գագիկ Մկրտչյանը և քառօրյա պատերազմի մասնակից՝ Հովհաննես Մկրտչյանը:
Դպրոցի մանկավարժական կոլեկտիվը և աշակերտները…
Օրը դպրոցում արդյունավետ էր և հետաքրքիր:
2016-17 ուսումնական տարվա ուսումնադաստիարակչական աշխատանքային պլանի համաձայն հունվար ամսին ուսումնասիրվում է «Աշխարհագրություն» առարկայի դրվածքը դպրոցում, միաժամանակ նախատեսված էր աշխարհագրության առարկայական շաբաթ:
Աշխարհագրության ուսուցչուհի Նառա Աթոյանը իր տարերքի մեջ էր. կազմակերպել էր բաց դաս 8-րդ «Գ» դասարանում, որը բավականին հետաքրքիր էր ու ուսանելի: Դասապրոցեսում կիրառված…
Ֆրիդրիխ Էբերտ հիմնադրամի հայաստանյան գրասենյակն ներկայացրել է «Անկախության սերունդ հետազոտություն երիտասարդների շրջանում, Հայաստան 2016թ.» ուսումնասիրության արդյունքները: Միջոցառմանը ողջույնի խոսքով հանդես են եկել ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Կարինե Հարությունյանը, Ֆրիդրիխ Էբերտ հիմնադրամի Հարավային Կովկասի տարածաշրջանային համակարգող Յուլիա Բլեզիուսը:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Կարինե Հարությունյանը, ողջունելով հանդիպման մասնակիցներին,…
Եկեղեցիներու Միութեան Շաբթուան առիթով, 25 Յունուար 2017-ին, Հայ կաթողիկէ Սուրբ Փրկիչ եկեղեցւոյ մէջ տեղի ունեցաւ իւրայատուկ հաւաք մը, որուն ընթացքին Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանի աշակերտները ծանօթացան հայ եկեղեցւոյ երեք յարանուանութիւններու ամփոփ պատմութեան եւ եկեղեցիներու միութեան գաղափարին:
Մեսրոպեանի հոգեւոր վարիչի գրասենեակին կողմէ նախաձեռնուած սոյն հաւաքին խօսք առին վերապատուելի Ռաֆֆի Մըսըրլեան, Արժ. Տէր…
4-րդ «ա» դասարանում իրարանցում էր: Արդեն որերոդ անգամ աշակերտական վարքականոնը խախտել է Արմանը: Դասարանի բոլոր աշակերտներն առանձին-առանձին շտապում են պարսավել նրան դասվարի` Գ. Հարությունյանի մոտ:
Ինչ փույթ, միևնույն է նա «անկարգի» համբավ ունի:
Վաստակաշատ դասվարը փորձում է խնդիրը շտկել աշակերտական խորհրդի միջոցով:
Տարիքային հոգեբանությունն օգնության հասավ`…
Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցի կերպարվեստի ուսուցիչ Արա Ալեքսանյանի գլխավորությամբ հունվարի 20-ին կայացավ կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող, 6-րդ դասարանի աշակերտ, փոքրիկ վարպետ` Ալեքս Օհանջանյանի նկարների ցուցահանդեսը: Նրա նկարները հագեցած են ծննդավայրի հանդեպ ունեցած անհուն կարոտը հավերժացնnղ վրձնի ու գրչի փայլուն տաղանդով: Արա Ալեքսանյանի նպատակն էր`աշակերտին հաղորդակից դարձնել ազգային և…
Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում հունվարի 19-ին նոր շունչ և նոր ընթացք ստացավ մի միջոցառում «Մեր մեծերը» խորագրով: Վերջինս նվիրված էր ամերիկահայ արձակագիր Վահե Հայկին և գեղանկարիչ Գրիգոր Խանջյանին: Կազմակերպիչներ՝ հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհիներ Աստղիկ Ջավադյան, Անուշ Հարությունյան և կերպարվեստի ուսուցիչ Արա Ալեքսանյան: Միջոցառման նպատակն էր ճանաչել մեր մեծերին,…
Վանաձորի տեխնոլոգիական կենտրոնում տեղի է ունեցել «Յանդեքս» ընկերության ծրագրավորման դպրոցի պաշտոնական բացումը, որին ներկա են եղել ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը, «Յանդեքս.տաքսի» ընկերության գլխավոր տնօրեն Տիգրան Խուդավերդյանը, «Յանդեքսի» ակադեմիական ծրագրերի կառավարման ղեկավար Սերգեյ Չերնիշովը, «Ձեռնարկությունների ինկուբատոր հիմնադրամի» տնօրեն Բագրատ Ենգիբարյանը, ինչպես նաև տեխնոլոգիական և գործարար համայնքի ներկայացուցիչներ, ծրագրավորման…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան